Skocz do zawartości
diabelski66

Nowy N75 i dalej to samo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... pisałem juz wczesniej ze mam problemy z paskiem... a mianowicie podczas przyspieszania przy okolo 2,5-3tys obrotow na 3-4-5 biegu wyłącza mi sie turbina i nie ciagnie jak powinien, po zgaszeniu i odpaleniu problem znika, ale jak sie troche "przyciśnie" to dalej dzieje sie to samo. Większość stwierdzila ze to wina tego przekaźnika n75 no i wymieniłem dzisiaj go na nowy (musiałem tylko przerobic wtyczke na kable bo lekko nie pasowała) a problem jak był tak jest nadal. Czy ktos może wie w czym tkwi problem, bo te auto zaczyna mnie powoli denerwowac, i chyba tylko jego niskie spalanie jak narazie utrzymuje je w moim posiadaniu.

 

Aha i ten co kupiłem ma "białą góre" a mój był czarny a kupiłem taki

http://allegro.pl/item951004104_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html

Edytowane przez diabelski66

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy masz możliwość zrobienia LOGI dynamiczne bo tak bez tego i bez zczytania błędów to raczej nie wywróży ci nikt co dolega twojemu autku

Wg mnie trzeba turbo sprawdzić i ewentualnie przeczyścić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak pojade na servis to bede mial taka możliwosc, a z kolesi raczej nikt nie dysponuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz sprawdzić czy nie łapie lewego powietrza i czy przepływomierz jest ok

przepływka a N75 to dwie różne rzeczy a ty piszesz o N75 a w temacie masz przepływkę więc zmień temat lub tekst

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co Ty zmieniłeś to nie jest N75 do 1z, powinieneś zmienić ten na podszybiu a on wygląda tak: http://moto.allegro.pl/item953327791_zawor_regulacji_turbo_n75_tdi_vw_pierburg.html ale najpierw posprawdzaj wężyki podciśnieniowe dochodzące do niego.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie on mniej wiecej sie znajduje? gdzie jest to "podszybie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koło zbiorniczka płynu hamulcowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem to samo i po wymianie autko jak nowe. za zamiennik polskiej produkcji taki co waldek Ci pokazał zapłaciłem 90 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda, n75 to ten z drugiego linka. Do tego sprawdź czy sztanga przy turbinie się rusza, często po dużych przebiegach element ten po prostu nie działa tak jak powinien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Myslałem ze to ten przekaźnik bedzie a tu wychodzi ze jest inny i o bardzo podobnej nazwie, no cóż trudno... pare zeta w plecy;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale to już powinno załatwić problem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gDZIE Dokładnie na podszybiu to sie znajduje, bo nie moge tego znaleźć. miało być gdzies obok zbiorniczka z płynem hamulcowym

Zdj?cie0053.jpg

Edytowane przez diabelski66

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spójrz nad serwo, masz tam ten zaworek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten z czerwonym kablem? (w ogóle nie podobne)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz tam taki z pomarańczową wtyczką, na prawo(jak patrzysz) od tych czerwonych kabelkow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam gdyie dochody węzyki podciśnienia ( niebieski czerwony i czarny) dokładnie nad pompą hamulcową zawieszony pod uszczelką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jeszcze czy przewod powietrzny idacy do kompa jest caly i na swoim miejscu to tez powoduje ten sam efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz cas i chęci rozruszaj kierownice strumienia powietrza w turbinie to powinno dać rade głównie tak jest w turbinach koncernu VAG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności