walus501 Zgłoś #1 Napisano 10 Lutego 2010 Witam. Mam temperaturę Cieczy chłodzącej blisko 100* a wentylator jeszcze nie pracuje. Co to mogło się zrobić ze nie działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 10 Lutego 2010 silnik padł lub połączenie z wetylatorem lub przekaźnik który do załącza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #3 Napisano 10 Lutego 2010 na krótko kreci. a do reszty nie wiem jak się zabrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 10 Lutego 2010 (edytowane) to znaczy ze musisz sprawdzić przekaźnik wentylatora lub przełącznik termiczny na chłodnicy na 3 styki płaska wtyczka Edytowane 10 Lutego 2010 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #5 Napisano 10 Lutego 2010 ja bym sprawdził termostat czy jest dobry, moze nie otwiera dużego obiegu, sprawdź wąż dolny co idzie od pompy do chłodnicy, jak zimny to termostat do wymiany!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekGLS Zgłoś #6 Napisano 10 Lutego 2010 Ale na krotko czujnik i dziala?zewrzyj piny na czujniku jak nie wlaczy zmien czujnik termostat na bank sie otwiera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawel1793 Zgłoś #7 Napisano 10 Lutego 2010 co ma uszkodzony termostat do włączania wentylatora?? sprawdź włącznik przy jakiej temp. się załącza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekGLS Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2010 To ze jak nie otworzy termostat wiekszy obieg bedzie zamkniety i nie wlaczy czujnika ktory jest w chlodnicy proste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #9 Napisano 10 Lutego 2010 Po pierwsze sprawdź bezpiecznik. W tych autach nie ma przekaźnika na sterowaniu wentylatorem. Załącza go czujnik wkręcony w chłodnicę. Tak jak koledzy wyżej pisali sprawdź też czy otwiera ci się termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #10 Napisano 10 Lutego 2010 nie zaprzeczam ze czujnik w chłodnicy mogł sie zużyć ale termostat jak najbardziej tzreba wziac pod uwage tak dla pewnosci pisze moze sie przydac kable do czujnika temp czerwony- zasilanie czerwono baiły- bieg wolny czerwono zólty- bieg szybki kable do wentylatora brązowy- masa czerwono biały- bieg wolny czerwono zólty- bieg szybki to bym posprawdzął czy czyjnik działa poprawnie pozdrawiam hej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #11 Napisano 10 Lutego 2010 Do wentylatora wchodzą 3 kable a sa tylko 2 piny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekGLS Zgłoś #12 Napisano 10 Lutego 2010 Mozliwe ze ktos zmienil silnik od wentylatora sprawdz ktore piny masz na mase a ktoe na plus bo mozliwe ze akurat w tym miejscu sa dwa plusy.A w silniku nie widac czy nie jest przypadkiem wylamany pin? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #13 Napisano 10 Lutego 2010 Swojego czasu wszystko działało bez zarzutu. Nic nie bylo grzebane doputy nie zauwazylem ze nie dziala. Tego to nie wiem musiałbym zerknac jutro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #14 Napisano 10 Lutego 2010 (edytowane) w passatach montowane były dwa rodzaje wentylatorów jednobiegowe i dwubiegowe, widocznie ktoś wymieniał i kupił nie taki jak trzeba. co masz na myśli na krótko działa?czy podłączasz prosto pod aku czy zwierasz kabelki przy czujniku. PS:To już chyba trzeci założony przez ciebie wątek dotyczący temperatury w twoim aucie. Jak już nie używasz szukajki to chociaż już kontynuuj jeden rozpoczęty przez ciebie wątek a nie zaśmiecasz forum kolejnymi. ---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:55 ---------- sorry jest ich nawet więcej http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=72357 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71911 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=70703 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=72523 proponuje udać sie do mechanika bo chłodzenie w passacie cię chyba przerasta Edytowane 11 Lutego 2010 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #15 Napisano 11 Lutego 2010 walus Krzysiek ma racje, z tą temperaturą to jakieś dziwne problemy, idz do dobrego mechanika niech to sprawdzi, bo sam wszystko pogorszysz sprawdzając. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #16 Napisano 12 Lutego 2010 a na jakiej zasadzie działa termowłącznik?? bo w nim mam dwa piny do którego wchodzą 3 kable tak samo w wiatraku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #17 Napisano 12 Lutego 2010 a na jakiej zasadzie działa termowłącznik?? robi zwarcie jak przekroczy zadana temperaturę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #18 Napisano 12 Lutego 2010 aha a z tymi pinami jest wszystko oki. mam wentylacje jedno biegową a instalacja jest przygotowana pod 2 biegi. czyli jak mam 2 piny w termo włączniku to przy temp. 90-95 powinna być ciągłość przepływu miedzi nimi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #19 Napisano 12 Lutego 2010 (edytowane) jak mam 2 piny w termo włączniku to przy temp. 90-95 powinna być ciągłość przepływu miedzi nimi?? Tak, powinna. Z tego co pamiętam to temperatura załączenia termo-wyłącznika wynosi dla I biegu ok. 95 st. a wyłączenia 85 st. Edytowane 12 Lutego 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #20 Napisano 16 Lutego 2010 sprawdzałem u mnie. mam czujnik na 2 piny. załączył się on jednak gdy pogotował się około 1 min we wrzątku. to chyba on się uszkodził?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach