artkon Zgłoś #21 Napisano 7 Października 2010 opis naprawy wskazanie temp czytałem ale nie wiem czy to to samo A gdzie to czytałeś? Bo w B4 obydwa wskaźniki mają taką samą budowę więc w B3 pewnie jest podobnie. Zatem pewnie naprawa będzie taka sama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #22 Napisano 12 Października 2010 A gdzie to czytałeś? trochę mi to zajęło ale znalazłem:P http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=436&highlight=stabilizator+napi%EAcia tutaj o tym czytałem gips polega tylko w moim przypadku ze nie mam lutownicy o tak małym grocie no i popalenie tych ścieżek mnie przeraza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #23 Napisano 12 Października 2010 ja za pierwszym razem robiłem to transformatorówką i dałem radę, to też sobie poradzisz chyba że masz takie grzane dildo do lutowania rynien :manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #24 Napisano 12 Października 2010 no to jak masz takie doświadczenie to zdradź mi tajemnice jak te cyferblaty sa zamontowane? czy sa na wcisk czy może te dwie malutkie śrubki je trzymają? i jeszcze jedno może wiesz w którym dokładnie miejscu (jak możesz zaznacz mi to na fotce) podpiąć sie masa bezpośrednio zeby wyeliminować temat braku masy http://oskamp.dyndns.org/gallery/Kombiinstrument/MVC_445F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #25 Napisano 12 Października 2010 Wskaźniki są na wcisk, tylko prędkościomierz jest na wkrętach, 4 szt dobrze widoczne. Dodatkową masę odpuść bo to nie to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taperson Zgłoś #26 Napisano 12 Października 2010 oki jeszcze sie tylko upewnię ze ten stabilizator jest w prawym górnym rogu pod obrotomierzem tak? tak wnioskuje z fotek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #27 Napisano 5 Grudnia 2010 Jeszcze raz chciałbym się upewnić że to zimne luty. Otóż wskaźnik paliwa i temperatury szaleje cały czas. Dodatkowo jak zagrzeje się troche w środku gaśnie podświetlenie zegarów i wszystkie kontrolki a zaświeca się kontrolka świateł długich. Mam znajomego który powiedział ze może mi to przelutować i myślicie że to zadziała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #28 Napisano 5 Grudnia 2010 Niech ci ten znajomy przelutuje ten licznik i ciesz sie sprawnymi wskaźnikami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #29 Napisano 25 Stycznia 2011 Witam Rozmontowałem dzisiaj licznik i zawiozłem płytke do przlutowania. Zauważyłem że oprócz tego wielkiego wtyku z kablami obok prędkościomierza jest jeszcze jakiś wtyk na trzy piny. Czy powie mi ktoś od czego to jest i dlaczego nie mam tam nic wpięte?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #30 Napisano 25 Stycznia 2011 To wyjście czujnika prędkości pojazdu, jeśli jest taki zamontowany. w AAZ do niczego nie jest potrzebny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach