Skocz do zawartości
Slay

Opel Astra III - opinie o modelu

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym poznać Wasze opinie o tym modelu. Szczególnie z silnikami 1.7 i 1.9 CDTI. Zastanawiam się nad zakupem takiego auta. Za ok 30 tys można mieć 2006 r z przebiegiem ok 100 tys, wiec całkiem młode i mało jeżdżone auto.

 

Czekam na rzeczowe opinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ot chyba więcej się dowiesz na forum AKP :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ot chyba więcej się dowiesz na forum AKP

 

Zapytałem tutaj.. nie masz nic konkretnego do napisania to nie zabieraj głosu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapytałem tutaj..

 

A Ja ci odpowiedziałem...wolność słowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam styczność z oplami również z A III.Auto znośne chodz trzeba lubić styl wnetrza jaki reprezentuje. Silnki benzynowe lubią się kręcić i jadą dopiero powyżej 4krpm. Co do diesli to cdti zachowuje sie poprawnie zwłaszcza jeśli zgrane jest ze skrzynią 6-tką ( w astrze tego nie spotkałem). koszt serwisowania opla jest podobny jak vw, na uwagę zasługują seryjne rozmiary kół 205/55/16 co wpływa na koszt opon ale daje sporą sztywność zawieszenia. Dla mnie plusem jest to że opel nie pisczy jak nie zapniesz pasów, a minusem problemy z diagnozą usterek. O ile vag daje jakieś informacje to Opel tech przy nim leży i kwiczy. Nie wiem czy o takie opinie ci chodziło, jak nie to pytaj, odpowiem w miare mozliwości;)

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na uwagę zasługują seryjne rozmiary kół 205/55/16

 

Racja.. opony będą droższe.

 

A jak jaka jest awaryjność? Słyszałem że elektryczne wspomaganie czasami lubi się sypnąć.. Jeżdżę służbowym Grande Punto i tam elektryczne wspomaganie przestało działać przy 70 tys :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry samochód. Na pewno szukaj z silnikiem 1.9 CDTI 150KM idealny do tego samochodu. 1.7CDTI za bardzo mulasty nie mówiąc o śmiesznym 1.6 110KM gdzie ma się wrażenie ,że ten samochód stoi w miejscu.

Jak dbasz tak masz. Miałem kombiaka kupionego w salonie w Polsce nówkę pojeździłem nim 100tyś.km. objechał calusieńką Europę zero jakichkolwiek problemów , prócz normalnych rzeczy eksploatacyjnych (dróżki , tuleje inne duperele). Co do brania oleju nie mam pojęcia ale benzyniak lubił olej. Hektolitry go pożerał a podobniesz wszystko w normie :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem okazje pojeździć przez kilka tysięcy astra gtc w dieslu ale 1.3 wiec co do silnika sie nie mogę wypowiedzieć bo szukasz innych, ale jak sie nie jeździło załadowanym autem z 4 na pokładzie to bardzo przyjemnie sie zbierał i wiem ze przez 110k w aucie nic nie było robione oprócz wymiany oleju i przeglądów w oplu na 30 i 60 ale tam nic z części mechanicznych nie było wymienianie (tylko po to by nie stracić gwarancji). a co do samego autka bardzo miło sie prowadzi standard to 205/55/16 dość twarde zawieszenie, deska dość nowoczesna ale mi taka przypadła do gustu, jeden z minusów który zawsze mnie denerwuje jak wsiadam do tego auta brak temperatury silnika na desce :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak jaka jest awaryjność?

 

Wujas ma 100 konnego diselka. Komfort super dla mnie cisza i spokój w środku, nic nie trzeszczy nic nie skrzypi. Dobrze się prowadzi. Kupił w salonie. Nalatał dopiero 39 tys i przy 35 poszła turbina. To jedyna choć spora usterka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szwagierka ma astre III ze 100 konnym motorek 1.9 TDCi i najechane ponad 100 tys i powiem ze trochę mułowaty jest ten motorek,ale dla niej wsam raz.Ostatnio coś miała problemy z elektryka a ta po za tym to wsio oki.

--------->

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Astrami mam okazję jeździć począwszy od I przez II aż po obecną III z 2009 roku.

61141361.th.jpg

I teraz tak

Na co dzień mam okazję użytkować silnik 1.6 Twinport 115 KM.

Powiedziałbym o nim, że jest dość przeciętny, nie można mu nic zarzucić zdecydowanie ale mistrzem dynamiki to on nie jest. Chociaż wyżej kręcony radzi sobie naprawdę dobrze (choć mógłby lepiej)

Zmierzam do tego, że Opel dopiero od bardzo niedawna zaczął robić zadowalające silniki.

Dotychczasowe słyną z mułowatości więc bądź ostrożny przy zakupie.

Oprócz swojej Astry, miałem okazję jeździć właśnie wspomnianym przez Ciebie motorem 1.9 cdti 150 KM.

I jest to silnik zdecydowanie warty uwagi!

Bardzo fajna elastyczność, nie oszczędzany pali około 10 litrów w mieście, ale jeśli nie będziesz specjalnie go wysilał bez problemu zejdziesz dużooo niżej.

1.7 cdti bym nie rozważał bo niestety osiągami ustępuje on benzynowej 1.6 i będziesz czuł brak mocy.

Pytanie do jakiej jazdy szukasz samochodu?

Z obciążeniem? Do samotnej długiej jazdy?

Astra III wg mnie to jedna z najciekawszych propozycji na rynku wtórnym kompaktów.

Chociaż powiem szczerze, że kupując nowy po raz drugi porządnie bym się zastanowił.

Auto do tej pory ma zrobione (od lutego 2009) 30 tysięcy i na dniach jadę z nim na pierwszy przegląd.

Do tej pory padł uchwyt w klapie bagażnika (częsta usterka) i został zrobiony na gwarancji.

Poza tym - bez zarzutu. Chociaż jedną rzecz jej jeszcze zarzucę!

Nowe auto, które nie jest absolutnie katowane zaczęło mi w środku trzeszczeć i pukać (deska rozdzielcza) Co jest naprawdę bardzo irytujące. A zaczęło się przez tegoroczne mrozy.

Bo ogólna jakość wykończenia na naprawdę bardzo przyzwoitym poziomie.

Zwróć uwagę na jedną rzecz przy zakupie.

Czy Twoje auto ma osłonę pod silnikiem, która zabezpiecza przed dostawaniem się syfu.

Wiele z nich od nowości tego nie ma, co prowadzi do tego że pod maską panuje burdel jak w 15 letnim złomie :)

Bardzo przyjemnie się ją prowadzi (fabrycznie, poza najtańszymi modelami, ma 16 calowe koła, które dają sporo wizualnie a i w praktyce przydaje się ten większy rozmiar)

Jeśli szukasz diesla to tylko 1.9 cdti 150 KM

Jeśli benzyna to polecam rozejrzeć się za 1.6 ale Turbo - 160 koni, bardzooo fajny silnik (chociaż mało popularny)

Jeśli masz jakiekolwiek pytania to śmiało, postaram się odpowiedzieć.

P.S szukaj wersji z inną niż podstawowa wersja odtwarzacza CD (CD30) bo warto! Podstawowy jest słaby i dźwiękowi brakuje głębi.

A jeśli już to tylko CD30 z mp3 :P

Podstawowa wersja nie odtwarza tego formatu.

Edytowane przez Matee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

minusem w tej co ja jeździłem była rdza która pojawia sie na klapie bagażnika pod ta srebrna listwą a dokładnie na samym środku (punkt najniżej połozny) woda ścieka tam z całej klapy i zaczymuje sie w tym miejscu, 2 letnie auto a już taki ohydny strum rdzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żaartujesz?

To że woda spływa to prawda ale nie słyszałem o problemach z bezwypadkowymi Astrami III jeśli chodzi o rdzę, a siedzę trochę na Astra Klub Polska.

Przecież to są świeże samochody jeszcze więc dziwnaaa sprawa z tym egzemplarzem :P

O rdze się nie masz co obawiać, to nie Mondeo! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem ze już gdzieś sie spotkałem z opisem tej rdzy na klapie nawet chyba kiedyś w auto świat pisali :P, może jest to tylko w tym egzemplarzu wiem na bank ze auto bite nie było bo kupione w polskim salonie historia znana od nowości (chyba ze już coś w salonie kombinowali) jak będę miał okazje cykne fotke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie spodziewam się po Oplu cudów. Ale tak po prostu interesuje mnie czy te Astry maja jakieś wyjątkowo słabe punkty. Z silników to najbardziej odpowiedni wydaje mi się 1.9 120 KM. 150 KM to już dużo jak na poj. 1.9 no i podejrzewam że podzespoły taki jak dwumasa dostają przy tej mocy bardziej po du..e. Zależy mi na tym żeby kupić w miarę młody i tani w utrzymaniu samochód.. jako alternatywę widzę Golfa V a najbardziej odpowiedni silnik to 1.9 PD 101 KM znany z naszych Passatów.

 

Jeździłem Golfem IV z TDI 101 KM i wiem że lepszego do tego nadwozia silnika nie trzeba ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że wchodzę w temat ale też o oplu ale w vectrze i o silniku 1.9 cdti 150 km - mianowicie co o nim myślicie, ktoś miał styczność z tym autem, jak sie kształtują ceny części(słyszałem że droższe niż konkurencji)? itp etc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wchodzę w temat ale też o oplu ale w vectrze i o silniku 1.9 cdti 150 km

Nie miałem styczności z tym silnikiem, ale często jestem na forum Vectra-Unlimited i wiem, że jest to zdecydowanie polecany silnik do vectry c.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności