bartosz_80 Zgłoś #21 Napisano 28 Lipca 2010 Witam I wiadomo już co z tym stukaniem u kolegów?? U mnie coś zaczęło stukać. Na początku myślałem ze to któryś popychacz, ale dzisiaj osłuchałem silnik stetoskopem i wyszło mi że stuka 3. wtrysk (sterujący ) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #22 Napisano 28 Lipca 2010 a więc ja przerzuciłem 1 wtrysk na 4 i przestało stukać... jeżdżę tak do dziś i na razie nie szukam wrażeń spróbuj zmienić stację benzynową - może coś od paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #23 Napisano 28 Lipca 2010 Na pracującym silniku wystarczy poluzować nakrętkę mocującą rurkę wys. ciśnienia przy wtryskiwaczu i już wiadomo który wtrysk puka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartosz_80 Zgłoś #24 Napisano 29 Lipca 2010 Dzieki ormowiec za podpowiedź. Potwierdziło się stuka trzeci wtrysk, sterujący :rozpacz. Więc się wybrałem do pompiarza i powiedział tak: "Nie sprawdzę jego na przyrządzie bo mam tylko do normalnych a mój jest dwustopniowy (szacun za grę fer, inny by wziął skasował za diagnozę i powiedział ze do d...). Stukanie jest niewielkie wiec może spróbuj dolać trochę mixolu do paliwa i jest jeszcze szansa że się ułoży i się go uratuje (w końcu i tak stuka). Mogę wymienić końcówkę na nową ale one są Made in Italia lub Turkey i pochodzą krócej niż ten twój stukający oryginał. Jeżeli mixol nie pomoże to szukaj używanego z pewnego źródła i zmienimy:hmm." co wy na to? chyba jutro zacznę kurację mixolem, zaszkodzić nie zaszkodzi a może kto wie .... (odpukać w niemalowane.....:kciuczki) Ile tego wlać na zbiornik??? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #25 Napisano 29 Lipca 2010 no gratulacje ze trafileś na fachowca mi jeden "fachowiec" poprawił dwa wtryski na normalnym sprzęcie do zwykłych wtrysków. o dziwo nawet nie najgorzej chodzą do dziś.... nie wiem tylko czemu po zamianie o której pisałem wcześniej jest lepiej.. i tak oficjalnie szukam jakiejś okazji na wtryski od AFN ale nie chcę w to utopić za dużo kasy bo nie spodziewam się dużych różnic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
level Zgłoś #26 Napisano 29 Lipca 2010 no gratulacje ze trafileś na fachowcami jeden "fachowiec" poprawił dwa wtryski na normalnym sprzęcie do zwykłych wtrysków. o dziwo nawet nie najgorzej chodzą do dziś.... nie wiem tylko czemu po zamianie o której pisałem wcześniej jest lepiej.. bo taką maszynką też się ustawia 2 sprężynowe nie wiem tylko czemu po zamianie o której pisałem wcześniej jest lepiej.. podkładki pod wtryskami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #27 Napisano 30 Lipca 2010 wiem ze da sie tylko ten mój fachowiec nie wsadzał tam dystansu tak jak się powinno przy 2 sprężynowych - raczej ustawił tylko jedno ciśnienie... o czym myślisz mówiąc o podkładkach... myślisz że to może robić różnicę - miałem nowe podkładki (uszczelki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
level Zgłoś #28 Napisano 30 Lipca 2010 (edytowane) wiem ze da sie tylko ten mój fachowiec nie wsadzał tam dystansu tak jak się powinno przy 2 sprężynowych - raczej ustawił tylko jedno ciśnienie... a wiesz czym się reguluje ciśnienie , który element odpowiada za 2 stopień i gdzie się wkłada ,,dystans ''? o czym myślisz mówiąc o podkładkach... myślisz że to może robić różnicę - miałem nowe podkładki (uszczelki) podkładki pod wtryskami dają taki efekt lub źle dokręcone stopki Edytowane 30 Lipca 2010 przez level Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #29 Napisano 30 Lipca 2010 nie uważam się za specjalistę ale wiem że przy ustawianiu gość patrzył tylko na niższe cisnienie bo byłem przy tym budowę wtrysku pokazuje rysunek: http://www.myturbodiesel.com/forum/showthread.php?t=794 nie mam głębszego doświadczenia ale z tego co czytałem zamiast sprężyny 1 stopnia instaluje się "dystans" ale nie drążyłem tematu głębiej bo sam i tak tego nie ustawię a nie ma co kombinować samemu bo można spartolić wtrysk. co do podkładek (uszczelek)to pytałem bo już słyszałem ze coś mogą mieć wspólnego z stukaniem lecz nikt nie mógł wytłumaczyć dlaczego. dodam że miałem nowe uszczelki założone a stukało. później tylko wyżarzyłem uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
level Zgłoś #30 Napisano 31 Lipca 2010 (edytowane) 1robert przekrój się zgadza ale nic więcej w tym temacie , błędnie opisane względem instrukcji bosch Edytowane 31 Lipca 2010 przez level Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #31 Napisano 31 Lipca 2010 Być może Pawle.. nie wiem. mnie interesowała ogólnie zasada działania czyli że jest dawka pilotująca i ze są dwa ciśnienia. Moim zdaniem opis przy przekrojach wygląda logicznie. Być może jest inaczej ale nie mam innego mądrzejszego opisu. Jeśli masz dostęp do dokumentacji BOSCH to czapki z głów i pozostaje pozazdrościć dostępu do informacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nocerrino Zgłoś #32 Napisano 11 Marca 2016 Mi pomogła dopiero regeneracja pompy wtryskowej wtedy wszystko ponownie zaczęło chodzić tak jak ma:P A miałem podobny problem, może pomyśl coś w tym kierunku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach