-
Liczba zawartości
56 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O krpik
- Urodziny 07.11.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdańsk
Samochód
-
Silnik
B4 2.9 VR6 184KM (ABV) 4x4
-
Rok produkcji
1999
-
Robią benzynki i mają a3 1.8t która ma grubo ponad 260KM a za,za paska 1.8t APU biorą 1400 (trzeba lutować) za każdy inny silnik 800zł bo przez OBD
-
LPG do 1.8T - jaką wybrać, jaka firma,jak żywotność silnika
krpik odpowiedział temat → Instalacja gazowa
kolego wstawisz gaz za 1500zł i wstawisz za 4000zł ale wiadomo jak to bedzie chodzić na byle czym a jak na dobrej instalacji... -
tu dla jednego kolegi który nie wierzy w to mam zdjęcie znalazłęm w telefonie zdjęcie z doładowania tylko że śnieg byl i jest prawie 1 bar na czystej szosie pod obciążeniem daje 1.1 bara a po wizycie na hamowni wstawie wykres A no i zauważyłem jeden minus sprzęgło czasem nie wytrzymuje i się ślizga na 4 biegu a tu jest filmik z youtube u mnie jest tak samo jak do konca zakręce mbc
-
Ale dlaczego mógł bym nie mieć? i czemu wydatki,auto ma nie całe 7 sekund do setki jest bardzo dynamiczne no i mam kabelek i program do regulacji LPG i mam podniesioną dawke gazu,na serii palil mi 15/100 teraz wciąga około 22 do 25 litrów gazu na 100km,odłączony map sensor więc nie odcina mi turbiny i ciągle równo ładuje, jeżdże tak już miesiąc i nic się nie dzieje nie kopci,nie szarpie,ładnie odpala i się zbiera w tygodniu skoczę na hamownie żeby zmierzyć w końcu ile ma mocy i pokaże wykres,naprawdę nie wiem czego mam się bać ---------- Post added at 23:07 ---------- Previous post was at 23:05 ---------- właśnie wróciłem z Torunia zrobiłem 500km i nic idealnie jeździ:D
-
mam wskaźnik doładowania taki jak ty no i ląduje mi 1.1 bara bardzo lądnie się wkręca i od zaje...... pali hehe
-
1.8T ANB nie odpala po wymianie napinacza i pompy oleju
krpik odpowiedział Kuba1 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a i wiesz jak zrobić logi?? jedziesz na 3 biegu zwalniasz i i od samego dolu wciskasz gaz do konca az do 5-6 tys obrotów tak samo sprawdź przeplywke jak pamiętam to kanal 002 powinienes mie 120g/s przy 5 tys obrotów -
1.8T ANB nie odpala po wymianie napinacza i pompy oleju
krpik odpowiedział Kuba1 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
kolego to moze byc poprostu przepływomierz odłącz go i zrób logi na 115 kanale jak turbo będzie ladowalo 1580mbar to masz szczelny układ dolotowy bo tak po omacku to dziury długo szukać... -
Dzięki kolego za linki :)ale ja już zalożyłem sobie je i teraz tak chciałem z kims popisać jak mu to chodzi?
-
kolego na bank masz syf w silniku i czasem zatyka smok,to wada w tych silnikach,też tak miałem kupiłem nową pompę zamontowałem i lata jak marzenie
-
Wąż nie robi się twardy bo auto nie ma obciążenia na biegu jałowym.kompa podłączałeś? ten dźwięk w jakich obrotach występuje i czy zmienia swój ton równo ze zmianą obrotów na biegu jałowym i czy tak samo podczas jazdy?
-
ciekawe jaki ma zasięg z tym zbiornikiem na dachu??
-
a jeździłeś na odłączonej przepływce,jak będzie lepiej niż teraz to ta przepływka też jest do du... dokładnie dobrałeś przepływomierz do modelu silnika? ja jakiś czas temu też miałem podobnie i wiele rzeczy wymieniłem... ,nie było błędów,było też ciśnienie doładowania ale mocy było brak,kazdy mówił ze katalizator jest ok skoro jest ciśnienie ale i tak go wyciołem no i auto lata jak marzenie no może prawie bo teraz walcze z lekkim przeładowaniem... ale to już inna bajka
-
pierwsze czujnik temperatury drugie pompa ABS trzecie sonda lambda
-
heh no nie,kiedyś czytałem opis jak koleś włożył 1.9TDI 130 koni do mitsubishi 3000gt wydał na to 5 tyś jak pamiętam ale tam to pełno przeróbek było,w corrado jest chyba łatwiej