slawciol Zgłoś #1 Napisano 7 Maja 2010 (edytowane) witam, dzisiaj rozebrałem kolektor ssący i wyczyściłem, był zapchany w około 50%, a w miejscu gdzie jest EGR zapchany był w 90%. ładnie go wyczyściłem, no ale została głowica w której jest to samo, i co z tym robić, nic?? Jak nic to nie widzę sensu czyszczenia kolektora ssącego, bo kanaliki pozapychane( z ledwością włożę palec ) no i niestety kanaliki są do dołu, więc jak to się robi, skrobie i niech leci w cylindry??? druga sprawa to EGR bardzo ciężko chodzi, zasysając czy dmuchając konkretnie w tą cienka rurkę nic się nie zmienia, nie ma przepływu powietrza, nie pracuje, ale jak mechanicznie nacisnę na tłok to płynnie chodzi, ale trzeba troszkę siły użyć. więc czy tak ma być? Edytowane 7 Maja 2010 przez slawciol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #2 Napisano 7 Maja 2010 zapodaj srodek do czyszczenia ukladu zasilania diesla wszystko samo odpadnier daj pelna butelke firmy STP na 30 litrow normalnie to jest na 60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #3 Napisano 7 Maja 2010 zapodaj srodek do czyszczenia ukladu zasilania diesla wszystko samo odpadnier daj pelna butelke firmy STP na 30 litrow normalnie to jest na 60 Ropy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #4 Napisano 7 Maja 2010 Ropy? butelka plynu na 30 litrow ropy bo masz diesla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #5 Napisano 7 Maja 2010 OK, a EGR? Tak ma być czy jest skopany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #6 Napisano 7 Maja 2010 olej w erg to normalne a ten wezyk jedni radza zaslepic a jeni nie w kazdym badz razie ma orginalnie byc nie zatkany ---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:55 ---------- http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10967&highlight=zawor+ERG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #7 Napisano 7 Maja 2010 Właśnie EGR był suchy jak pieprz tylko ciężko chodzi, przeczytaj 1 post Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #8 Napisano 7 Maja 2010 Właśnie EGR był suchy jak pieprz tylko ciężko chodzi, przeczytaj 1 post widocznie ktos go zaslepil i z czasem ciezko zaczol chodzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 7 Maja 2010 zapodaj srodek do czyszczenia ukladu zasilania diesla wszystko samo odpadnier daj pelna butelke firmy STP na 30 litrow normalnie to jest na 60No ale co to da?Możesz kombinować z kręceniem wałem tak żeby zawór był zamknięty, wtedy wyczyścić i odessać/wydmuchać resztki... ale czy warto? Zależy jak mocno to jest zawalone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 7 Maja 2010 No ale co to da?Możesz kombinować z kręceniem wałem tak żeby zawór był zamknięty, wtedy wyczyścić i odessać/wydmuchać resztki... ale czy warto? Zależy jak mocno to jest zawalone. jak co to da wyczysci uklad zasilania a kolektor juz wyczyscil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #11 Napisano 7 Maja 2010 (edytowane) jak co to da wyczysci uklad zasilania a kolektor juz wyczyscil A możesz wytłumaczyć co da dolanie do ropy dodatku? Przecież kolega pyta o czyszczenie kanałów ssących w głowicy silnika a nie o czyszczenie wtryskiwaczy. EDIT// racja Edytowane 7 Maja 2010 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #12 Napisano 7 Maja 2010 witam, dzisiaj rozebrałem kolektor ssący i wyczyściłem, był zapchany w około 50%, a w miejscu gdzie jest EGR zapchany był w 90%. ładnie go wyczyściłem, no ale została głowica w której jest to samo, i co z tym robić, nic?? Jak nic to nie widzę sensu czyszczenia kolektora ssącego, bo kanaliki pozapychane( z ledwością włożę palec ) no i niestety kanaliki są do dołu, więc jak to się robi, skrobie i niech leci w cylindry??? druga sprawa to EGR bardzo ciężko chodzi, zasysając czy dmuchając konkretnie w tą cienka rurkę nic się nie zmienia, nie ma przepływu powietrza, nie pracuje, ale jak mechanicznie nacisnę na tłok to płynnie chodzi, ale trzeba troszkę siły użyć. więc czy tak ma być? racja ---------- Post added at 00:35 ---------- Previous post was at 00:32 ---------- pytanie dlaczego az tak sie zapchal i jedyny porzadny sposob na wyczyszczenie to wlasnie zrocenie glowicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #13 Napisano 8 Maja 2010 pytanie dlaczego az tak sie zapchal co ty chlopie palisz? normalnie kilka twoich wypowiedzi w jednym watku i polamales mi nadgarstki. stp wyczysci glowice zostaw ten zawor egr w spokoju. ustami nie sprawdza sie takich rzeczy, bo szybciej zylka peknie niz wytworzyc cisnienie/podcisnienie takie jak w silniku. z tym czyszczeniem to chyba tylko tak jak napisal ormowiec. ewentualnie wykrecic swiece/wtrysk i ciagly nadmuch z kompresora w cylinder przy lekko uchylonym zaworze ssacym i bedzie ci wydmuchiwac na zewnatrz to co wyskrobiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #14 Napisano 8 Maja 2010 co ty chlopie palisz? normalnie kilka twoich wypowiedzi w jednym watku i polamales mi nadgarstki. stp wyczysci glowice zostaw ten zawor egr w spokoju. ustami nie sprawdza sie takich rzeczy, bo szybciej zylka peknie niz wytworzyc cisnienie/podcisnienie takie jak w silniku. z tym czyszczeniem to chyba tylko tak jak napisal ormowiec. ewentualnie wykrecic swiece/wtrysk i ciagly nadmuch z kompresora w cylinder przy lekko uchylonym zaworze ssacym i bedzie ci wydmuchiwac na zewnatrz to co wyskrobiesz. Dzięki za info, kanały są pozapychane też w 50% ale chyba to już zostawie bo tylko można bałaganu narobić, do WOJTA: EGR nie był zaślepiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #15 Napisano 9 Maja 2010 wyjmij walek rozrzadu, na zamknietych zaworach wyczysc kanaly, wydmuchaj kompresorem i tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #16 Napisano 9 Maja 2010 souler mam nadzieje ze cie kiedys spotkam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #17 Napisano 9 Maja 2010 Witam souler mam nadzieje ze cie kiedys spotkam Też bym chciał z souler-em browara wypić pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #18 Napisano 9 Maja 2010 Witam Też bym chciał z souler-em browara wypić pozdr o niczym innym nie mysle wypic bronka i spojzec w oczy pomylilem sie i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach