mistert Zgłoś #1 Napisano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Witam wszystkich!! Szukałem może mało wnikliwie ale konkretnej odp. na problem nie znalazłem więc się zdecydowałem na napisanie a mój problem wygląda tak: Auto passat b4 variant 2.0 ABF 16v 94r nie zagazowany. Zaczęło się już w lato jak auto stało długo na słońcu i się mocno nagrzało był problem z odpaleniem z kluczyka słychać było tylko "klik" i tyle z popychu odpalał. I teraz zauważyłem że po dłuższej jeździe dzieje się to samo na dworzu -15 a on po przejechaniu 200 km znowu nie chce odpalić słychać znowu "klik", z pół godziny musi postać i jest ok.O co może chodzić gdzie szukać usterki?? Może ktoś miał podobny problem?? Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam Tomasz Edytowane 31 Stycznia 2010 przez mistert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #2 Napisano 31 Stycznia 2010 Tulejki w rozruszniku do wymiany a najlepiej cały rozrusznik do regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #3 Napisano 1 Lutego 2010 Tulejki w rozruszniku do wymiany a najlepiej cały rozrusznik do regeneracji. Dokładnie, Jacek dobrze prawi Może być tez elektromagnes padnięty w rozruszniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistert Zgłoś #4 Napisano 1 Lutego 2010 A jakiś czujnik temp to nie będzie przypadkiem ?? Bo co ma temperatura wysoka do rozrusznika niech mi ktoś wytłumaczy proszę. No i taka regeneracja rozrusznika to pewnie ze 250 zeta minimum na allegro widziałem używki ale kota w worku pewnie kupujesz ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #5 Napisano 1 Lutego 2010 A jakiś czujnik temp to nie będzie przypadkiem ??nie ma takiej możliwościBo co ma temperatura wysoka do rozrusznika niech mi ktoś wytłumaczy proszę. rozszeżalność materiałów - w różnych temperaturach materiały mają różną obiętość i jak rozrusznik ci się rozgrzeje to coś się blokuje lub nie styka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #6 Napisano 1 Lutego 2010 No i taka regeneracja rozrusznika to pewnie ze 250 zeta minimumU mnie w mieście za robociznę płaci się 50-100zł, plus części. Za czyszczenie swojego rozrusznika zapłaciłem 50zł, a za zrobienie do RP razem ze szczotkami, tulejami zapłaciłem 80zł.Fakt, są zakłady co wołają chore sumy, ale warto poszukać. Używki nie kupuj, bo nie wiesz co kupisz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistert Zgłoś #7 Napisano 1 Lutego 2010 No to się jutro tym zajmę. Dałem ogłoszenie lokalnie i zadzwonił do mnie kolo że ma rozrusznik do paska b4 w pełni sprawny jakiś "uniwersalny" wywnioskowałem bo twierdzi że i do pojemności 1,8 pasuje i do mnie pasuje czy to możliwe??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 1 Lutego 2010 Możliwe rozrusznik to rozrusznik, blok masz taki sam jak w 1.8 90km. Sprawdź w nowym luz na tulejkach, łopatologicznie to czy się nie rusza wałek w główce rozrusznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistert Zgłoś #9 Napisano 2 Lutego 2010 (edytowane) OK dzięki wszystkim za pomoc. Zamykam temat (mam nadzieję) ----------To była kostka--------- Edytowane 18 Listopada 2010 przez mistert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoooooBcio Zgłoś #10 Napisano 6 Lipca 2011 rozrusznik kup na szrocie tanio i niekiedy tez dają gwarancje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 6 Lipca 2011 rozrusznik kup na szrocie tanio i niekiedy tez dają gwarancjeWidzę że to Twój dzień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter294 Zgłoś #12 Napisano 13 Sierpnia 2013 Witam. Z racji tego że jestem tu nowy i nie mogę jeszcze zakładać nowych tematów piszę tutaj. Również mam bassata b4 94r ABF benzyna + gaz i również problem z odpaleniem. Sprawa wygląda następująco od zakupu czyli jakieś 3 tygodnie temu trzeba było ze 3 do 4 razy go pokręcić plus pedał gazu w podłodze i wtedy jakoś dał radę odpalić dodam że temperatury na zewnątrz były dość spore. Pytając opini kilku elektryków a to było jeszcze w tamtym tygodniu stwierdzili że to jest regulator ciśnienia paliwa na listwie. Teraz gdy jest trochę chłodniej odpala lepiej nawet przez ostatnie 3 dni palił z pierwszego bądź z drugiego strzału nie dodając gazu. Moje pytanie czy to na pewno jest ten regulator ciśnienia czy coś innego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #13 Napisano 13 Sierpnia 2013 Oporność czujnika temperatury mierzyłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter294 Zgłoś #14 Napisano 15 Sierpnia 2013 Problem rozwiązany. Jednak to był regulator ciśnienia paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach