Cinek668 Zgłoś #21 Napisano 27 Stycznia 2010 jak silniki te same to ma pasować podlożyc możesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #22 Napisano 27 Stycznia 2010 A beru ma takie cewki? mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #23 Napisano 27 Stycznia 2010 A beru ma takie cewki? proszę, sprawdź: http://www.beru.com/english/produkte/produktfinder.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #24 Napisano 27 Stycznia 2010 ale numery sa inne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #25 Napisano 27 Stycznia 2010 jaki masz aku ?45Ah? kuzyn tez nie mogl odpalic auta... wkurzył sie, wział od znajomego aku od diesla 80Ah chwile zakrecił i po 20 sekundach załapywał coś, Walus przez te mrozy wszystko sie dzieje w aucie, moj w garazu stoi i tez nie za idealnie jezdzi. próbuj odpalic, palil to musi palic ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #26 Napisano 27 Stycznia 2010 no jak iskry nie ma to nraczej nie odpali ;p aku mam 62 chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #27 Napisano 27 Stycznia 2010 jak masz możliwość to podjedz na jakiś złom albo gdzie handlują częściami i weż sobie cewkę na podmianę zamień i zobaczysz efekt najprościej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #28 Napisano 27 Stycznia 2010 u mnie mnie ma takich dobrych ludzi. ale według badań to moja jest popsuta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #29 Napisano 27 Stycznia 2010 ale według badań to moja jest popsuta. Te cewki lubią padać bez ostrzeżenia, w mim byłym 2E było podobnie, do CPN-u dojechał jak gdyby nigdy nic, a po tankowaniu nie zapalił. Szybka wymiana cewki i chodzi chyba do dzisiaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #30 Napisano 27 Stycznia 2010 u mnie jest taka możliwość gość sobie cześć oznacza i można podkładać albo może znajomy który ma podobny silnik podłożyć i spawdzić efekt dla 100% pewności albo poprostu kupić i zalożyć może akurat wszystko będzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #31 Napisano 27 Stycznia 2010 właśnie już kupiłem cewkę beru. zobaczymy jak będzie latać o ile będzie. tylko teraz pytanie czemu padła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #32 Napisano 27 Stycznia 2010 tylko teraz pytanie czemu padła? Przepracowała swoje motogodziny i padła. Niestety nic nie jest wieczne, po prostu przyszedł na nią czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #33 Napisano 27 Stycznia 2010 tylko teraz pytanie czemu padła? Powiem w skrócie - nie zadawaj głupich pytań Jak oponę przebijesz, to o to samo będziesz pytał? Padła ze starosci, wyeksploatowania, mrozu, gorąca, wiatru, oleju, dlatego, że nie była z papieru, dlatego że prąd przez nia płynął a wiadomo, ze jak cię będą prądem ciągle traktować to w końcu pękniesz ... To jest tak, jakbyś pytał o wpływ zorzy polarnej na kolarstwo w Chinach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #34 Napisano 27 Stycznia 2010 na wszystko przyjdzie czas pewnie padło uzwojenie spróbuj i daj znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #35 Napisano 29 Stycznia 2010 właśnie już kupiłem cewkę beru. i zgadzały sie numery???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #36 Napisano 30 Stycznia 2010 Tak sa takie same. Jutro założe i tak zobaczmy czy bedzie palił. ---------- Post added at 00:58 ---------- Previous post was at 00:55 ---------- A i słyszałem ze te cewki sa z jakimiś modułami. Co to za moduły i za co one odpowiadają? ---------- Post added at 11:06 ---------- Previous post was at 23:58 ---------- to była cweka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #37 Napisano 1 Lutego 2010 i teraz zauwazył+em ze lepiej idzie po wymianie cewki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert24 Zgłoś #38 Napisano 10 Lutego 2010 Mam podobny problem. Dwa tygodnie temu kupiłem nową kopułkę, palec, przewody i regulator napięcia. Po wymianie okazało się że nie ma iskry. Doszedłem że to cewka zapłonowa. Kupiłem nową za 200zł i iskra się pojawiła, zapalił i spoko. Wczoraj poszedłem do garażu żeby sprawdzić stan świec. Jak powkręcałem spowrotem świece juz nie chciał odpalić. Okazało się że znów nie ma iskry od cewki. Co może być tego przyczyną? Czy znów muszę wydać kase na nową? Tylko wykręciłem świece! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #39 Napisano 10 Lutego 2010 Sprawdź wtyczki na cewce i aparacie może kabelki "napękły" we wtyczkach na konektorkach i raz stykają a raz nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekGLS Zgłoś #40 Napisano 10 Lutego 2010 Sprawdz czy jest napiecie na cewce i czy idzie impuls z aparatu zaplonowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach