marcinez
-
Liczba zawartości
59 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marcinez
- Urodziny 04.05.1975
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Z daleka
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1996
-
marcinez obserwuje zawartość → Nowa nagrzewnica i problem z grzaniem..., Zamarzanie siłownika zamka drzwi, Słabe grzanie i oraz 7 innych
-
Ile ludzi tyle opinii. Kolega kaszub8993 mógłby swoje teorie podeprzeć jakimiś przykładami, a nie pisać o tym co już było.... Ja tam chętnie pojeździłbym na oo, ale nie ma gdzie kupić.
-
To dziwne. Myje się gruntownie zamek i poprawa tylko na rok? Czy można przedłużyć ten okres między konserwacjami.
-
Na pewno to nie wiem. Objawy sa takie, że nie mozna otworzyć drzwi, klamki zachowują sie jakby zamek był zamknięty, a przycisk(wypadła mi z głowy fachowa nazwa) jest w pozycji półwyciągniętej i nie mozna go wcisnąć lub wyciągnąć.
-
Zamarza mi pneumatyczny siłownik, są nie zamek... Nie mogę otworzyć drzwi, gdyż są zablokowane przez siłownik właśnie
-
Nadeszła zima i tradycyjnie mam problem z zamarzającym siłownikiem zamka drzwi. Macie jakieś patenty, żeby był odporny na niskie temperatury? Można go przygotować do pracy w niskich temperaturach czy też należy go wymienić?
-
Mam manualną i nie da rady.
-
Wszystko pięknie, ale kiedy jest klima to chyba raczej tej operacji się nie zrobi
-
Jednym z powodów słabego grzania może być sparciała/uszkodzona gąbka na klapie sterującej dopływem gorącego powietrza. Niestety z czasem gąbka się rozpada (można poznać jak z nawiewów lecą kawałki gąbki) a w tej klapie są otwory i powietrze omija nagrzewnicę i wpada nieogrzane do wnętrza pojazdu. Wymiana tych gąbek trochę upierdliwa, gdyż trzeba dostać się do nagrzewnicy, a to z kolei wymaga demontażu deski. Są jednak specjaliści co potrafią to zrobić bez demontażu (jeśli auto ma klimę nie wchodzi to w grę).
-
Chyba żartujesz. Jeśli robisz to codziennie może i tyle to zajmuje. Od strony kierowcy, przy pedałach jest taki plastik, myślałem że wystarczy go wyciągnąć.
-
Odgrzebie trochę temat. Czy można dostać się do sensora i go wymienić bez demontażu środkowego panela w aucie?
-
Wystarczy 1/4 tego co oryginał tak długo moim paskiem jeździć nie będę
-
To nie ma tego w zamienniku?
-
Chyba żartujesz? Do diesla to aż takie drogie?
-
Czy pływak wraz z elementem oporowym można dokupić w sklepie, czy też trzeba szukać w częściach używanych? U mnie praktycznie nic nie wskazuje, a licznik jest sprawny.
-
Jaki dajesz rezystor do tych diod? A może łączysz po 4 szeregowo?