Danek75 Zgłoś #21 Napisano 3 Marca 2010 No to wychodzi na to, że jednak syntetyczny olej w tym silniku - ma duże znaczenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unil Zgłoś #22 Napisano 3 Marca 2010 od momentu wymiany pompy mój ADR jeździ na CASTROLU 15w40 i mieniam go co 10tkm i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #23 Napisano 3 Marca 2010 U mnie identyczne objawy dawał padnięty napinacz łańcuszka rozrządu i uszkodzona pompa oleju. Na popychacze to raczej nie wygląda. Za głośno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #24 Napisano 3 Marca 2010 od momentu wymiany pompy mój ADR jeździ na CASTROLU 15w40 i mieniam go co 10tkm i jest ok To jest mineralny U mnie identyczne objawy dawał padnięty napinacz łańcuszka rozrządu i uszkodzona pompa oleju. Trzeba było na początek wymienic samą pompę. Napinacz to już ostateczność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 3 Marca 2010 a czy mineral jest złym olejem dla auta z przebiegiem 270 000km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #26 Napisano 3 Marca 2010 Akurat u mnie napinacz też był walnięty...rozerwane sitko w środku i widać było, że nie chodzi jak powinien. Zresztą ja płaciłem za niego 500zł po znajomości. Jak pompa jest uszkodzona to najczęściej klekocze dopiero po rozgrzaniu jak olej jest bardziej rzadki. Przy napinaczu klekocze od samego początku. Popychacze - jak pisałem - dla mnie za głośno. Przy uszkodzonym napinaczy łańcuszka zmiennych faz rozrzadu można również zauważyć spadek mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unil Zgłoś #27 Napisano 3 Marca 2010 czekamy do jutra jaki pomiar ciśnienia oleju będzie miał krecha89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #28 Napisano 3 Marca 2010 u mnie napinacz też był walnięty... Zresztą ja płaciłem za niego 500zł po znajomości. Ty masz silnik APT kolego - więc nie porównuj ceny Bo do ADR-a nikt ci po znajomości nie sprzeda napinacza za 1/3 ceny, czyli tyle, co dałes za swój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #29 Napisano 3 Marca 2010 (edytowane) To ile Danek do waszego ADR kosztuje ten napinacz....do APT w aso koło 1500 z tego co pamiętam. A co do znajomości - trzeba mieć dobre, to sprzeda Dobrze pamiętałem, że coś koło tego: http://allegro.pl/item937608673_napinacz_lancucha_vw_audi_1_8t_20v_lancuch.html Edytowane 3 Marca 2010 przez Kimo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #30 Napisano 3 Marca 2010 (edytowane) To ile Danek do waszego ADR kosztuje ten napinacz....do APT w aso koło 1500 z tego co pamiętam. Dobrze pamiętasz Do ADR-a tyle właśnie kosztuje No i koniec OT, bo temat dotyczy czegoś innego :fajny EDIT// Z tego co się orientuję, to tak normalnie do APT napinacz nie kosztuje 1500 zeta. Poza tym - nawet po znajomości - nikt ci nie sprzeda tego za 1/3 ceny Edytowane 3 Marca 2010 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #31 Napisano 3 Marca 2010 To ja nie rozumiem o co Tobie chodzi. Do APT i ADR napinacz jest w tej samej cenie około 1500zł. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus Zgłoś #32 Napisano 4 Marca 2010 Nie wiem jak jest z silnikami 1.8 , ja do swojego 1.8 AEB kupowałem zreszta od Pana z forum za około 350zł ( są dwie firmy produkujące takie cuda i to była ta droższa ,która prawdopodobnie idzie na pierwszy montaż) na allegro ceny ponad 500 zł. Z tego co się orientuję do nowszych silników 1.8t napinacze były innej konstrukcji i właśnie te są droższe ponad 1000zł. Co za tym idzie pewnie do starszego 1.8 podejdzie ten tańszy typ napinacza. U mnie objaw był taki , że słychać było zgrzytanie przy obrotach około 2000 , poniżej i powyżej było ok. Mechanicy wymieniali olej i napinacze paska klinowego , chcieli mi silnik rozbierać ( szklanki do wymiany). Naszczęscie znalazł sie jeden co się znał. Wymieniłem napinacz , łańcuszek i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krecha89 Zgłoś #33 Napisano 4 Marca 2010 bylem u dwóch mechaników podobno najlepszych w okolicy. jeden powiedział mi że"jak kontrolka oleju gaśnie na rozgrzanym silniku momentalnie po odpaleniu to pompa dobra" i nie sprawdził mi tego ciśnienia. ale nie dałem za wygrana i pojechałem do drugiego i powiedział"ze jak po dłuższej trasie jak silnik jest rozgrzany i popychacze nie wala to pompa dobra(wyjaśnił ze wtedy podobno pompa pompuje najmniejsze ciśnienie)"a po odpalaniu może pompować nawet do 5 barów a żeby popychacze pracowały normalnie wystarczy im ponoć aby jeden bar??!! i tez nie stwierdził ze na 100% będą to popychacze bo podobno w VW wytrzymują one max do 200tys km a pompy jak nie sprawdził tak nie sprawdził. prosiłbym niech ktoś mądrzejszy się wypowie jak jednak trzeba będzie to pojadę jeszcze gdzie indziej i wtedy już na 100% sprawdzę dodam ze koszt nowych popychaczy to 28złx12 popychaczy ssacych 36x8 popychaczy wydechowych co daje kwote ponad 620zł ---------- Post added at 20:08 ---------- Previous post was at 14:59 ---------- nikt się juz nie wypowie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unil Zgłoś #34 Napisano 4 Marca 2010 (edytowane) ja sam sobie zrobiłem przyrząd do sprawdzenia ciśnienia oleju raczej sprawdz to ciśnienie bo ja wymieniłem napinacz, łańcuszek, szklanki i było tak samo pomogło po zmianie pompy Zapomniałem dodać że kontrolka ciśnienia olejy nigdy mi się nie zapaliła, dała znać o sobie dopiero jak temp. na dworze dochodziła do 33 kreski. Więc mechanicy wcale nie muszą mieć racji z tą pompą że jest ok. Edytowane 5 Marca 2010 przez unil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregch Zgłoś #35 Napisano 5 Marca 2010 Ja w swoim aucie sprawdzałem ciśnienie u 3 mechaników i każdy mówił że jest w normie, a klekotał mi silnik dalej strasznie. Zacząłem od zmian olejów na gęstsze, przeczyszczenia smoka w pompie i kanałów olejowych - nie pomogło. Idąc za radami kolegów z forum wymieniłem pompę oleju (koszt z wymianę ok 400 zł) i wszystko wróciło do normy. Silnik pracuje cicho i nic nie klekocze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwekrok28 Zgłoś #36 Napisano 19 Grudnia 2010 Witam Panowie co to za dzwięk bo już niemam siły do tego KLEKOTA [ame] [/ame] normalnie ręce opadają !!! pomocy..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach