Skocz do zawartości
Gość Chucky

Hamulce w B5

Rekomendowane odpowiedzi

Gość BARANMC

Zdecydowanie zimmermany ,spzredaje te tarcze i nic nigdy sie z nimi nie działo , a po co w Passka EBC, nigdy nie wykozystasz mozliwosci takiej tarczy , no chyba ze masz W8 ,czego ci zycze (jak i sobie) experymenty zacznij od zwykłych BREMBO lub ATE. lub ZIMERMANKI, Jak chamujesz jak dziki i jezdzisz po kałuzach to kazdą tarcze dojedziesz w moment.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co mam wspólnego Ford Mondeo bądź inny TD(...) do stylu mojej jazdy. :shock:

Never mind, rob co chcesz, przeciez to twoje pieniadze i twoje samochody :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rasial

Klocki Lucas przód z czujnikami 180 zł +tarcze ATEza 300 zł kpl,na razie jest ok zobaczymy jak będzie dalej.Po 200km od wymiany nic złego powiedzieć nie można. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość redtom

znajomek posiadający sklep z częsciami do swojego passka wsadził zimmermany i mówił że ideał. Mnie też korci żeby tak zrobić ale chyba poczekam aż mi się moje skończą.

 

co więcej zastanawiam się czy aby nie założyć zacisków od 2,5 tdi.

ja mam co prawda 1,9 ale na wiosnę będę go zawirusowywać do 180 i 400 tak więc może te mocniejsze mogą się przydać. A wtedy bym kombinował

Wtedy przy zmianie tarcz zakładałbym również zimmermanki...

 

a tak na mraginesie.

Panowie szpece nie orientujecie się jak na sprzęgło (4 motion) wpływa hamowanie lewą nogą??

ale może to poruszymy w oddzielnym topicu:)

chyba że ktoś ma szybkie przemyślenia to proszę przynajmniej na priva:)

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o jakim samochodzie mowa, wpisz dane do sygnaturki na dole, ulatwi to sprawe. Zreszta co za roznica, ktora noga sie hamuje? :) Pedal ten sam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

redtom, hamowanie prawą nogą ma sens jeśli masz napęd na przód i chcesz nadgonić tył hamując w zakręcie przy pełnym gazie... skoro masz 4x4 to... po prostu dajesz gazu i jedziesz ;P Po co hamować?? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Abstrahujac od tego, ze w naszych samochodach jest to technicznie niemozliwe, by stosowac LFB bo komputer zaingeruje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość strong851

mieszkam w anglii i znalazlem wlasnie tej firmy tarcze z klockami w komplecie na przednia oś i nie wiem czy beda dobre , bo tutaj za brembo trzeba dac spokojnie drugie tyle . co sadzicie o tej niemieckiej firmie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odświeżam kotleta... chodzi mi o podanie wymiarów moich tarcz przypisanych do silnia AWM ... ETKA będzie pomocna:) dzięki za pomoc ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odświeżam kotleta... chodzi mi o podanie wymiarów moich tarcz przypisanych do silnia AWM ... ETKA będzie pomocna dzięki za pomoc ....

 

288x25, otwory 5x112, odsadzenia nie pamiętam... (z pamięci ;) )

 

a możesz powiedzieć jakie to czarodziejskie tarcze chcesz zamówić, że producent nawet katalogu nie przewidział?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ooo i teraz będę szukał myślałem o ATE .. ale może jest coś tańszego ( a równie dobrego) chociaż kto tanio kupuje 2 razy kupuje.... ( co do katalogu ATE nie znalazłem)

a w miedzy czasie znalazlem cos takiego TARCZA HAM. PRZÓD WENTYLOWANE 312X25/22VW PASSATpaździernik 2000 -> maj 2005??? jak to sie ma do tych 288 ???

Edytowane przez lofi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a w miedzy czasie znalazlem cos takiego TARCZA HAM. PRZÓD WENTYLOWANE 312X25/22VW PASSATpaździernik 2000 -> maj 2005??? jak to sie ma do tych 288 ???

jak pięść do oka się to ma... niech sobie kupią jakiś katalog. Passaty 4x4 mają 312... Seryjne 1.8T mają 288... jak nie wierzysz, to idź do samochodu z miarką i sprawdź ;)

 

jeśli chcesz tanio, to polecam mikoda.pl -> zamów sobie zestaw sport z nacięciami i dziurami - kosztuje to około 270zł / kpl i mogę polecić z czystym sumieniem (zrobiłem na komplecie już ponad 5K KM i nie miały one lekkiego życia ;) ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak pięść do oka się to ma... niech sobie kupią jakiś katalog. Passaty 4x4 mają 312... Seryjne 1.8T mają 288... jak nie wierzysz, to idź do samochodu z miarką i sprawdź ;)

 

jeśli chcesz tanio, to polecam mikoda.pl -> zamów sobie zestaw sport z nacięciami i dziurami - kosztuje to około 270zł / kpl i mogę polecić z czystym sumieniem (zrobiłem na komplecie już ponad 5K KM i nie miały one lekkiego życia ;) ).

no to za chwilkę pewnie zamówię ale co z klockami ??? jakaś konkretna marka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakaś konkretna marka

 

ATE. Tyle o tym na forum - nie chce się szukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ATE. Tyle o tym na forum - nie chce się szukać.
pewnie że się chce kupić coś dobrego to się i czyta jednak z tymi proponowanymi tarczami z PL 1 raz się spotykam i nigdzie nie było napisane ze w komplecie kolega ma ATE ...bez uszczypliwości proszę

 

tu chodzi o coś co będzie współgrać ze sobą no i bezpieczeństwo jakby nie było ... dzięki za podpowiedzi... pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Passaty 4x4 mają 312... Seryjne 1.8T mają 288... jak nie wierzysz, to idź do samochodu z miarką i sprawdź

 

no właśnie apropos tych 4x4 (bo mam takiego)

może mi ktoś powiedzieć rozmiar tarcz i klocków przód i tył oraz czy są wentylowane z tyłu??

 

AFN SYNCHRO 99r

 

mam zamiar wprawdzie zmienić same klocki ale lepiej wiedzieć jakie się ma tarcze żeby po klocki 4x do sklepu nie chodzić :)

 

ps czy z klockami można czekać aż zapali się kontrolka?? czy lepiej wymienić wcześniej ?? pytam bo w sumie to moje pierwsze auto z absem i czujnikami w klockach

Edytowane przez eNcoM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ps czy z klockami można czekać aż zapali się kontrolka?? czy lepiej wymienić wcześniej ?

 

Spokojnie czekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja do mikody założyłem ferodo DS performance. Kosztują jak za zboże, ale już nigdy nie kupię po prostu innych klocków (takie zboczenie, bo dla mnie inne po prostu nie hamują, ale mało która tarcza jest w stanie je znieść. Mikoda daje radę wzorowo... ;) ).

 

ja trochę uprościłem z tymi 4x4 bo reguła dotyczyła passków *po lifcie*. Z tymi przed liftem może być inaczej - sprawdź to.

 

Poza tym z tyłu nie ma i nie było czujników, więc przyglądaj się tam i nasłuchuj czy już obudowa klocka nie trze przypadkiem po obwodzie tarczy...

Edytowane przez marecek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak ew. sprawowały by się ferrodo ds ze standardowymi tarczami ATE...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajdź watek pod tytułem "Sportowe hamulce" - masz to wszystko na tacy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności