Michał VW Zgłoś #101 Napisano 6 Kwietnia 2011 Witam ja tez mam na progu z jednej i drugiej strony lecz jeszcze nic nie gnije bo widac tylko podkład i to nie wina jezdzenia po łódzkich drogach tylko tak sie dzieje bo uszczelka od drzwi za kazdym razem gdy zamykasz je obciera w te miejsca . Pozdrawiam ---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:41 ---------- ale z tymi nadkolami to juz przesada widac że Vw już od dawna nie robi dobrych aut . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Abe's Zgłoś #102 Napisano 19 Kwietnia 2011 W przypadku błotników (przednich, bo tylne mają zagiętą blachę i tam nic się nie dzieje) według mnie za taki stan mają: - szerokie opony i mały współczynnik ET (u mnie ET37) - drogi po jakich jeździmy (w mieście jest syf i dużo większych lub mniejszych kamieni) - zagięcie krawędzi nie jest takie jak przy tylnych błotnikach (ciekawe jakie zagięcie mają przednie błotniki w B6). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Yetii Zgłoś #103 Napisano 4 Października 2013 Cześć chłopaki dziś zmartwiła mnie jedna rzecz gdy woskowałem auto zauważyłem że na nadkolu wyskoczyły bąble 5 takich wypukłości pod lakierem czy to oznacza że to początki rdzy jak to możliwe ?? Co mam w takim wypadku robić sam nie jestem w stanie tego naprawić ile kosztowało by mniej więcej zrobienie tego do porządku u lakiernika chodzi mi o cene przybliżoną??Czy to prawda że passat b5 ma gwarancje korozji na 12 lat i mozna z niej skorzystać jezeli auto było serwisowane co roku mój spełnia te warunki tzn że mi to naprawią za free?? Pod błotnikiem w tym miejscu znajduje się chłonna gąbka, która ma niby wygłuszyć dany element lecz powoduje korozję bo jest non stop mokra co znacznie przyspiesza proces rozkładu blachy Niestety dowiedziałem się po fakcie i też już mam skorodowaną jedną jak i drugą stronę, wywalcie te gąbki i proces powinien znacznie zwolnić. Po usunięciu rdzy i zabezpieczeniu nie powinno powrócić szybko. POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #104 Napisano 5 Października 2013 Pod błotnikiem w tym miejscu znajduje się chłonna gąbka, która ma niby wygłuszyć dany element lecz powoduje korozję bo jest non stop mokra co znacznie przyspiesza proces rozkładu blachy Niestety dowiedziałem się po fakcie i też już mam skorodowaną jedną jak i drugą stronę, wywalcie te gąbki i proces powinien znacznie zwolnić. Po usunięciu rdzy i zabezpieczeniu nie powinno powrócić szybko.POZDRAWIAM Temat już dawno przewałkowany http://forum.vw-passat.pl/threads/120658-Rdzewiejace-przednie-blotniki-w-B5FL-przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #105 Napisano 5 Października 2013 temat się bardziej odnowi na wiosnę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #106 Napisano 29 Grudnia 2014 Cześć. Koledzy mam problem. W moim pasku na przednim prawym błotniku pojawiła się rdza na rancie. Problem pojawił się tylko na tym elemencie pewnie dlatego, że auto miało tam "małą" przygodę. Jak prawidłowo wykonać naprawę takiej "usterki" ? malowanie całego elementu ? szukać oryginału ? Dodam iż auto rok temu było na tym elemencie już malowane, nie na rancie lecz trochę powyżej ponieważ pod lakierem pojawiły się 3 bąbelki (powietrza?). Co radzicie ? Chcę aby było zrobione to dobrze, aby problem za rok znów się nie pojawił. Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario86 Zgłoś #107 Napisano 29 Grudnia 2014 Witam wszystkich w b5fl to normalne winna jest gąbka która jest zamontowana w nadkolu bo zbiera wilgoć odkręć nadkole i wyrzuć to gąbkę też tak miałem mój passek teraz ma inny odcień na błotnikach kosztowało mnie to 700zł i wygląda łaciato Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach