Groszek_6 Zgłoś #1 Napisano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) Było już parę podobnych tematów, ale nie zostały rozwiązane, albo zmieniły kierunek. W skrócie: Chcę odciąć zapłon, tak aby po przekręceniu kluczyka nic się nie działo. Chcę również, aby odblokowanie nastąpiło po naciśnięciu guzika i trwało aż do zgaszenia silnika. Chodzi mi o 'guzik', a nie włącznik. To ma być jednorazowe naciśnięcie. Jak to zrobić? Psuć połączenie stacyjka - komputer? Jeśli tak, to jak? Dodam, że potrzebuję tego w celu zabezpieczenia własnego samochodu i nie próbuje odbierać 'chleba' innym. Pozdrawiam Ps. Bardzo proszę o schemat stacyjki do mojego Paszteta. Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez Groszek_6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nicckus Zgłoś #2 Napisano 5 Kwietnia 2010 podjedz do jakiegos elektryka i zrobi CI to za 100zl. Ja przy zaplonie bal bym sie bawic.Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #3 Napisano 5 Kwietnia 2010 Gdybym chciał to komuś zlecić, to już by było zrobione. Problem w tym, że chcę to sam wykonać. Zapłon jak zapłon, nikt nie będzie niszczył instalacji i zawsze można by było powrócić do pierwotnej formy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #4 Napisano 5 Kwietnia 2010 Odetnij czujnik G28 i G40. Samochód będzie kręcił rozrusznikiem (nie zapali), a błędów żadnych na Vagu nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #5 Napisano 5 Kwietnia 2010 Chodzi mi głównie o zabezpieczenie z jak najmniejszą ingerencją w układ. Kolega z forum rzucił dobry pomysł z odcięciem komputera. Można by było zrobić takiego mini-cwaniaka i upchnąć go do skrzynki z kompem, a przycisk pozostawić w kabinie, tylko czy nie będzie błędów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nicckus Zgłoś #6 Napisano 5 Kwietnia 2010 watpie zeby ktos na forum opisal Ci cos dokladnie, kazdy ma swoje patenty, jedni ukryte przyciski odcinajace kompa, inni pompe paliwa, rozne blokady itd. przemysl temat, podjedz do elektryka pogadaj, moze cos Ci doradzi, a nie musisz przeciez u niego robic. To delikatny temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arcyq Zgłoś #7 Napisano 5 Kwietnia 2010 Ja tam bym zrobił zwykłe odcięcie zapłonu kompa z pomysłowo ukrytym w kabinie zwykłym wyłącznikiem a najlepiej 2-oma,przy czym obudowę kompa bym trochę obudował tak by żaden się do niego nie dostał.Co do błędów to nie powinno ich być na Vagu.No i to zabezpieczenie to jak dla mnie jest proste z małą integracją w układ a przemyślanie zrobione daje dość wysoki komfort psychiczny:)...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #8 Napisano 6 Kwietnia 2010 No w sumie o to mi chodzi. Odcięcie ma być proste i skuteczne, z jak najmniejszą ingerencją w układ. Wiem doskonale, że nikt mi otwarcie nie napisze co i jak, ale chodziło mi o jakiś pomysł etc. odcięcie kompa. Elektronikę zrobię sam, wiadomo, że cwaniaki samoróby to najlepsze zabezpieczenie. Proszę jeszcze w takim razie o schemat elektryczny stacyjki. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #9 Napisano 7 Kwietnia 2010 No w sumie o to mi chodzi. Odcięcie ma być proste i skuteczne, z jak najmniejszą ingerencją w układ. Wiem doskonale, że nikt mi otwarcie nie napisze co i jak, ale chodziło mi o jakiś pomysł etc. odcięcie kompa. Elektronikę zrobię sam, wiadomo, że cwaniaki samoróby to najlepsze zabezpieczenie. Proszę jeszcze w takim razie o schemat elektryczny stacyjki. Pozdrawiam Jeżeli chodzi Ci o + po zapłonie to taki grubszy czarno-czerwony kabel.Z resztą skoro bawisz się elektroniką (z tego co widzę) to miernik w łapki i już masz wsio jasne Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #10 Napisano 7 Kwietnia 2010 w zasadzie już się wszystkiego dowiedziałem, tutaj jak i na PM, dziękuję Wam bardzo za zainteresowanie i pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat4ever Zgłoś #11 Napisano 15 Grudnia 2013 Witam Chciałbym odświeżyć temat po tych 3 latach gdyż chcę zamontować odcięcie zapłonu w moim passku a nie jestem elektronikiem. http://allegro.pl/pierwsza-skuteczna-blokada-zaplonu-odciecie-i3745918517.html Znalazłem taki układ na alle_gro wraz z instrukcją montażu. Chciałbym się dowiedzieć czy warto dać te 35zł czy kombinować po swojemu ? I czy faktycznie każdy żółtodziób może to sam zamontować? Czy VAG nie pokaże żadnych błędów ? Pozdrawiam i proszę o opinię i ew. porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #12 Napisano 15 Grudnia 2013 WitamChciałbym odświeżyć temat po tych 3 latach gdyż chcę zamontować odcięcie zapłonu w moim passku a nie jestem elektronikiem. http://allegro.pl/pierwsza-skuteczna-blokada-zaplonu-odciecie-i3745918517.html Znalazłem taki układ na alle_gro wraz z instrukcją montażu. Chciałbym się dowiedzieć czy warto dać te 35zł czy kombinować po swojemu ? I czy faktycznie każdy żółtodziób może to sam zamontować? Czy VAG nie pokaże żadnych błędów ? Pozdrawiam i proszę o opinię i ew. porady. Może to być ciekawy patent dla ludzi którzy nie wiedzą jak zrobić coś takiego samemu. Gdybym nie miał żadnego zabezpieczenia w aucie to myślę że bym się na takie skusił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #13 Napisano 15 Grudnia 2013 Bledu nie bedzie nigdy jesli odcinke zrobisz na ukladzie nie powiazanym z ecu natomiast jak zrobisz obejscie na ktorys kabel idacy do ecu to wtedy po przekreceniu zaplonu ecu nie bedzie mial komunikacji z tym ukladem do tad az wcisniesz guzik i na moje myslenie blad sie wkradnie ale ja i tak wolalbym zrobic jakies odciecie przewodu idacego do ecu bo co innego w tdi zostaje? cewka na pompie heh kawalek kabelka dajesz do + aku i po odcieciu,ew mozna dac elektrozawor na przewodzie paliwowym to maly koszt zawor na zlomie z auta z gazem do koszt miedzy 0 a 10zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat4ever Zgłoś #14 Napisano 19 Grudnia 2013 Witam ponownie Zamówiłem powyższy zestaw; czy ktoś byłby w stanie wytłumaczyć mi gdzie znajdują się kable od zapłonu bądź pompy paliwa, które należy przeciąć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach