krpik Zgłoś #1 Napisano 12 Lutego 2010 Koledzy? montował ktoś MBC do 1.8t?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 12 Lutego 2010 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4723124 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12901 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krpik Zgłoś #3 Napisano 12 Lutego 2010 Dzięki kolego za linki :)ale ja już zalożyłem sobie je i teraz tak chciałem z kims popisać jak mu to chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 12 Lutego 2010 no ja też mam, ale na uwolnionym wydechu... jazda jest 0-1 Frajda straszna, szarpie, przerywa, zero kultury jazdy czy masz: - jakiś wskaźnik doładowania - albo chociaż EGT, żeby wiedzieć kiedy już jest za późno? - Program napisany pod to MBC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krpik Zgłoś #5 Napisano 12 Lutego 2010 mam wskaźnik doładowania taki jak ty no i ląduje mi 1.1 bara bardzo lądnie się wkręca i od zaje...... pali hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #6 Napisano 12 Lutego 2010 skoro ładuje 1,1 to równie dobrze mógłbyś nie mieć tego MBC... nie jeździj tak, mistrzu, bo będziesz miał wydatki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krpik Zgłoś #7 Napisano 13 Lutego 2010 Ale dlaczego mógł bym nie mieć? i czemu wydatki,auto ma nie całe 7 sekund do setki jest bardzo dynamiczne no i mam kabelek i program do regulacji LPG i mam podniesioną dawke gazu,na serii palil mi 15/100 teraz wciąga około 22 do 25 litrów gazu na 100km,odłączony map sensor więc nie odcina mi turbiny i ciągle równo ładuje, jeżdże tak już miesiąc i nic się nie dzieje nie kopci,nie szarpie,ładnie odpala i się zbiera w tygodniu skoczę na hamownie żeby zmierzyć w końcu ile ma mocy i pokaże wykres,naprawdę nie wiem czego mam się bać ---------- Post added at 23:07 ---------- Previous post was at 23:05 ---------- właśnie wróciłem z Torunia zrobiłem 500km i nic idealnie jeździ:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #8 Napisano 14 Lutego 2010 (edytowane) auto ma nie całe 7 sekund do setki czesc czytam tak sobie i cos mi sie wierzyc nie chce:eek:, a moze wsawisz jakis filmik z tymi nie calymi 7 sekundami do setki . Tak wlasnie mi sie wydawalo ze juz kiedys pisales o Twoim przyroscie mocy:D:D:D http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=56356 To jaki bedzie koniec tej bajki .... moze wkoncu doczekamy sie filmiku ..... pozdrawiam Edytowane 14 Lutego 2010 przez zeus1982 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #9 Napisano 14 Lutego 2010 Ale dlaczego mógł bym nie mieć? i czemu wydatki,auto ma nie całe 7 sekund do setki jest bardzo dynamiczne no i mam kabelek i program do regulacji LPG i mam podniesioną dawke gazu,na serii palil mi 15/100 teraz wciąga około 22 do 25 litrów gazu na 100km,odłączony map sensor więc nie odcina mi turbiny i ciągle równo ładuje, jeżdże tak już miesiąc i nic się nie dzieje nie kopci,nie szarpie,ładnie odpala i się zbiera w tygodniu skoczę na hamownie żeby zmierzyć w końcu ile ma mocy i pokaże wykres,naprawdę nie wiem czego mam się bać jak będzie jechał na hamowanie, to zrób pomiar razem z AFRem, to będziesz miał pewność, że jest OK. Gaz sam z siebie ma wyższą temperaturę spalania, więc może być dość gorąco jak podnosisz doładowanie. Szkoda, że nie masz EGT, to byś zrozumiał o co chodzi... Chociaż 1.8T są znane z tego, że czas jakiś mogą wytrzymać temperaturę rzędu 1100 st na kolektorze wydechowym (cudowne silniki...). Mocy się nie spodziewaj skoro masz odłączony mapsensor, bo poza dawką paliwa jest jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu (a przy odłączeniu któregoś z czujników sterownik zareaguje ustawieniem go na stałe w całym zakresie obrotów). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krpik Zgłoś #10 Napisano 14 Lutego 2010 (edytowane) tu dla jednego kolegi który nie wierzy w to mam zdjęcie znalazłęm w telefonie zdjęcie z doładowania tylko że śnieg byl i jest prawie 1 bar na czystej szosie pod obciążeniem daje 1.1 bara a po wizycie na hamowni wstawie wykres A no i zauważyłem jeden minus sprzęgło czasem nie wytrzymuje i się ślizga na 4 biegu a tu jest filmik z youtube u mnie jest tak samo jak do konca zakręce mbc Edytowane 14 Lutego 2010 przez krpik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #11 Napisano 15 Lutego 2010 zycze duzo sukcesów z MBC ustawionym na 1.1bara.... szczegolnie w cieplejsze dni... moim zdaniem kazdy passat z dobrym programem i boostem w okolica 0,9bara robi z Ciebie wiatrak. a ponizej 7 sekund do 100km/h bedzie mial Twoj pasek jak zrzucisz go z mostu. Wiec tak jak Marecek napisał... wstawienie MBC bez innych zmian, i wysciagniecie boostu na 1,1bara, nie wrozy zadnej rewelacji...a tylko ewentulane uszkodzenia. btw, mialem kiedys taki zegarek jak na filmie. pokazywal 1,2 bara a ladowanie bylo ponizej 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzik1193 Zgłoś #12 Napisano 24 Września 2012 Ehh będę musiał odkopać temacik więc tak 1 siedzi w dolocie powietrza, 2 i 3 o dziwo idą u mnie do turbiny. Chcę zainstalować zawór mbc i co w co wpiąć 2 z 3? Jeśli tak to co zrobić z zaworem ?? pozostawić go tak ? zabezpieczyć jakoś numer 1 i 2 ? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dem-car customs Zgłoś #13 Napisano 26 Września 2012 Ehh będę musiał odkopać temacik [ATTACH=CONFIG]89823[/ATTACH] więc tak 1 siedzi w dolocie powietrza, 2 i 3 o dziwo idą u mnie do turbiny. Chcę zainstalować zawór mbc i co w co wpiąć 2 z 3? Jeśli tak to co zrobić z zaworem ?? pozostawić go tak ? zabezpieczyć jakoś numer 1 i 2 ? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam masz MBC chcesz go podłączyć po co?? masz jakiś wirusik?? powinieneś w MBC mieć instrukcje ale sterowanie Turbo to 2 wężyki przy turbinie więc tam powinieneś to wpiąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzik1193 Zgłoś #14 Napisano 26 Września 2012 Czytałem już dużo o tym mbc i mniej więcej wiem jak zainstalować lecz chciałem się upenić dokładnie w 100 procentach czy to tam. masz MBC chcesz go podłączyć po co?? Chcę podłączyć by zwiększyć ciśnienie do 0.9 bara masz jakiś wirusik?? niestety nie mam i nie mam zbytniego pojęcia o tym, chodzi o oprogramowanie tych logów i map ?? powinieneś w MBC mieć instrukcje jeszcze nie kupiłem MBC ponieważ chciałem posłuchać opinii innych na ten temat Turbo to 2 wężyki przy turbinie więc tam powinieneś to wpiąć własnie widzę te 2 wężyki i tak myślałem żeby to tam wpiąć ale wtedy co zrobić z zaworem n75 bo się go odpina od tych wężyków. Pozostawić go w dolocie? zaplombować te 2 wyjścia od niego ? odpiąć go ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dem-car customs Zgłoś #15 Napisano 26 Września 2012 Czytałem już dużo o tym mbc i mniej więcej wiem jak zainstalować lecz chciałem się upenić dokładnie w 100 procentach czy to tam. Chcę podłączyć by zwiększyć ciśnienie do 0.9 bara niestety nie mam i nie mam zbytniego pojęcia o tym, chodzi o oprogramowanie tych logów i map ?? jeszcze nie kupiłem MBC ponieważ chciałem posłuchać opinii innych na ten temat własnie widzę te 2 wężyki i tak myślałem żeby to tam wpiąć ale wtedy co zrobić z zaworem n75 bo się go odpina od tych wężyków. Pozostawić go w dolocie? zaplombować te 2 wyjścia od niego ? odpiąć go ? tak o wirus to zmiana programu bo zwiększenie doładowania bez dogrania reszty może bardzo zaszkodzić... n75 zostawiasz podpięte pod elektrykę by nie wyskakiwał błąd a wężyki odpinasz i wpinasz w te miejsce trójnik od MBC i sterownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzik1193 Zgłoś #16 Napisano 27 Września 2012 tak o wirus to zmiana programu bo zwiększenie doładowania bez dogrania reszty może bardzo zaszkodzić... n75 zostawiasz podpięte pod elektrykę by nie wyskakiwał błąd a wężyki odpinasz i wpinasz w te miejsce trójnik od MBC i sterownik http://allegro.pl/manual-boost-control-properfekt-mbc-turbo-tuning-i2631024776.html MBC które chcę kupić, ono nie ma 3 tylko 2 więc wpiąć je między 2 wężyki od turbiny tak ? Hmm to co mówisz ze jak wepnę MBC to komputer nie poradzi sobie dobrowolnie ze sterowaniem wtrysku paliwa? Sądzisz ze bedzie za dużo powietrza a za mało paliwka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #17 Napisano 27 Września 2012 Hmm to co mówisz ze jak wepnę MBC To Twoje MBC = przeładowanie i tryb awaryjny. Jak masz luźną stówkę to kup, w końcu człowiek uczy się na własnych błędach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dem-car customs Zgłoś #18 Napisano 27 Września 2012 masz nawet rysunek jak to podłączyć tak jak kolega piszę człowiek uczy się na błędach choć podniesienie ciśnienia o 0,1 bara to nie jest niby dużo komp może się dostosuje z dawką paliwa choć wątpie w to bo jest jeszcze wiele innych spraw i czujników które mogą przez to świrować MBC jest dobrym wyjściem kiedy na wirusie n75 nie wytrzymuję. mam nadzieję że masz wskaźnik boost ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzik1193 Zgłoś #19 Napisano 28 Września 2012 jeszcze nie mam ale mam zamiar wszystko powolutku zainstalować, bez wskaźnika boost to całkowicie bym coś zwalił dzięki za podpowiedzi i chyba zrobię tak jak mówicie, naucze się na błędzie, mam nadzieje że nie bedzie to żaden błąd Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach