Artus Zgłoś #1 Napisano 17 Marca 2010 Witam znawców pasków.Mam pytanie,czy prawdą jest że jeśli widać tzw.szew w poprzek paska rozrządu to jest to sygnał do wymiany rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #2 Napisano 17 Marca 2010 Według mnie to nie prawda.Jeśli pasek posiada widoczne pęknięcia to tak.Ja na rozrządzie robie 60tys.Myślę,że wiesz kiedy wymieniałeś rozrząd?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stachu5311 Zgłoś #3 Napisano 17 Marca 2010 Dokladnie jak wiesz kiedy wymieniles spokojna glowa, a jesli nie to lepiej wymien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #4 Napisano 18 Marca 2010 tzw.szew w poprzek paska rozrządu to jest to sygnał do wymiany rozrządu? nie prawda - zobacz nowy pasek (np DAYCO ma taki szew ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #5 Napisano 18 Marca 2010 (edytowane) paski Gates też mają szew, ale z tego co zauważyłem tylko na ostatniej warstwie. Edytowane 18 Marca 2010 przez maxdax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #6 Napisano 18 Marca 2010 Szef na paskach gejtsa oznacza zużyci paska. Inne firmy także stosują tego rodzaju oznaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #7 Napisano 18 Marca 2010 dziwne, 3000km miałem wymieniany rozrząd i mam szew. Pasek nówka sztuka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #8 Napisano 18 Marca 2010 Bo ten szef to fajans. Typowe oznaczenie. Tak na zapas jeśli się pasek urwie po np.20 tyś. reklamacji nie uwzględniamy bo szef byl widoczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rh.rally Zgłoś #9 Napisano 18 Marca 2010 Nawet na fabrycznie nowym pasku jest szef, ale widoczny od wewnątrz (od strony ząbków). Jeśli szef jest widoczny "na górze" paska to jest to powód do zastawień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #10 Napisano 18 Marca 2010 szew mam od strony zew. paska czyli tej gładkiej mam się czymś przejmować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rh.rally Zgłoś #11 Napisano 18 Marca 2010 Jesteś w stanie odczytać producenta paska? Zmierz jego "grubość". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #12 Napisano 18 Marca 2010 Pasek jest firmy Gates wymieniony 3000km temu/1mc temu czyli praktycznie nówka, kupiony był z całym kompletem do wymiany rozrządu w Inter-Team, więc z pewnego źródła raczej nie ściema Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #13 Napisano 18 Marca 2010 Nie masz powodu do zmartwień. za 57 tyś. km będziesz się martwił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rh.rally Zgłoś #14 Napisano 18 Marca 2010 (edytowane) Jeżeli pasek ma odpowiednią grubość to nie ma powodu do zmartwień. Dlatego proponuje ją zmierzyć. Jeśli zmiana paska była przeprowadzona prawidłowo, części też z wiadomego źródła, to za 57 tys. km, również nie powinien się martwić. Zaleca się wymianę chyba co 120 tys. km dla tego silnika z wglądem co 30 tys. na stan paska i rolek. Nie spotkałem się żeby szef był widoczny z gładkiej strony (od strony ząbków tak i jest to całkiem normalne). Lepiej zmierz grubość paska i zobacz czy jest możliwe odczytanie napisów na nim. Proponuje wszystko dobrze posprawdzać, naciąg, rolki, bo urawanie paska wiążę się z remontem silnika. Edytowane 18 Marca 2010 przez rh.rally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz00-82 Zgłoś #15 Napisano 16 Maja 2013 .....Witam co myslicie o moim pasku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #16 Napisano 17 Maja 2013 Ja bym to już wymienił. Jaki przelot na tym pasku kolega ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz00-82 Zgłoś #17 Napisano 19 Maja 2013 Na tym pasku przejechałem 30 tys w niecałe dwa lata.W Bosch serwisie kierownik serwisu po obejrzeniu zdjęcia powiedział ze normalny wygląd paska i konsultował to ze swoimi mechanikami i jakimś tam ekspertem od vw żeby jezdzić i się nie martwić.Pasek jest firmy BOSCH. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach