Skocz do zawartości
kamol

Bąble na nadkolu!?!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ja tez mam na progu z jednej i drugiej strony lecz jeszcze nic nie gnije bo widac tylko podkład i to nie wina jezdzenia po łódzkich drogach tylko tak sie dzieje bo uszczelka od drzwi za kazdym razem gdy zamykasz je obciera w te miejsca . Pozdrawiam

 

---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:41 ----------

 

ale z tymi nadkolami to juz przesada widac że Vw już od dawna nie robi dobrych aut .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku błotników (przednich, bo tylne mają zagiętą blachę i tam nic się nie dzieje) według mnie za taki stan mają:

 

- szerokie opony i mały współczynnik ET (u mnie ET37)

- drogi po jakich jeździmy (w mieście jest syf i dużo większych lub mniejszych kamieni)

- zagięcie krawędzi nie jest takie jak przy tylnych błotnikach (ciekawe jakie zagięcie mają przednie błotniki w B6).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Yetii
Cześć chłopaki dziś zmartwiła mnie jedna rzecz gdy woskowałem auto zauważyłem że na nadkolu wyskoczyły bąble 5 takich wypukłości pod lakierem czy to oznacza że to początki rdzy jak to możliwe ?? Co mam w takim wypadku robić sam nie jestem w stanie tego naprawić ile kosztowało by mniej więcej zrobienie tego do porządku u lakiernika chodzi mi o cene przybliżoną??Czy to prawda że passat b5 ma gwarancje korozji na 12 lat i mozna z niej skorzystać jezeli auto było serwisowane co roku mój spełnia te warunki tzn że mi to naprawią za free??43879907.jpg

 

Pod błotnikiem w tym miejscu znajduje się chłonna gąbka, która ma niby wygłuszyć dany element lecz powoduje korozję bo jest non stop mokra co znacznie przyspiesza proces rozkładu blachy :( Niestety dowiedziałem się po fakcie i też już mam skorodowaną jedną jak i drugą stronę, wywalcie te gąbki i proces powinien znacznie zwolnić. Po usunięciu rdzy i zabezpieczeniu nie powinno powrócić szybko.

POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pod błotnikiem w tym miejscu znajduje się chłonna gąbka, która ma niby wygłuszyć dany element lecz powoduje korozję bo jest non stop mokra co znacznie przyspiesza proces rozkładu blachy Niestety dowiedziałem się po fakcie i też już mam skorodowaną jedną jak i drugą stronę, wywalcie te gąbki i proces powinien znacznie zwolnić. Po usunięciu rdzy i zabezpieczeniu nie powinno powrócić szybko.

POZDRAWIAM

 

Temat już dawno przewałkowany ;)

http://forum.vw-passat.pl/threads/120658-Rdzewiejace-przednie-blotniki-w-B5FL-przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat się bardziej odnowi na wiosnę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Koledzy mam problem.

W moim pasku na przednim prawym błotniku pojawiła się rdza na rancie.

Problem pojawił się tylko na tym elemencie pewnie dlatego, że auto miało tam "małą" przygodę.

Jak prawidłowo wykonać naprawę takiej "usterki" ? malowanie całego elementu ? szukać oryginału ?

Dodam iż auto rok temu było na tym elemencie już malowane, nie na rancie lecz trochę powyżej ponieważ pod lakierem pojawiły się 3 bąbelki (powietrza?). Co radzicie ?

 

Chcę aby było zrobione to dobrze, aby problem za rok znów się nie pojawił.

Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich w b5fl to normalne winna jest gąbka która jest zamontowana w nadkolu bo zbiera wilgoć odkręć nadkole i wyrzuć to gąbkę też tak miałem mój passek teraz ma inny odcień na błotnikach kosztowało mnie to 700zł i wygląda łaciato

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności