Domely Zgłoś #21 Napisano 16 Lutego 2010 Lorentz, który specyfik używasz? Diesel Spulung czy Systemplege Diesel? Jak często? Rozumiem że wlewasz do baku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #22 Napisano 16 Lutego 2010 Ja osobiście stosuję Systempflege raz na 3 miesiące- wlewam opakowanie na 3/4 zbiornika. P.S. Jako ciekawostkę podam, że instrukcja obsługi dla Niemiec różni się i to w znaczny sposób od instrukcji " Dla Polski " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #23 Napisano 16 Lutego 2010 Nie mogłes dokończyć? Czym ta instrukcja się różni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #24 Napisano 16 Lutego 2010 A mianowicie tym, że tam nie jest napisane - czytaj zakazane stosowanie środków dopuszczonych przez niemiecki TUV i ADAC. To jest trochę jak z tonerami do drukarek. Wg. prawa Unii Europejskiej producent nie może zakazać stosowania tonerów kompatybilnych w drukarkach. Ale co tam prawo producenci nagminnie stosują takie praktyki - Ciekawe dlaczego tylko w Polsce ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dym Zgłoś #25 Napisano 18 Lutego 2010 "Już pisałem że paliwo..... te drogie nie za bardzo się nadaje do nowych, modyfikowanych silników z DPF-ami. Seryjnymi można jeździć. Jeśli auto posiada DPF-a to znaczy że wydech jest naszpikowany czujnikami termicznymi. Gazy spalinowe powstałe wskutek spalenia sie paliwa np V-power mają wyższą temperaturę. Przy pełnym bucie temperatura wyznaczona limiterem jest szybciej osiągana i ECU tnie dawkę przez co spada moc w górnych partiach obrotów. Zauważyłem że na zwykłym ON silniki osiągają wyższą moc bo gazy salinowe sa chłodniejsze i ECU pozwala wtrysnąć większą dawkę paliwa. Mam gdzieś wykresy tych prób...ale teraz nie mam czasu bawić się z wklejaniem." kierując się tym tekstem po raz pierwszy zatankowałem zwykły on na stacji bp (przebieg 18400 tylko na vervie lub ultimate), przejechane mam na zbiorniku 360 km średnie spalanie 7,4 l/100 , zasięg wyświetla 400 km, na vervie lub ultimate przy takim przebiegu zasięg był około 600 km s spalanie 6,5-6,7 l/100 mam więc pytanie czy to pewne że dla silników z dpf ulepszone paliwa nie są wskazane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #26 Napisano 18 Lutego 2010 mam więc pytanie czy to pewne że dla silników z dpf ulepszone paliwa nie są wskazane ? Raczej nie , ponieważ tak jak napisał olekot13 jest wyższa temp. i przez to niższa moc, było to kiedyś poruszone na forum Master'a i było podobnie napisane jak pisał olekot13 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam75pl Zgłoś #27 Napisano 18 Lutego 2010 Moje auto z DSG, w mieście pali 8 litrów ( ŁÓDŹ ) , a nie mam lekkiej nogi. Zanim stosowałem w tym aucie LM samochód palił około 9- 10 litrów. Ale jak będzie się zachowywac CR? Parę razy próbowałem V-Power i lipa. Tankuję normalny ON i widzę po wcześniejszych postach że (nareszcie) podjąłem dobrą decyzję. Ale te dodatki mnie intrygują. Czy ktoś je stosuje w CR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #28 Napisano 28 Lutego 2010 Dopisze swoje 3 grosze do tematu. Zaczynaja mnie nurtować dziwne odgłosy w moim pasacie Mianowicie: Zapalam, obroty są wyzsze od normalnych i po jakims czasie spadają i w tym momencie zaczyna sie jakieś dziwne chrobotanie, szuranie, obcieranie (nie wiem jak to nazwać) W momencie kiedy troszke sie rozgrzeje dzwięk ustępuje. Czy to może wtryskiwacze? Ktos może to przerabiał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #29 Napisano 28 Lutego 2010 Dołączę się do zapytania kolegi bo mam identyczne objawy jak zapalę zimny silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #30 Napisano 28 Lutego 2010 Mianowicie: Zapalam, obroty są wyzsze od normalnych i po jakims czasie spadają i w tym momencie zaczyna sie jakieś dziwne chrobotanie, szuranie, obcieranie (nie wiem jak to nazwać) W momencie kiedy troszke sie rozgrzeje dzwięk ustępuje. Czy to może wtryskiwacze? Ktos może to przerabiał? Dołączę się do zapytania kolegi bo mam identyczne objawy jak zapalę zimny silnik. to nie jest temat o początku padającej dwumasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #31 Napisano 28 Lutego 2010 ja tankuje głównie na staloil i jakoś niema narazie problemów:) ale też powoli mysle o dodatkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #32 Napisano 1 Marca 2010 Dzisiaj bylem w serwisie wymienic olej w skrzyni bo mi cos DSG szarpało to przy okazji sprawdzili ten hałas na zimnym silniku. Co okazało się to dwumas tak rzegocze, i są to pierwsze objawy jego zużycia. 3150 - koszt dwumasy i około 1000 zł wymiana. Az miło pomyśleć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #33 Napisano 2 Marca 2010 (edytowane) Chyba jakiś czas nie będę zaglądał na to forum bo mnie strasznie dołuje;) Niby się nic jeszcze nie dzieje ale widzę że wszystko przede mną Edytowane 2 Marca 2010 przez maxel2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach