Skocz do zawartości
hammer

Uszlachetniacz do common rail?

Rekomendowane odpowiedzi

Lorentz, który specyfik używasz? Diesel Spulung czy Systemplege Diesel? Jak często?

Rozumiem że wlewasz do baku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście stosuję Systempflege raz na 3 miesiące- wlewam opakowanie na 3/4 zbiornika.

 

P.S. Jako ciekawostkę podam, że instrukcja obsługi dla Niemiec różni się i to w znaczny sposób od instrukcji " Dla Polski "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłes dokończyć? Czym ta instrukcja się różni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mianowicie tym, że tam nie jest napisane - czytaj zakazane stosowanie środków dopuszczonych przez niemiecki TUV i ADAC.

 

To jest trochę jak z tonerami do drukarek. Wg. prawa Unii Europejskiej producent nie może zakazać stosowania tonerów kompatybilnych w drukarkach.

 

Ale co tam prawo producenci nagminnie stosują takie praktyki - Ciekawe dlaczego tylko w Polsce ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"Już pisałem że paliwo..... te drogie nie za bardzo się nadaje do nowych, modyfikowanych silników z DPF-ami. Seryjnymi można jeździć. Jeśli auto posiada DPF-a to znaczy że wydech jest naszpikowany czujnikami termicznymi. Gazy spalinowe powstałe wskutek spalenia sie paliwa np V-power mają wyższą temperaturę. Przy pełnym bucie temperatura wyznaczona limiterem jest szybciej osiągana i ECU tnie dawkę przez co spada moc w górnych partiach obrotów. Zauważyłem że na zwykłym ON silniki osiągają wyższą moc bo gazy salinowe sa chłodniejsze i ECU pozwala wtrysnąć większą dawkę paliwa. Mam gdzieś wykresy tych prób...ale teraz nie mam czasu bawić się z wklejaniem."

kierując się tym tekstem po raz pierwszy zatankowałem zwykły on na stacji bp (przebieg 18400 tylko na vervie lub ultimate), przejechane mam na zbiorniku 360 km średnie spalanie 7,4 l/100 , zasięg wyświetla 400 km, na vervie lub ultimate przy takim przebiegu zasięg był około 600 km s spalanie 6,5-6,7 l/100

mam więc pytanie czy to pewne że dla silników z dpf ulepszone paliwa nie są wskazane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam więc pytanie czy to pewne że dla silników z dpf ulepszone paliwa nie są wskazane ?

Raczej nie , ponieważ tak jak napisał olekot13 jest wyższa temp. i przez to niższa moc, było to kiedyś poruszone na forum Master'a i było podobnie napisane jak pisał olekot13

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moje auto z DSG, w mieście pali 8 litrów ( ŁÓDŹ ) , a nie mam lekkiej nogi. Zanim stosowałem w tym aucie LM samochód palił około 9- 10 litrów.

Ale jak będzie się zachowywac CR?

Parę razy próbowałem V-Power i lipa. Tankuję normalny ON i widzę po wcześniejszych postach że (nareszcie) podjąłem dobrą decyzję. Ale te dodatki mnie intrygują. Czy ktoś je stosuje w CR?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopisze swoje 3 grosze do tematu.

 

Zaczynaja mnie nurtować dziwne odgłosy w moim pasacie ;)

 

Mianowicie: Zapalam, obroty są wyzsze od normalnych i po jakims czasie spadają i w tym momencie zaczyna sie jakieś dziwne chrobotanie, szuranie, obcieranie (nie wiem jak to nazwać) W momencie kiedy troszke sie rozgrzeje dzwięk ustępuje. Czy to może wtryskiwacze? Ktos może to przerabiał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się do zapytania kolegi bo mam identyczne objawy jak zapalę zimny silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mianowicie: Zapalam, obroty są wyzsze od normalnych i po jakims czasie spadają i w tym momencie zaczyna sie jakieś dziwne chrobotanie, szuranie, obcieranie (nie wiem jak to nazwać) W momencie kiedy troszke sie rozgrzeje dzwięk ustępuje. Czy to może wtryskiwacze? Ktos może to przerabiał?

Dołączę się do zapytania kolegi bo mam identyczne objawy jak zapalę zimny silnik.

to nie jest temat o początku padającej dwumasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tankuje głównie na staloil i jakoś niema narazie problemów:)

ale też powoli mysle o dodatkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj bylem w serwisie wymienic olej w skrzyni bo mi cos DSG szarpało :) to przy okazji sprawdzili ten hałas na zimnym silniku. Co okazało się to dwumas tak rzegocze, i są to pierwsze objawy jego zużycia. 3150 - koszt dwumasy i około 1000 zł wymiana. Az miło pomyśleć :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba jakiś czas nie będę zaglądał na to forum bo mnie strasznie dołuje;) Niby się nic jeszcze nie dzieje ale widzę że wszystko przede mną:P

Edytowane przez maxel2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności