eeemil Zgłoś #81 Napisano 3 Lipca 2010 Jak dłuższy czas jeździłeś tylko na LPG to wtryskiwacze miały prawo zdechnąć. Jak jeszcze piszesz że oporność listy się nie zgadza to zostaje ci tylko wymienić listwę wtryskiwaczy. Sprawdź jeszcze wtryskiwacz rozruchowy jak masz, jakby był zepsuty to zaślep rurkę z paliwem do niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #82 Napisano 4 Lipca 2010 jeszcze jednego nie napisalem.. podczas krecenia na benzynie kiedy nie chce palic czuję zawsze charakterystyczny zapach elektroniki ..jakby plytki spalonej cos w tym stylu, moze ktos tak mial tez? emil dzięki , kombinuje dalej najlepsze to ze jakby wtryskiwacz rozruchowy zalapywal czasem i zdychal samochod.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #83 Napisano 4 Lipca 2010 jeszcze jednego nie napisalem.. podczas krecenia na benzynie kiedy nie chce palic czuję zawsze charakterystyczny zapach elektroniki ..jakby plytki spalonej cos w tym stylu, moze ktos tak mial tez? jak to napisales to przypomnialo mi sie ze mialem podobny problem w poprzednim b3. ktoregos dnia ni z tego ni z owego nie moglem odpalic passka (nie pamietam tylko czy na gazie czy na benzynie). podczas krecenia rozrusznikiem poczulem wlasnie taki zapach i auto nie chcialo odpalic, po odczekaniu chwili probowalem raz jeszcze i zaczął wydobywac sie dymek z okolicy włączania swiatel. nad bezpiecznikami na lewej sciance jest takie kółko masowe z wtyczkami i byl podłączony jeden przewod masowy i to on tak dymil. zarobilem nową końcówke i po problemie ale do dzis nie wiem od czego byl ten przewod pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #84 Napisano 5 Lipca 2010 miales w tamtym gaz? moze instalacja jest gdzies tam.. pozniej pogrzebie.. dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #85 Napisano 5 Lipca 2010 tak w tamtym passku mialem lpg. jak otworzysz puszke bezpiecznikow to popatrz w gore po lewo i zobaczysz to kolko. pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #86 Napisano 7 Lipca 2010 dobra kółko obadałem od masy przy bezpiecznikach wygląda jaknowe, ale moze byc stare jest ok. co do mojego problemu: po zatankowaniu benzyny do pierwszej kreski?(cos z 6l), wczesniej rezerwa byla, sprobowalem jechac, odziwo auto jechalo ale spokojnie, jak dociskalem pedal gazu to tracilł moc passek, i dalej na pol pedale gazu i ciagnie i jedzie, pół sukcesu, na zimnym silniku za 2 razem odpalil i chodzil równo, przegazowalem i gaz, potem co chwile odpalalem i odpala perfect na benzynie zauwazylem ze wczesniej pompka paliwowa głosniej chodzila, wg mnie pompka łapala powietrze z paliwem. Dzięki bardzo za wskazówki podpowiedzi i ogół, chodziło mi aby odpalał na benzynie i przelaczal na gaz. pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #87 Napisano 27 Lipca 2010 (edytowane) a ja juz uporalem sie z problemem mianowicie ktoregos dnia juz tak mnie to zdenerwowalo (falowanie obrotow szarpanie i brak mocy) ze pod maska zaczelem rozlaczac wszystkie po koleji czujniki, kostki i co tylko sie dalo na zapalonym silniku i patrzalem co sie bedzie dzialo. podczas rozlaczania nic sie nie dzialo. silnik chodzil tak samo wiec chlaslem maska i poszedlem do domu. na drugi dzien podczas jazdy do pracy zauwarzylem zmiane. okazalo sie ze zresetowalem ecu po odlaczeniu wtyczki z czujnika temperatury i wszystkie problemy znikly dzieki wszystkim za pomoc pozdraVWiam BTW zapomnialem dopisac ze juz kiedys wczesniej robilem reset kompa wedle opisu zamieszczonego na forum ale bylo bez poprawy. Edytowane 27 Lipca 2010 przez shu B3FAN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #88 Napisano 19 Listopada 2010 Podłączę się pod temat bo mam pytanie do znawców tematu. Czy zawór stabilizacji biegu jałowego ma wpływ na wkręcanie się silnika na obroty? Mam u siebie uszkodzony i wypiąłem go zimny ma ok. 850obr/min rozgrzany ok. 1000 wiec nie przeszkadza mi to. Na gazie chodzi cały czas dobrze na benzynie natomiast ma super buta ale czasem przy gwałtownym wcisnięciu pedału gazu musi pomyslec tak 1-2 sekundy i wtedy sru do przodu. W regulatorze ciśnienia paliwa po zdjęciu wężyka od podciśnienia delikatnie się sączy paliwo nie mam natomiast problemów z uruchomieniem zimnego czy ciepłego silnika na żadnym z paliw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #89 Napisano 20 Listopada 2010 Kumpel ma PF czyli bliźniaczy silnik i po odpięciu wtyczki z krokowca śmiga jak głupi, żadnego zastanawiania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #90 Napisano 20 Listopada 2010 no to jeszcze zostaje regulator ciśnienia paliwa... Dzięki Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jolcia Zgłoś #91 Napisano 23 Listopada 2010 Mam passata 1,8t benzyna i mam problem,gdy zagrzeje się silnik zaczyna auto drgać i silnik głośniej pracuje,a podczas jazdy szarpie na każdym biegu.Wymieniłam filtr paliwa.co mam zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #92 Napisano 23 Listopada 2010 Podłączyc vag,wyczyścic przepustnice,sprawdzić przepływkę,cewki i poczytać tu http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=5549657 możliwe ze lambda się kończy.A nie towarzyszy temu migający check? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szczypior/Volkslegion VC Zgłoś #93 Napisano 24 Listopada 2010 dziś wymieniłem filtr paliwa, pokręciłem sie po mieście jakieś 30 minut, wszystko było oki do momentu aż zgasiłem samochód i poszedłem pogrzebać przy garbusie, po jakiś 20 minutach odpaliłem autko i zaczeło go dławić, podławiło jakieś 5 minut i mu przeszło Hehe!!! No to widzę kolejnego "zGarbionego" na naszym forum;-) Pozdrawiam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuzu-6 Zgłoś #94 Napisano 29 Listopada 2010 Witam. ja mam taki problem że jak było lato to na paliwie nie chciał mi chodzić [ mysląc że to pompa paliwa ] a na gazie jakby nic , ale teraz odkąd jest niższa temperatura passek się zbuntował i cięszko go odpalac na gazie wiec zaczełem sobie przeżucać raz gaz , raz paliwo i po jakimś czasie odpalił na PALIWIE a le po paru sekundach gaśnie.Jak jest zimny to na gazie niema sans odpalenia ale na paliwie odpala i przełączam szybko na gaz , wiecie może co jest grane .pozdrawi9am Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coyot Zgłoś #95 Napisano 21 Grudnia 2010 Hehe!!! No to widzę kolejnego "zGarbionego" na naszym forum ***troche czasu mineło i juz zostałem bez garbacza, potrzebowałem kase na t4 Multivana :0 ale jeszcze kiedys kupie garbatego, chociaz po głowie chodzi bulik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #96 Napisano 21 Grudnia 2010 wiecie może co jest grane Jeśli wtryski dostają napięcie to tylko i wyłacznie sterownik sie zbuntował od ciagłej jazdy na gazie, no może jeszcze idą głupie informacje z przepływomierza, ten akurat nie ma żadnego wpływu na pracę silnika na LPG, dlatego warto pomierzyć napięcia jakie podaje przepływomierz na sterownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ml78 Zgłoś #97 Napisano 21 Grudnia 2010 Czytam to forum i jakoś mojej usterki nie potrafię zdiagnozować. A mianowicie Passat B4 2,0 silnik 2e z 1996 roku do niedawna praktycznie bez usterkowy, a od tygodnia lub dwóch złom... Silnik na zimnym odpala wyśmienicie, na ciepłym również aż do osiągnięcia optymalnej temp. silnika i w pewnym momencie słychać rozłączający się moduł wskazówka obrotów spada i silnik gaśnie. Podczas próby odpalania trzęsie tak jakby pracował na dwóch lub trzech cylindrach nie wchodzi na wysokie obroty, a żeby było ciekawie to jak postoi ok godziny to odpala i póżniej znów gaśnie jak się nagrzeję. Gdy się wyłącza silnik to wszystko pozostałe pracuje.. zastanawia mnie ten moduł nad bezpiecznikami drugi z prawej, wstawiłem nowy i jest to samo.. PROSZĘ o pomoc !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #98 Napisano 21 Grudnia 2010 Czytam to forum i jakoś mojej usterki nie potrafię zdiagnozować. Widać jeszcze za mało... zastanawia mnie ten moduł nad bezpiecznikami drugi z prawej Masz na myśli któryś przekaźnik? Jak dla mnie 50 na 50 uwalona stacyjka lub Hall w aparacie zapłonowym. W 96 na pewno jeszcze 2E montowali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ml78 Zgłoś #99 Napisano 22 Grudnia 2010 W 96 na pewno jeszcze 2E montowali? Masz racje czytałem czytałem i znalazłem mam silnik o oznaczeniu AGG. Ale i tak mało mi to mówi bo symbol auta mi nie naprawi... aha stacyjka nowa a co do halla miałem podejrzenia badanie u mechanika na komp. zaprzeczyło hall ok. Zostaje szukać dalej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #100 Napisano 22 Grudnia 2010 Sprawdź czy cewka i silnik ma dobrą masę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach