QplanetQ Zgłoś #1 Napisano 30 Marca 2010 Siemaneczko Koledzy:) Posiadam interfejs RoHS k+can commander full tylko za żadnego dziada nie moge sie połączyc nim vag-comem polski cag idzie dobrze . Fejs to ten dokladnie co w załączonym zdjeciu kupilem go kiedys i na aukcji pisalo ze mozna korygowac wartosci licznika itd tylko jakim programem i co i jak Moje auto posiada szyne CAN a nie mam pojecia ktory program bedzie dobry do przekodowywania licznika itd ... Poslkim vagiem 4.9 nie moge nawet zmienic kodowania licznika itd... bo wyskakuje ze funkcja nie dozwolona... Pomóżcie postawie browar:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #2 Napisano 30 Marca 2010 (edytowane) Ten fejs możesz obsłużyć programem Vag K+CAN Commander 1.4. Możesz nim zczytywać i zapisywać wsdady do licznika, zmieniać przebieg w licznikach i w niektrórych sterownikach silników, i wiele innych czynności. Jeśli chcesz używać go do diagnostyki to tylko Vag 4.9 PL lub VWTool. Vag-Com 311.2 lub inne wersje na tym fejsie nie pójdą. Do licznika łączysz po linii K jak i ze sterownikiem silnika. Ale za nim uruchomisz program musisz odpowiednio skonfigurować Serial USB Port w memedżerze urządzeń, w "zaawansowanych" ustwiasz szybkość na 1024. Edytowane 30 Marca 2010 przez maciek-s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QplanetQ Zgłoś #3 Napisano 30 Marca 2010 a moge jakoś tym czyms przekodowac licznik? w vagu 4.9 probuje przekodowac licznik ale wyskakuje ze f. niedozwolona badz niepoprawna wartosc w vwtool to samo ---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:36 ---------- gdzie dokladnie zmienic wartosc na 1024 zaawansowane ale w ktorym miejscu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #4 Napisano 30 Marca 2010 jeśli wiesz na jakie kodowanie masz zmienić to zrobisz to tym twoim kabelkiem i commanderem. 1,4. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QplanetQ Zgłoś #5 Napisano 30 Marca 2010 chce zmienic mile na km wie ktos jak dokladnie to zrobic tym programem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 30 Marca 2010 musisz przekodować licznik z US na EU, xx?xx: 1 - Europa (EU) 2 - USA (US) jak wejdziesz w instruments przez linię K, to w okienku zobaczysz swoje kodowanie, klikasz coding i zmieniasz. program musi być full. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #7 Napisano 31 Marca 2010 chce zmienic mile na km wie ktos jak dokladnie to zrobic tym programem Tylko wiesz, że sama zmiana kodowania za dużo nie pomoże ? Licznik będzie i tak błędne wartości wskazywał, np. spalanie i prędkość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #8 Napisano 14 Kwietnia 2015 Jakim interfejsem można diagnozować B7 i czy to oprogramowanie powie w ilu % zapchany jest DPF lub ile jeszcze wytrzyma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #9 Napisano 14 Kwietnia 2015 Jakim interfejsem można diagnozować B7 i czy to oprogramowanie powie w ilu % zapchany jest DPF lub ile jeszcze wytrzyma? VCDS. Jest możliwość sprawdzenia stopnia zapchania DPF. Tak samo jest w B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RimokeZ Zgłoś #10 Napisano 4 Lutego 2017 Witam czy ktoś posiada Autolink AL519 pro? Może ktoś wie co tym skanerem można zdziałać i czy do Passata b6 będzie dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia Zgłoś #11 Napisano 5 Lutego 2017 Witam czy ktoś posiada Autolink AL519 pro? Może ktoś wie co tym skanerem można zdziałać i czy do Passata b6 będzie dobry. Może Tobie to pomoze https://viaken.pl/pl/skaner-obd2-autel-autolink-al519-pro-j-polski.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RimokeZ Zgłoś #12 Napisano 5 Lutego 2017 Te wszystkie opisy już czytałem a chciałem się dowiedzieć o jego praktycznych możliwościach jeśli by ktoś go posiadał i wyraził swoją opinię o nim lub jeśli ktoś miał doczynienia z tego typu urządzeniami tez chętnie przeczytam opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #13 Napisano 5 Lutego 2017 Te wszystkie opisy już czytałem a chciałem się dowiedzieć o jego praktycznych możliwościachW opisie jest wyraźnie wyjaśnione do czego służy (co potrafi) ten skaner - "jest kolejnym z serii prostych w obsłudze, tanich urządzeń służących do odczytu i kasowania błędów oraz podglądu bieżących parametrów pracy silnika". I nic po za tym. Zapomnij o wykonywaniu logów (bardzo przydatna funkcja), o zmianie kodowania (dodatkowe funkcje) sterowników (bardzo przydatne).Jednymi z bardziej funkcjonalnych i polecanych są : VCDS i Odis, ewentualnie VAG CAN Pro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RimokeZ Zgłoś #14 Napisano 6 Lutego 2017 Warunkiem używania w/w jest posiadanie laptopa a ja na dzień dzisiejszy nie posiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach