adam0429 Zgłoś #1 Napisano 2 Kwietnia 2010 Witam, Mam problem z odpaleniem auta po nocy lub dluższym postoju( kilka godz.)Mianowicie trzeba przytzymac ze 3 sek dluzej. Jak odpali potrafi zakopcic dosc mocno, Pod korkiem zauważylem dziwną maź lecz płynu nie ubywa ze zbiorniczka, żadnych oznak oleju w wodzie itp. na komputerze brak błędów, kąt wtrysku mieści sie w normie, pompki na kompie w normie(nie wiem jak w rzeczywistości),świece raczej nie mają wpływu przy temp. +10, czujniki pokazuja realną temperature. ten dym dość mozno śmierdzi . Może ktoś wie o co chodzi z tym paleniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 2 Kwietnia 2010 ten dym dość mozno śmierdziA czy przypadkiem nie ma "słodkawego" zapachu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0429 Zgłoś #3 Napisano 2 Kwietnia 2010 bardziej taki gryzacy zapach, jakby ropa sie nie dopalala czy co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #4 Napisano 2 Kwietnia 2010 Witam,Mam problem z odpaleniem auta po nocy lub dluższym postoju( kilka godz.)Mianowicie trzeba przytzymac ze 3 sek dluzej. Jak odpali potrafi zakopcic dosc mocno, Pod korkiem zauważylem dziwną maź lecz płynu nie ubywa ze zbiorniczka, żadnych oznak oleju w wodzie itp. na komputerze brak błędów, kąt wtrysku mieści sie w normie, pompki na kompie w normie(nie wiem jak w rzeczywistości),świece raczej nie mają wpływu przy temp. +10, czujniki pokazuja realną temperature. ten dym dość mozno śmierdzi . Może ktoś wie o co chodzi z tym paleniem maz pod korkiem moze sie robic bo robisz krotkie odcinki tz nie zdazy sie silnik rozgrzac do prawidlowej temperatury a ze zle odpala to szukal bym przyczyny najpierw przy swiecach zarowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #5 Napisano 2 Kwietnia 2010 no u mnie byla maz biala na korku zima, ale tylko wtedy gdy jezdzilem po 3 kilometry dziennie, jestes pewien ze ci plynu nie ubywa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #6 Napisano 2 Kwietnia 2010 skoro plynu nie ubywa to swieczki kopci po odpaleniu i po czasie jest ok http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2153&highlight=swiece+zarowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #7 Napisano 2 Kwietnia 2010 Czy aby na pewno czujnik temperatury cieczy jest ok?Jeżeli idzie chmura to albo jest to nieprzepalona mieszanka(piszesz że gryzący),lub ojej idzie,co mogło by świadczyć o nieszczelnościach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0429 Zgłoś #8 Napisano 2 Kwietnia 2010 Ale świece z tego co wiem to przy takiej temperaturze +10 nie moją wpływu na odpalenie. A czujnik sprawdzałem na vagu to pokazywał dobrą temp zblizoną do otoczenia. myslalem ze moze uszczelka pod głowicą ale plynu nie ubywa. jak posprawdzac nieszczelnosci? Może wina lezy w pompie vacum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #9 Napisano 2 Kwietnia 2010 mi tak smierdziało jak muwisz ,przed remontem głowicy, po, zapach znikł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #10 Napisano 2 Kwietnia 2010 Dzisiaj, 21:49 Ale świece z tego co wiem to przy takiej temperaturze +10 nie moją wpływu na odpalenie. A czujnik sprawdzałem na vagu to pokazywał dobrą temp zblizoną do otoczenia. myslalem ze moze uszczelka pod głowicą ale plynu nie ubywa. jak posprawdzac nieszczelnosci? Może wina lezy w pompie vacum? swiece sa wazne przy kazdej temperaturze z samej zasady dzialania ropniaka przy plusie tez sa potrzebne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #11 Napisano 3 Kwietnia 2010 swiece sa wazne przy kazdej temperaturze z samej zasady dzialania ropniaka przy plusie tez sa potrzebne Przy temp 10' w nowych dieslach świece są niepotrzebne. Co do mazi na korku jeśli płynu nie ubywa to winny może być termostat. Temperatura dochodzi do 90' ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0429 Zgłoś #12 Napisano 3 Kwietnia 2010 temperatura dochodzi do 90 i trzyma sie caly czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0429 Zgłoś #13 Napisano 4 Kwietnia 2010 czy wie ktos gdzie jest i jak działa chlodnica oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #14 Napisano 4 Kwietnia 2010 czy wie ktos gdzie jest i jak działa chlodnica oleju? ona nie ma zwiazku z twoim problemem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #15 Napisano 4 Kwietnia 2010 miałem podobne objawy lecz zimą z winy świec teraz wszystko działa jak należy ta maź nie ma nic z tym wspólnego, ja bym radził Ci jednak sprawdzić te świece;p nocą trzymasz auto za zewnątrz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #16 Napisano 4 Kwietnia 2010 miałem podobne objawy lecz zimą z winy świec teraz wszystko działa jak należyta maź nie ma nic z tym wspólnego, ja bym radził Ci jednak sprawdzić te świece;p nocą trzymasz auto za zewnątrz? pisalem to samo ale mnie olano ! sprawdz swiece zarowe a chlodniczka oleju jest tam gdzie filter oleju przykrecasz prosze tu masz zdjecie http://www.allegro.pl/item955846561_chlodnica_oleju_chlodniczka_passat_b5_1_9_tdi_00r.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel-VW Zgłoś #17 Napisano 4 Kwietnia 2010 Do AVF chłodniczka jest trochę inna http://www.allegro.pl/item968230845_passat_1_9td_fl_avf_podstawa_obudowa_filtra_oleju.html kilka dni temu wymieniałem u siebie i czekam aż układ się wypłucze z oleju, mam nadzieję że to chłodniczka nie głowica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0429 Zgłoś #18 Napisano 5 Kwietnia 2010 swiece sprawdzalem, a dodam ze jak go odpalam i dam troche gazu to szybciej zalapuje. Tylko ten dym smierdzacy nie wiem skad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #19 Napisano 5 Kwietnia 2010 swiece sprawdzalem, a dodam ze jak go odpalam i dam troche gazu to szybciej zalapuje. Tylko ten dym smierdzacy nie wiem skad. jak je sprawdziles ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam0429 Zgłoś #20 Napisano 5 Kwietnia 2010 wyjąłem i podłączałem do aku. dwie były padnięte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach