marcinos7 Zgłoś #561 Napisano 7 Listopada 2016 Przebieg niby 150.000 ale widzę na niemieckich blachach. Jesli cena jest 45.000 i jest netto, czyli ile musze plus doliczyć do takiego interesu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #562 Napisano 7 Listopada 2016 Jak na benzynke ktos poszalał.... przebieg dosc spory ale moze trase tylko auto robilo. tam 7biegowa sucha skrzynia..... one mniej zywotne, ale serio musisz poczytac o tym. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinos7 Zgłoś #563 Napisano 7 Listopada 2016 Teraz zauważyłem ze kwota podana to netto. Faktura 23% wiec dochodzi kolejna dycha.. kurde z tymi skrzyniami poczytam. Czyli dsg w dieslu jest lepszy od benzyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #564 Napisano 7 Listopada 2016 DSG 6 biegowy ma sprzęgło mokre czyli te "lepsze", mniej awaryjne. DSG 7 biegowa ma suche i teoretycznie tarczki zużywają się przy przebiegu około 150 tyś km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinos7 Zgłoś #565 Napisano 7 Listopada 2016 (edytowane) Ahaaa. Turbo 200ps bo tak napisane jest w aukcji ma ta 7 biegowa? Koszt takich wymiany tarczy rozumiem ze dość spory? co do faktury z kwoty 45.000 23% VAT to bedzie kolejne z 10.000, dobrze myśle ? Edytowane 7 Listopada 2016 przez marcinos7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirzol Zgłoś #566 Napisano 7 Listopada 2016 Które bloki pomiarowe byś obstawiał do sprawdzania? Miałem ten komfort, że to znajomy zdiagnozował, ja tylko wykonywałem polecenia jako kierowca. wysłane z budki telefonicznej na zadupiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinos7 Zgłoś #567 Napisano 9 Listopada 2016 Dziekuje ślicznie za pomoc i odpowiedzi. Mam ostatnie pytanie co do automatu. Zauważyłem 2 opcje cc 2012 rok bliżej mnie. W aukcji jednej napisane jest dct/dsg zaś w drugiej aukcji hydrauliczna klasyczna. Czy to są dwie osobne skrzynie? Podejrzewam ze tak, ale wole sie zapytac przed kupnem was, którzy sie znają. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #568 Napisano 9 Listopada 2016 Poproś kogoś z interfejsem diagnostycznym o wykonanie testów i bloków pomiarów podczas jazdy. Kilka testów podczas ruszania i np. Hamowania równocześnie. Czasem podczas jazdy niby jest ok a potem się okazuje, że potrafi szarpnąć przy ruszaniu. Tak więc na oko dsg nie diagnozujesz. i to już jakieś konkrety... - - - - - aktualizacja - - - - - Sprawdz czy szarpie. Na zimnym i cieplym. Jak nic i zero bledow to bierz bo reszty sie dowiesz jak rozbierzesz skrzynie.I ewentualnie te bloki pomiarowe (ale ktore i jakie to nie pytaj). Ja kupowalem i nie mialem zadnego pojecia co i jak sprawdzic poza tym co napisalem. 100k km za mna i jestem mega zadowolony. Oczywiście wymiana co 60k km wymiana oleju w skrzyni. Chyba pozostaje znaleźć kogoś, kto wieże jego DSG jest OK, i kto da się kawałek przejechać a potem porównywać przy tym kupowanym :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #569 Napisano 9 Listopada 2016 Głupoty zaznaczają ludzie podczas wystawiania ogłoszenia. Tylko DSG są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinos7 Zgłoś #570 Napisano 9 Listopada 2016 Głupoty zaznaczają ludzie podczas wystawiania ogłoszenia. Tylko DSG są. Aha wolałem zapytac bo jednak inaczej opisana. Czytałem na internecie ze klasyczna jest ciężka skrzynia i dochodzi większe spalanie. Dlatego dla pewności pytam. Czy to te normalne dsg dwusprzęgłowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #571 Napisano 9 Listopada 2016 jak szukasz auta na otomoto czy allegro zawsze zaznaczaj wszystkie skrzynie nawet półautomat bezmyślnie ludzie zaznaczają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #572 Napisano 9 Listopada 2016 Bo pewnie jak widzą że jest mozliwość zmiany manualnej (+/-) to już dla nich półautomat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #573 Napisano 9 Listopada 2016 Bo też nominalnie skrzynia DSG jest skrzynią manualną z automatycznym sprzęgłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #574 Napisano 9 Listopada 2016 Nie tylko sprzęgła 2 są automatyczne ale biegi są zmieniane automatycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurand Zgłoś #575 Napisano 27 Grudnia 2016 Mam pytanie do użytkowników DSG - na ile szacujecie czas przełączenia biegów przy manulanej zmianie? Chodzi mi o opóźnienie od kliknięcia do reakcji skrzyni. Mam wrażenie, że nawet w idealnym przypadku (równe przyspieszanie) i zmianie biegów do góry, to opóźnienie jest znaczne - na oko 0,7s. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirzol Zgłoś #576 Napisano 27 Grudnia 2016 Mam pytanie do użytkowników DSG - na ile szacujecie czas przełączenia biegów przy manulanej zmianie? Chodzi mi o opóźnienie od kliknięcia do reakcji skrzyni. Mam wrażenie, że nawet w idealnym przypadku (równe przyspieszanie) i zmianie biegów do góry, to opóźnienie jest znaczne - na oko 0,7s. Nie mam aż tak dokładnego stopera jak Ty ale w moim odczuciu jest to natychmiast. wysłane z budki telefonicznej na zadupiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #577 Napisano 27 Grudnia 2016 Lekkie opóźnienie odczuwam tylko przy zmianie o 2 biegi w górę albo w dół. Przy zmianie o jeden w ogóle nie czuję lagów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jurand Zgłoś #578 Napisano 28 Grudnia 2016 Nie mam aż tak dokładnego stopera jak Ty ale w moim odczuciu jest to natychmiast. Taki eksperyment - jesteś w stanie powiedzieć "dwa" pomiędzy klikiem w zmianę biegu a faktyczną zmianą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #579 Napisano 24 Lutego 2017 Panowie gdzieś kiedys czytalem ze mozna zresetowac pamiec skrzyni poprzez naciśniecie pedału gazu na zgaszonym silniku i cod tam potem sie robiło. Czy pamiętacie moze cala procedure ? Niestety nie moge znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #580 Napisano 25 Lutego 2017 Może to Ci pomoże: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Direct_Shift_Gearbox_(DSG/02E) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach