Skocz do zawartości

krzysiek1972

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzysiek1972

  • Urodziny 19.04.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    białystok

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Niewiem czy klimatronik był wymieniany w każdym razie podświetlony jest na niebiesko a wszystko inne w aucie na zielono po zwarciu styków ręcznie w przekażniku klimatyzacja się włącza co można z tym poradzić? jest możliwość ominięcia tego błędu czujnika g263? pozdrawiam
  2. Witam Panowie Szukałem wszędzie rozebrałem troszkę auto a za cholere niemogę znaleść czujnika g263 -czujnik temperatury parownika proszę o sugestje co mam rozebrać i gdzie szukać tego czujnika wiatrak mi się nie załancza i to raczej tego czujnika wina bo nie mogę skasować błędu a na krótko spinając wiatrak' klima działa przekażnik i bezpiecznik dobre pozdrawiam
  3. Witam Panowie Może ktos mi doradzi co mam zrobić sprawdzić czy wymienić? 3mies temu wymieniłem czujnik temperatury i termostat-czujnik jakiś szwajcarski sygnowany audi wv a termostat vernet było wszystko ok ale jakieś miesiąc temu wstawiłem gaz i jest problem auto w mieście łapie temp max 75 stopni na trasie wychładza się do 50 stopni po przejechaniu 40km temperatura na vagu 75stopni a po zmieżeniu temp.w zbiorniczku pokazało 57 stopni przewód na dole od termostatu jest zimny lub lekko ciepły Vag błędów nie pokazuje proszę o jakąś poradę bo niemam pojęcia czy to padł nowy termostat czy czujnik ale ten chyba pokazał by błąd na vagu
  4. Panowie wypadało by was przeprosić -za zaśmiecanie- wyszła moja niewiedza-byłem wczoraj u gazownika podłączył komputer i powiedział że mapa jest idealna tak samo jak całe sterowanie silnika i nic tu przestawiać niebędzie -w butlę 53l weszło mi gazu 49 po 220 km zapaliłasię rezerwa i na desce i na butli na wskażniku.Na drugi raz wyjeżdzę gaz do końca w sumie zrobiłem 130 kmtylko w mieście i 190km na trasie nie żałując auta i dotankowałem 34l gazu na tej samej stacji-wyszło mi na to że spalił 10,6l-na to wyszło że wskażników 2szt i każdy do dupy
  5. Witam Panowie podłączę się do tematu parę dni temu zamontowałem instalację gazową do mojego paska adr i przeraża mnie spalanie średnio trasa miasto wychodzi 19 litrów przy jeżdzie w miarę dynamicznej ale przy takiej palił mi 12,5 benzyny w mieście i 9 na trasie reduktor mam tommasetto artic sterowanie stag 4 wtryski reg xxl co do jazdy niemam zastrzeżeń auto pracuje idealnie żadnej różnicy porównując do benzyny a nawet jakby ciut lepiej wtryski zamontowane tak jak u kolegi :kiler73:
  6. Gdzie znajduje się ten czujnik ?Szukałem na necie ale nie mogłem nic znaleść na ten temat
  7. Witam panowie niedawno kupiłem passata i niestety klimatyzacja niedziała prosił bym o jakieś wskazówki co z tym robić i od czego zacząć by nie wejść w koszty po podłączeniu do skanera diagnostycznego wyskoczyły mi takie błędy i po skasowaniu ponownie są 00818 nadajnik temperatury aparatu wyparnego g263 01274 nastawnik klapy spiętrzającej v71---ten błąd udało się wykasować bardzo proszę o porady co to oznacza i jak to można naprawić dziękuję i pozdrawiam
  8. Witam z tego co opisuje właściciel posta ta łopatki w turbo zapiekają sie od jazdy na niskich obrotach a turbina ze zmienną geometrią potrzebuje czasami wysokich obrotów by wypalić sadzę z łopatek typowy objaw to łapanie trybu awaryjnego a po powtórnym zapaleniu jest znowu ok.Nie twierdzę ze trzeba cały czas cisnąć ale jak z raz w tygodniu się wejdzie na 4000tys obrotów to napewno pomoże to dla turbiny i oczywiście są to silniki które muszą jeżdzić na pełnym syntetyku niezależnie od przebiegu pozdrawiam
  9. Witam problem rozwiązany -bład czujnika g62 pojawiał się mimo jego wymiany -w opisie błędu było za niska temperatura do odczytu wartości przez czujnik -po wymianie termostatu motor pracuje jak należy pozdrawiam.
  10. Witam panowie jestem nowym użytkownikiem i forum i passata i niestety mam podobny problem z autem. Otóż przy zmianie biegów obroty stanowczo za wolno spadają chwilami jest ok ale tylko czasami,na zimnym silniku nie jest to aż tak odczuwalne.Auto ma moc ładnie wkręca się w obroty ,wskazówka na biegu jałowym potrafi falować i pewien czas trzymać 1100 obrotów.Wymieniłem czujnik temperatury bo był błąd -niestety ten błąd dalej się ponawia-czujnik kolor zielony sygnowany -audi-vw.Wskazówka temperatury leży na zerze chyba że pogazyję na postoju wtedy jest 90 stopni.napięcie ładowania między 13,2-13,7 po ruszeniu elektrycznych szyb widoczny jest spadek obrotów.Przy rozgrzanym motorze ze wskażnikiem temperatury na zerze ogrzewanie słabo oddaje ciepło klima niedziała bo jest błąd nadajnika temperatury g263 silnik adr bez gazu-puki co .z góry dziękuję za jakąś poradę i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności