harmoniush Zgłoś #21 Napisano 12 Kwietnia 2010 po mojemu zapieczone kierownice co do działania instalacji podciśnienia w passacie to prostu sposób weź dobry metr wężyka, następni zdejmij wężyk wychodzący z pompy VACUM (ten mały! co jest w pięty w ten duży idący do serwa) podepnij wolny wężyk a jego drugą stronę podepnij pod Gruszkę jak sztanga będzie pracowałą w pełnym zakresie kierownice raczeje są ok! Tylko nie jeździj na takim zestawie bo turbo Ci odleci Gdzie dokładnie mam ten wężyk podpiąć? Może jakieś zdjęcie kolego być wrzucił, cokolwiek... będę wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zmarius Zgłoś #22 Napisano 12 Kwietnia 2010 jaką siłę trzeba włożyć aby poruszyć kierownicami z zamocowaną gruszką można to ucisnąć palcem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #23 Napisano 13 Kwietnia 2010 Gdzie dokładnie mam ten wężyk podpiąć? Może jakieś zdjęcie kolego być wrzucił, cokolwiek... będę wdzięczny. zdjęcie może wieczorem, bo teraz nie dam rady! a tobie proponuje podnieść 4litery odejść od komputera i udaćsię do auta! podnieś maske, przeczytaj to co wcześniej napisałem 2 albo 3 razy, pomyśl popatrz i na pewno znajdziesz co i jak :D:D:D a jak nie to do skutku czytaj i szukaj elementów opisanych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł 5 Zgłoś #24 Napisano 15 Stycznia 2014 mam problem z turbino w b 5nie wchodzi na obroty i go dusi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARA. Zgłoś #25 Napisano 15 Stycznia 2014 jaką siłę trzeba włożyć aby poruszyć kierownicami z zamocowaną gruszką można to ucisnąć palcem zależy jak bardzo jest zapieczona ja musialem odkrecic gruszke bo bez tego ani rusz. ---------- Dodano o 22:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:47 ---------- mam problem z turbino w b 5nie wchodzi na obroty i go dusi to nie od turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aras123 Zgłoś #26 Napisano 15 Stycznia 2014 przeczytałem cały wątek.. czy to możliwe żeby grucha była za twarda? czy regulacja śruby rzymskiej na sztandze coś zmieni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #27 Napisano 16 Stycznia 2014 Ta śruba jest ustawiana fabrycznie lub w serwisie na przyrządach i radzę jej nie ruszać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aras123 Zgłoś #28 Napisano 16 Stycznia 2014 (edytowane) a jak suszarka regenerowana to już nie fabryka ani serwis Edytowane 16 Stycznia 2014 przez aras123 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DARA. Zgłoś #29 Napisano 16 Stycznia 2014 przeczytałem cały wątek.. czy to możliwe żeby grucha była za twarda? czy regulacja śruby rzymskiej na sztandze coś zmieni? nie to nie możliwe żeby grucha była za twarda,mozesz ja smialo odkrecic i sprawdzić a przy okazij będziesz miał lepszy dostep do rozruszania łopatek w turbinie.tylko zaznacz sobie w jakiej pozycji jest ta sruba bo jest to ważne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzalonyHarry Zgłoś #30 Napisano 17 Stycznia 2014 Wydłużenie sztangi lub skrócenie sprawia że turbina wcześniej lub poźnie się włańcza . Niepolecam takiej zabawy . Orginalnie lub po regeneracjach sztangla jest ustawiona i zabezpieczona lakiem . i tej pozucji sie trzymamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #31 Napisano 17 Stycznia 2014 Wydłużenie sztangi lub skrócenie sprawia że turbina wcześniej lub poźnie się włańcza . Niepolecam takiej zabawy . Orginalnie lub po regeneracjach sztangla jest ustawiona i zabezpieczona lakiem . i tej pozucji sie trzymamy zacznij od tego że turbina się nie włącza tylko chodzi cały czas a regulacja śrubą nie służy do jej "włączania" tylko do poprawnego działania, Po regeneracji turbiny mogą się takie kwiatki dziać jak dałeś do firmy chomo niewiadomo, ale jak do konkretnego zakładu to wątpliwe by trzeba było ją ruszać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzalonyHarry Zgłoś #32 Napisano 18 Stycznia 2014 zacznij od tego że turbina się nie włącza tylko chodzi cały czas a regulacja śrubą nie służy do jej "włączania" tylko do poprawnego działania, Po regeneracji turbiny mogą się takie kwiatki dziać jak dałeś do firmy chomo niewiadomo, ale jak do konkretnego zakładu to wątpliwe by trzeba było ją ruszać Potocznie nazywane włąńczanie i wyłańczanie turbiny , lub np. że zaczyna ciągnąć , doładowywac itd a że się turbina cały czas kręci to chyba każdy wie a dzięki sztangi i nie tylko jej w turbinie zamykają sie lub otwierają sie łopatki co powoduje zwiększenie lub zmniejszenie ciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiKaz Zgłoś #33 Napisano 18 Stycznia 2014 Ta, włąńczanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #34 Napisano 18 Stycznia 2014 "Język polski trudna bardzo." Nie jestem purystą językowym, ale to faktycznie szczypie w oczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxiKaz Zgłoś #35 Napisano 19 Stycznia 2014 Nie jestem purystą językowym, ale to faktycznie szczypie w oczy. Ja też nie, ale użyte kilka razy, nie przypadkowo, to tak jak piszesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzalonyHarry Zgłoś #36 Napisano 28 Stycznia 2014 No akurat nie bylem i nie jestem dobry z jezyka polskiego.Przyznaje sie.Ale chociaz probuje pomusz na forum .A jak tu widac niektorzy. Wola sie czepiac slownictwa:) zycze tyle zapalu w udzielaniu pomocy:) (post z telefonu. I sa bledy)! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek1972 Zgłoś #37 Napisano 2 Lutego 2014 Witam z tego co opisuje właściciel posta ta łopatki w turbo zapiekają sie od jazdy na niskich obrotach a turbina ze zmienną geometrią potrzebuje czasami wysokich obrotów by wypalić sadzę z łopatek typowy objaw to łapanie trybu awaryjnego a po powtórnym zapaleniu jest znowu ok.Nie twierdzę ze trzeba cały czas cisnąć ale jak z raz w tygodniu się wejdzie na 4000tys obrotów to napewno pomoże to dla turbiny i oczywiście są to silniki które muszą jeżdzić na pełnym syntetyku niezależnie od przebiegu pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach