diabelski66 Zgłoś #1 Napisano 18 Marca 2010 (edytowane) Witam... pisałem juz wczesniej ze mam problemy z paskiem... a mianowicie podczas przyspieszania przy okolo 2,5-3tys obrotow na 3-4-5 biegu wyłącza mi sie turbina i nie ciagnie jak powinien, po zgaszeniu i odpaleniu problem znika, ale jak sie troche "przyciśnie" to dalej dzieje sie to samo. Większość stwierdzila ze to wina tego przekaźnika n75 no i wymieniłem dzisiaj go na nowy (musiałem tylko przerobic wtyczke na kable bo lekko nie pasowała) a problem jak był tak jest nadal. Czy ktos może wie w czym tkwi problem, bo te auto zaczyna mnie powoli denerwowac, i chyba tylko jego niskie spalanie jak narazie utrzymuje je w moim posiadaniu. Aha i ten co kupiłem ma "białą góre" a mój był czarny a kupiłem taki http://allegro.pl/item951004104_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html Edytowane 18 Marca 2010 przez diabelski66 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 18 Marca 2010 a czy masz możliwość zrobienia LOGI dynamiczne bo tak bez tego i bez zczytania błędów to raczej nie wywróży ci nikt co dolega twojemu autku Wg mnie trzeba turbo sprawdzić i ewentualnie przeczyścić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabelski66 Zgłoś #3 Napisano 18 Marca 2010 jak pojade na servis to bede mial taka możliwosc, a z kolesi raczej nikt nie dysponuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 18 Marca 2010 możesz sprawdzić czy nie łapie lewego powietrza i czy przepływomierz jest ok przepływka a N75 to dwie różne rzeczy a ty piszesz o N75 a w temacie masz przepływkę więc zmień temat lub tekst Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #5 Napisano 18 Marca 2010 To co Ty zmieniłeś to nie jest N75 do 1z, powinieneś zmienić ten na podszybiu a on wygląda tak: http://moto.allegro.pl/item953327791_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html ale najpierw posprawdzaj wężyki podciśnieniowe dochodzące do niego. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabelski66 Zgłoś #6 Napisano 18 Marca 2010 A gdzie on mniej wiecej sie znajduje? gdzie jest to "podszybie" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #7 Napisano 18 Marca 2010 koło zbiorniczka płynu hamulcowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rastaman Zgłoś #8 Napisano 18 Marca 2010 ja miałem to samo i po wymianie autko jak nowe. za zamiennik polskiej produkcji taki co waldek Ci pokazał zapłaciłem 90 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujekmarcin Zgłoś #9 Napisano 18 Marca 2010 To prawda, n75 to ten z drugiego linka. Do tego sprawdź czy sztanga przy turbinie się rusza, często po dużych przebiegach element ten po prostu nie działa tak jak powinien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabelski66 Zgłoś #10 Napisano 18 Marca 2010 Myslałem ze to ten przekaźnik bedzie a tu wychodzi ze jest inny i o bardzo podobnej nazwie, no cóż trudno... pare zeta w plecy;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #11 Napisano 19 Marca 2010 No ale to już powinno załatwić problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabelski66 Zgłoś #12 Napisano 19 Marca 2010 (edytowane) gDZIE Dokładnie na podszybiu to sie znajduje, bo nie moge tego znaleźć. miało być gdzies obok zbiorniczka z płynem hamulcowym Edytowane 19 Marca 2010 przez diabelski66 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujekmarcin Zgłoś #13 Napisano 19 Marca 2010 spójrz nad serwo, masz tam ten zaworek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabelski66 Zgłoś #14 Napisano 19 Marca 2010 ten z czerwonym kablem? (w ogóle nie podobne) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujekmarcin Zgłoś #15 Napisano 19 Marca 2010 Masz tam taki z pomarańczową wtyczką, na prawo(jak patrzysz) od tych czerwonych kabelkow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #16 Napisano 20 Marca 2010 Tam gdyie dochody węzyki podciśnienia ( niebieski czerwony i czarny) dokładnie nad pompą hamulcową zawieszony pod uszczelką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rikardo.o Zgłoś #17 Napisano 20 Marca 2010 Sprawdz jeszcze czy przewod powietrzny idacy do kompa jest caly i na swoim miejscu to tez powoduje ten sam efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur27 Zgłoś #18 Napisano 20 Marca 2010 Jeżeli masz cas i chęci rozruszaj kierownice strumienia powietrza w turbinie to powinno dać rade głównie tak jest w turbinach koncernu VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach