Wojciechpop Zgłoś #241 Napisano 27 Stycznia 2011 Serdecznie dziękuje za stronę, troszkę to mi rozjaśniło sytuacje. Co do wiązki, to chyba nie będzie tak jak napisał skwaru, będzie to wiązka o innej ilości kabli i innym złączu pod sterownik. Kabelek będę chciał wykonać zapewne sam, bo koszt tego kabeka z KUFATEC jest "ciut" przesadzony. Kostki (nr muszę poszukać, chyba ze ktoś posiada) kupie w ASO Mr. X gdzie w tym wątku pisałeś ze posiadasz tylna blachę mocująca do 4motion, a jak to się będzie miało do syncro 3B i czy posiadasz nadal ta blachę? Ponad to widziałem iż miałeś pięknie rozpisane piny do 3BG, posiadasz możne takie cudo do 3B? Czy przy samo poziomowaniu występują jakieś różnice pomiędzy syncro a pozostałymi egzemplarzami ? Sterownik będę chciał najprawdopodobniej umiejscowić tak jak to w tym wątku opisali koledzy, tzn obok bezpieczników (mniej kabli i sprawniej). Mam już na oku sterownik i przedni kompletny czujnik, zobaczymy jak z reszta. Nie wiem czy gdzieś w tym wątku było opisane, lecz silniczki będące w ksenonach w 3B niczym się nie różnią od pozostałych silniczków od 3B, te same oznaczenia. Duzo tego, ale myślę ze warto, przydało by się opisać to samo dla 3B, zostanie dla potomnych... --------------------------------------------------------- EDYCJA Przed momentem stałem się szczęśliwym posiadaczem sterownika LWR 4B0 907 357 i tylnego, kompletnego czujnika dla napędu na 4 kola !! Teraz tylko przedni czujnik i zabieramy się za wiązkę. Złącze pod sterownik jest takie samo: 8E0 972 420 http://www.passatplus.de/umbauteile/stecker/8E0972420.jpg obadzasz jedynie 17 pinów a nie jak w 3BG 19. Wtyczka pod czujnik:7M0 973 119 (ja kupiłem je w ASO) http://www.passatplus.de/umbauteile/stecker/7M0973119.jpg Mocownie w Synchro (tylnego czyjnika) chyba będzie takie samo jak 4motion (ale to sprawdzenia - nie jestem pewien na 100%). Pisałem że w 3B silniczki są "zwykłe" a ktoś wcześniej zapodał że nie trzeba ich zmieniać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #242 Napisano 27 Stycznia 2011 Dobra, to kwestia złączy wyjaśniona. obadzasz jedynie 17 pinów a nie jak w 3BG 19. To których to pinów nie "ciągnąc" ? Bo szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia. A ja tu jeszcze z jednym, myślę bardzo istotnym zapytaniem Czy któryś z was nie myślał wpiąć się w oryginalne kable sterowania silniczkami gdzieś pod kierownica a nie ciągnąć specjalnie kabelki ? Dysponował by ktoś schematem takiej instalacji (pod standardowe silniczki)? Tak właśnie sobie pomyślałem, ile by to wtedy uprościło..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #243 Napisano 27 Stycznia 2011 Mr. X gdzie w tym wątku pisałeś ze posiadasz tylna blachę mocująca do 4motion, a jak to się będzie miało do syncro 3B blachę mam nadal ale nie mam pojęcia czy 4motion to to samo co synchro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #244 Napisano 27 Stycznia 2011 EDYCJAPrzed momentem stałem się szczęśliwym posiadaczem sterownika LWR 4B0 907 357 i tylnego, kompletnego czujnika dla napędu na 4 kola !! Teraz tylko przedni czujnik i zabieramy się za wiązkę. Post #240, ale dziękuje za chęci, zobaczymy jak to będzie pasować.... Jak tam Panowie, ktoś posiada schematy, a może wie, czy i gdzie można rozpiąć oryginalną instalacje pod kierownicą i podpiąć samopoziomowanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #245 Napisano 27 Stycznia 2011 To których to pinów nie "ciągnąc" ? Bo szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia. A ja tu jeszcze z jednym, myślę bardzo istotnym zapytaniem Czy któryś z was nie myślał wpiąć się w oryginalne kable sterowania silniczkami gdzieś pod kierownica a nie ciągnąć specjalnie kabelki ? Dysponował by ktoś schematem takiej instalacji (pod standardowe silniczki)? Tak właśnie sobie pomyślałem, ile by to wtedy uprościło..... Schemat jest tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=829842&postcount=1 i trzeba zaadoptować go do 3B. Zamiast czterech przewodów do każdej lampy ciągniesz trzy. I właśnie tych nie trzeba ciągnąć do lampy (trzeba dorwać schemat - może jutro poszukam - jak coś znajdę to wrzucę). Ja zostawiłem oryginalną instalację i w każdej chwili mogę wrócić do oryginału (H7) bez problemu, więc nie kombinowałem we wpięcia do przewodów. Nawet nie wpadło mi to głowy gdyż ze sterownika idą bezpośrednio przewody do lamp (cztery a nie trzy więc i tak jeden trzeba było ciągnąć). Bardzo łatwo jest je schować (Bartek gdzieś w tym wątku to opisał). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #246 Napisano 27 Stycznia 2011 U mnie problem ciągnięcia 4 przewodu odpada, stąd ten pomysł wykorzystania starych przewodów. Jak by się to dało zrobić to by było lux Jak możesz, poszukaj schematu, jak znajdziesz, wrzuć dla potomnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #247 Napisano 8 Lutego 2011 No jak tam Panowie, pomoże ktoś? Chodzi o te kabelki do silniczków, pod które piny się wpiąć, do 3BG mamy (a tam jest 4 kabelki), pasowało by podać dla 3B Brakuje mi tylko przedniego czujnika i chciał bym się zabierać za montaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #248 Napisano 8 Lutego 2011 No jak tam Panowie, pomoże ktoś?Chodzi o te kabelki do silniczków, pod które piny się wpiąć, do 3BG mamy (a tam jest 4 kabelki), pasowało by podać dla 3B Brakuje mi tylko przedniego czujnika i chciał bym się zabierać za montaż. Szukałem schematu dedykowanego do 3B ale nie znalazłem. Myślę jednak, że wielkiego problemu nie będzie (bo jest ten sam silniczek w lampach przy ręcznej regulacji i przy samopoziomowaniu). Potrzebny będzie tylko miernik - musisz zobaczyć na których zaciskach pojawia się napięcie (przy ręcznej regulacji - opuszczając i podnosząc światła) i jak ono się zmienia. Wyniki te nalezy zaadoptować do strownika, tzn. z miernikiem zobaczyć jak zmienia się napięcie przy wychylaniu ramienia przedniego czujnika i na których zaciskach. Chyba nie namotałem . Myślę że sam do tego dojdziesz bez problemu :-). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #249 Napisano 8 Lutego 2011 (edytowane) No jak tam Panowie, pomoże ktoś?Chodzi o te kabelki do silniczków, pod które piny się wpiąć, do 3BG mamy (a tam jest 4 kabelki), pasowało by podać dla 3B podaj maila to wyślę Ci schemat do 3B do silniczków w 3B wychodzą 3 przewody a nie jak w 3BG 4 kable najlepiej wymontować reflektor i prześledzić wzrokowo lub jak napisał Wojtek z miernikiem prześledzić, z których pinów wtyczki lampy kable idą do silniczków a tak wyglądać powinna wiązka do 3B a tu, źródło skąd pochodzi ta fotka: kunset.de Edytowane 8 Lutego 2011 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
md001 Zgłoś #250 Napisano 28 Lutego 2011 Witam przejrzałem cały wątek dotyczący montażu samopoziomowania xenonów jednak nie bardzo mogę znaleźć szkicu lub zdjęcia jak powinien być zamontowany tylny czujnik w przypadku 4motion lub jak kto woli 4x4. Z góry dziękuję za ewentualną pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #251 Napisano 1 Marca 2011 Witam przejrzałem cały wątek dotyczący montażu samopoziomowania xenonów jednak nie bardzo mogę znaleźć szkicu lub zdjęcia jak powinien być zamontowany tylny czujnik w przypadku 4motion lub jak kto woli 4x4. raczej nie znajdziesz takiego szkicu ale zapewne nie ma w tym filozofii, jak byś potrzebował blachę do montażu czujnika tylnego 4motion to mam jakby coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomyart Zgłoś #252 Napisano 5 Marca 2011 (edytowane) Panowie, takie dwa błędy: 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 - - 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 31-00 - Open or Short to Ground I oczywiście nie działa samopoziomowanie oraz nie można przeprowadzić adaptacji (error). Napięcia wyglądają tak: Log (11 - 002) Przyczyny szukać tylko w przednim czujniku czy może gdzieś jeszcze? Pozdrawiam Edytowane 5 Marca 2011 przez tomyart Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #253 Napisano 5 Marca 2011 (edytowane) 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)31-00 - Open or Short to Ground Przyczyny szukać tylko w przednim czujniku czy może gdzieś jeszcze? najpierw sprawdź czy jest przejście na kablu od czujnika przedniego do sterownika (piny 15, 19 i 20) i jeśli nie ma na każdym z pinów między czujnikiem a sterownikiem zwarcia lub przerwy to podmień przedni czujnik, dopóki vag pokazuje przerwę lub zwarcie to nie masz szans na adaptację samopoziomowania ani na działania tej funkcji Edytowane 5 Marca 2011 przez Mr. X Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #254 Napisano 5 Marca 2011 ale z logów widać że z tylnym też coś nie chalo bo ma napiecie 0,8V tak mi się tylko wydaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomyart Zgłoś #255 Napisano 6 Marca 2011 ale z logów widać że z tylnym też coś nie chalo bo ma napiecie 0,8V tak mi się tylko wydaje no właśnie, ten tylni też chyba podejrzany? znając życie pewnie po zrobieniu przedniego wywali błąd tylnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #256 Napisano 7 Marca 2011 no właśnie, ten tylni też chyba podejrzany?znając życie pewnie po zrobieniu przedniego wywali błąd tylnego Nie koniecznie - czasami, po wymianie wadliwego czujnika wszystko wraca do normy. Okazuje się, że wariował (przez jeden z czujnków) sterownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomyart Zgłoś #257 Napisano 7 Marca 2011 Ok, dzięki. Popróbuje i napisze jakie efekty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #258 Napisano 8 Marca 2011 Siwy przewód DIAGNOSESTECKER PIN7 Zlącze OBDPodłaczamy się w pin 7 we wtyczce diagnostycznej Jako ,że szykuję się do samopoziomowania to mam pytanko do tych którzy już to zrobili a mianowicie wpięcia się w pin nr7 w kostce diagnostyczne,u mnie ten pin jest obsadzony ,to tylko mam się do niego podpiąć,czy tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #259 Napisano 8 Marca 2011 mam pytanko do tych którzy już to zrobili a mianowicie wpięcia się w pin nr7 w kostce diagnostyczne,u mnie ten pin jest obsadzony ,to tylko mam się do niego podpiąć,czy tak? tak dokładnie dolutuj się do kabla z pina 7 gniazda OBDII Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #260 Napisano 8 Marca 2011 Dzięki Bartosz o to mi chodziło ,bo już się martwiłem skąd mam wziąć taki pin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach