Skocz do zawartości
mistert

Problem z odpaleniem passat b4 2.0 abf 16v 94r.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!!

Szukałem może mało wnikliwie ale konkretnej odp. na problem nie znalazłem więc się zdecydowałem na napisanie a mój problem wygląda tak:

Auto passat b4 variant 2.0 ABF 16v 94r nie zagazowany. Zaczęło się już w lato jak auto stało długo na słońcu i się mocno nagrzało był problem z odpaleniem z kluczyka słychać było tylko "klik" i tyle z popychu odpalał. I teraz zauważyłem że po dłuższej jeździe dzieje się to samo na dworzu -15 a on po przejechaniu 200 km znowu nie chce odpalić słychać znowu "klik", z pół godziny musi postać i jest ok.O co może chodzić gdzie szukać usterki?? Może ktoś miał podobny problem?? Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam Tomasz

Edytowane przez mistert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tulejki w rozruszniku do wymiany a najlepiej cały rozrusznik do regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tulejki w rozruszniku do wymiany a najlepiej cały rozrusznik do regeneracji.

Dokładnie, Jacek dobrze prawi ;) Może być tez elektromagnes padnięty w rozruszniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakiś czujnik temp to nie będzie przypadkiem ??

Bo co ma temperatura wysoka do rozrusznika niech mi ktoś wytłumaczy proszę.

No i taka regeneracja rozrusznika to pewnie ze 250 zeta minimum na allegro widziałem używki ale kota w worku pewnie kupujesz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakiś czujnik temp to nie będzie przypadkiem ??
nie ma takiej możliwości
Bo co ma temperatura wysoka do rozrusznika niech mi ktoś wytłumaczy proszę.

rozszeżalność materiałów - w różnych temperaturach materiały mają różną obiętość i jak rozrusznik ci się rozgrzeje to coś się blokuje lub nie styka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i taka regeneracja rozrusznika to pewnie ze 250 zeta minimum
U mnie w mieście za robociznę płaci się 50-100zł, plus części. Za czyszczenie swojego rozrusznika zapłaciłem 50zł, a za zrobienie do RP razem ze szczotkami, tulejami zapłaciłem 80zł.

Fakt, są zakłady co wołają chore sumy, ale warto poszukać.

 

Używki nie kupuj, bo nie wiesz co kupisz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to się jutro tym zajmę. Dałem ogłoszenie lokalnie i zadzwonił do mnie kolo że ma rozrusznik do paska b4 w pełni sprawny jakiś "uniwersalny" wywnioskowałem bo twierdzi że i do pojemności 1,8 pasuje i do mnie pasuje czy to możliwe???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe rozrusznik to rozrusznik, blok masz taki sam jak w 1.8 90km. Sprawdź w nowym luz na tulejkach, łopatologicznie to czy się nie rusza wałek w główce rozrusznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki wszystkim za pomoc.

Zamykam temat (mam nadzieję)

----------To była kostka---------

Edytowane przez mistert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozrusznik kup na szrocie tanio i niekiedy tez dają gwarancje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rozrusznik kup na szrocie tanio i niekiedy tez dają gwarancje
Widzę że to Twój dzień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z racji tego że jestem tu nowy i nie mogę jeszcze zakładać nowych tematów piszę tutaj. Również mam bassata b4 94r ABF benzyna + gaz i również problem z odpaleniem. Sprawa wygląda następująco od zakupu czyli jakieś 3 tygodnie temu trzeba było ze 3 do 4 razy go pokręcić plus pedał gazu w podłodze i wtedy jakoś dał radę odpalić dodam że temperatury na zewnątrz były dość spore. Pytając opini kilku elektryków a to było jeszcze w tamtym tygodniu stwierdzili że to jest regulator ciśnienia paliwa na listwie. Teraz gdy jest trochę chłodniej odpala lepiej nawet przez ostatnie 3 dni palił z pierwszego bądź z drugiego strzału nie dodając gazu. Moje pytanie czy to na pewno jest ten regulator ciśnienia czy coś innego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Jednak to był regulator ciśnienia paliwa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności