grzyb Zgłoś #1 Napisano 21 Kwietnia 2010 Wymieniałem ostatnio amortyzatory z przodu, a jak wiadomo trzeba później jechać na geometrie. Jako że mam silnik 16 zaworowy to ustawienia geometrii mam takie same jak w VR6. Mam trzy wydruki z geometrii mojego passka jeden niemiecki a dwa Polskie, a że za cholerę nie łapię tych parametrach to proszę o sprawdzenie czy któryś z nich jest w ogóle dobry, bo wszystkie 3 są inne :dupablada. Pierwszy wydruk mam z 2005 roku od poprzedniego właściciela jeszcze z Niemiec, niestety nie znam tego języka i nawet nie wiem co tam piszą: Tu wydruk za mojej kadencji już w Polsce po wymianie drążków i końcówek: A tu wydruk po kilku miesiącach na tej samej stacji po wymianie przekładni kierowniczej, ta sama stacja ten sam majster ale wartości fabryczne podane w tabeli dla tego samego auta już inne i pewnie i tak nie zgodne z moim autem: Teraz po wymianie amorków muszę znów jechać na geometrie, wie ktoś może jakie wartości w tych tabelkach powinny być dla mojego auta żeby wszystko było cacy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #2 Napisano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Z przodu i tak reguluje się tylko zbieżność i pochylenie. Zbieżność ustawia się na 0 +- 10' I widzę na wydrukach że u Niemca pochylenie ustawiali na -1st 10' w Polsce na -1st 30' a że przy tym jest tolerancja +- 20' więc moim zdaniem tak i tak jest dobrze. Osobiście ze względu na to że vr ma ciężki przód, wolał bym ustawienie pochylenia na -1st 10'. Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 22 Kwietnia 2010 Wyprzedzenie sworznia też ustawia się w passku. Dla auta grzyba prawidłowe dane ma to badanie z 22.01.2008 i tak powinno być ustawione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #4 Napisano 22 Kwietnia 2010 Jak się ustawia wyprzedzenie sworznia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #5 Napisano 22 Kwietnia 2010 Można go przesuwać na tych 3 śrubach mocujących go do wahacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #6 Napisano 22 Kwietnia 2010 No niby tak, ale tam jest mało miejsca. Może z milimetr. Nie wiem czy to coś zmieni w pomiarach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #7 Napisano 22 Kwietnia 2010 Dzięki Ormo, ja to zielony w tej geometrii jestem, tu mam tabele jak powinno być książkowo to u mnie ostawione. Czyli jak teraz będe na geometrii to zwrócić uwagę żeby parametry fabryczne były takie jak w rysunku 2, po patrząc po tabeli niżej to się trochę nie zgadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 22 Kwietnia 2010 zgadza się z książką, to z 2008 trochę odstaje ---------- Post added at 16:14 ---------- Previous post was at 16:13 ---------- hmm, autodata pokazuje dla tego badania z 2008 dokładnie to samo, tym się kierowałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #9 Napisano 22 Kwietnia 2010 Ta tabela potwierdza to co pisałem wcześniej: pochylenie na -1st 10' Dodatkowo potwierdza moje przypuszczenia o braku możliwości ustawienia wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #10 Napisano 19 Maja 2013 Witam, a moge zapytać jak wygladają parametry dla 1Z? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #11 Napisano 19 Maja 2013 1Z Variant.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #12 Napisano 20 Maja 2013 [ATTACH]102771[/ATTACH] dzięki wielkie jeszcze proszę o komentarz bo wiem z tego tak 3p3;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach