adams Zgłoś #1 Napisano 29 Kwietnia 2010 Jak wyjąć gniazdo zapalniczki w B4??? Podświetlenie zapalniczki raz mi działa innym razem nie, chcę się do tego dostać i zobaczyć o co kaman proszę o rady bo nie chciał bym niczego upitolic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 29 Kwietnia 2010 W B3 trzeba wyrwać osłonę tunelu, tylną i przednią, wtedy można dojść do zapalniczki. Wychodzi do przodu o ile pamiętam, ale przeszkadza kostka którą trzeba odłączyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #3 Napisano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) W B4 jest tak: 1. Odkręcasz śruby i ściągasz tunel z podłokietnikiem. 2. Ściągasz osłony lewarka hamulca ręcznego i biegów. 3. Odkręcasz śruby mocujące ten plastik gdzie mam zamontowane CB. 4. Odczepiasz kostkę od zapalniczki i wtedy na spokojnie możesz się do niej dobrać. Cała operacja powinna Ci zająć może 5 minut. Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez Tuniek Literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #4 Napisano 29 Kwietnia 2010 ok już się dobrałem, żaróweczka okazała się przepalona jakie napięcie ma ta żarówka? 1.2W? bo nie widzę na niej żadnych oznaczeń... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #5 Napisano 29 Kwietnia 2010 od kiedy napięcie mierzymy w watach?? jeśli pytasz o napięcie to chyba powinno być 12 V ale najlepiej to weź miernik i sprawdź, bo dokładnie nie pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doctor20 Zgłoś #6 Napisano 29 Kwietnia 2010 Ja zrobiłem to bez odkręcania tunelu, po prostu podważyłem śrubokrętem wejście zapalniczki i wyszło mi razem z przewodem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #7 Napisano 29 Kwietnia 2010 Koledze chodziło o moc żaróweczki.. Tam jest żaróweczka całoszklana o mocy 1,2 W.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #8 Napisano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) podważyłem śrubokrętem wejście zapalniczki i wyszło mi razem z przewodem ale zapewne bez żarówki i jej oprawki, a adams chce żeby mu świeciło.... PS: acha, adams - 1,2W ma być. Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez sebam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #9 Napisano 29 Kwietnia 2010 Ja zrobiłem to bez odkręcania tunelu, po prostu podważyłem śrubokrętem wejście zapalniczki i wyszło mi razem z przewodem No można i tak, ale jesteś na najlepszej drodze, żeby coś połamać Poświęć te kilka minut więcej zrób to jak trzeba. 1,2W ma być Ani wata więcej, bo się będzie przegrzewać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinez Zgłoś #10 Napisano 3 Maja 2010 1. Odkręcasz śruby i ściągasz tunel z podłokietnikiem. 2. Ściągasz osłony lewarka hamulca ręcznego i biegów. Ad. 1 Gdzie szukać tych śrub? Ad. 2 Czy jest "jakiś specjalny" sposób na ściągnięcie tych osłon? Swoja drogą świetne miejsce na montaż cb. U mnie również w tym miejscu zamontowane radyjko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #11 Napisano 4 Maja 2010 (edytowane) Ad. 1 Gdzie szukać tych śrub? Na końcu tunelu przy podłodze są dwie okrągłe zaślepki (prawa i lewa strona). Dostęp masz z tylnej kanapy (na zdjęciu wskazana jest kluczykiem): Dodatkowo jest jeszcze nakrętka, którą widać dopiero jak się zdejmie tunel. Mocuje ona element do którego zamontowana jest podstawa od lewarka biegów. Ad. 2 Czy jest "jakiś specjalny" sposób na ściągnięcie tych osłon? Wykręcasz tą część gałki biegów ze schematem i potem wyciągasz podstawę (podstawa + "skórka" + gałka są w całości). Trzyma się na chyba 6-ciu zatrzaskach, więc trzeba jakoś to delikatnie rozegrać, żeby nic nie urwać (najgorszy jest pierwszy raz - ułamałem 1 i teraz już wiem jak to robić). Przy lewarku ręcznego najpierw wyciągasz plastik w kształcie kwadratu, który jest zamontowany też chyba na 4 "łapki" przy guziku od zwalniania hamulca (u mnie tego brakuje, ale wyciągałem u ojca). Potem z tunelu wyciągasz plastikową podstawę do której jest zamocowana skórka. Tu raczej nic nie powinieneś połamać. Edytowane 4 Maja 2010 przez Tuniek Dodane zdjęcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach