Skocz do zawartości
walus501

Passat nie odpala.

Rekomendowane odpowiedzi

jak silniki te same to ma pasować podlożyc możesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A beru ma takie cewki?

mielke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale numery sa inne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki masz aku ?45Ah? kuzyn tez nie mogl odpalic auta... wkurzył sie, wział od znajomego aku od diesla 80Ah chwile zakrecił i po 20 sekundach załapywał coś, Walus przez te mrozy wszystko sie dzieje w aucie, moj w garazu stoi i tez nie za idealnie jezdzi.

 

próbuj odpalic, palil to musi palic ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jak iskry nie ma to nraczej nie odpali ;p

aku mam 62 chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz możliwość to podjedz na jakiś złom albo gdzie handlują częściami i weż sobie cewkę na podmianę zamień i zobaczysz efekt najprościej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie mnie ma takich dobrych ludzi.

ale według badań to moja jest popsuta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale według badań to moja jest popsuta.

Te cewki lubią padać bez ostrzeżenia, w mim byłym 2E było podobnie, do CPN-u dojechał jak gdyby nigdy nic, a po tankowaniu nie zapalił. Szybka wymiana cewki i chodzi chyba do dzisiaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest taka możliwość gość sobie cześć oznacza i można podkładać albo może znajomy który ma podobny silnik podłożyć i spawdzić efekt dla 100% pewności albo poprostu kupić i zalożyć może akurat wszystko będzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie już kupiłem cewkę beru.

zobaczymy jak będzie latać :D

o ile będzie.

tylko teraz pytanie czemu padła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko teraz pytanie czemu padła?

Przepracowała swoje motogodziny i padła. Niestety nic nie jest wieczne, po prostu przyszedł na nią czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko teraz pytanie czemu padła?

Powiem w skrócie - nie zadawaj głupich pytań :D Jak oponę przebijesz, to o to samo będziesz pytał? Padła ze starosci, wyeksploatowania, mrozu, gorąca, wiatru, oleju, dlatego, że nie była z papieru, dlatego że prąd przez nia płynął a wiadomo, ze jak cię będą prądem ciągle traktować to w końcu pękniesz ...

 

To jest tak, jakbyś pytał o wpływ zorzy polarnej na kolarstwo w Chinach :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na wszystko przyjdzie czas pewnie padło uzwojenie spróbuj i daj znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
właśnie już kupiłem cewkę beru.

 

i zgadzały sie numery????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sa takie same. Jutro założe i tak zobaczmy czy bedzie palił.

 

---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:55 ----------

 

A i słyszałem ze te cewki sa z jakimiś modułami. Co to za moduły i za co one odpowiadają?

 

---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 23:58 ----------

 

to była cweka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i teraz zauwazył+em ze lepiej idzie po wymianie cewki :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem. Dwa tygodnie temu kupiłem nową kopułkę, palec, przewody i regulator napięcia. Po wymianie okazało się że nie ma iskry. Doszedłem że to cewka zapłonowa. Kupiłem nową za 200zł i iskra się pojawiła, zapalił i spoko. Wczoraj poszedłem do garażu żeby sprawdzić stan świec. Jak powkręcałem spowrotem świece juz nie chciał odpalić. Okazało się że znów nie ma iskry od cewki. Co może być tego przyczyną? Czy znów muszę wydać kase na nową? Tylko wykręciłem świece!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wtyczki na cewce i aparacie może kabelki "napękły" we wtyczkach na konektorkach i raz stykają a raz nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy jest napiecie na cewce i czy idzie impuls z aparatu zaplonowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności