VALDI Zgłoś #1 Napisano 25 Stycznia 2010 Witajcie, Ostatnio (jakies 2mc) dolewalem plynu chlodniczego - gdyz bylo juz minimum ... i odziwo patrze dzis pod maske i znowu dobija do minimum ... W innych watkach przeczytalem ze to moze byc uszczelka pod glowica ... Pytanko: idzie kupic taka sama uszczelke? czy wymiana jest mozliwa we wlasnym zakresie? jaki mniej wiecej koszt takiej uszczelki ... (jestem w tych sprawach kompletnie zielony) sprawdzalem poziom oleju - to fak jest o "kapke" ponad max. Dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #2 Napisano 25 Stycznia 2010 Niestety w Passatach w tym roczniku (i 2005) często zdarzały się mikropęknięcia głowicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #3 Napisano 25 Stycznia 2010 U mnie to samo. Mam nadzieję że to wpływ tak niskiej temperatury lub nieszczelność chłodnicy. Jeśli okaże się że to mikropęknięcia to wymiana samej uszczelki nic tu nie pomoże VALDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 25 Stycznia 2010 Witajcie, Ostatnio (jakies 2mc) dolewalem plynu chlodniczego - gdyz bylo juz minimum ... i odziwo patrze dzis pod maske i znowu dobija do minimum ... W innych watkach przeczytalem ze to moze byc uszczelka pod glowica ... Pytanko: idzie kupic taka sama uszczelke? czy wymiana jest mozliwa we wlasnym zakresie? jaki mniej wiecej koszt takiej uszczelki ... (jestem w tych sprawach kompletnie zielony) sprawdzalem poziom oleju - to fak jest o "kapke" ponad max. Dzieki za pomoc. masz uszczelkę do wymiany na 100% koszt uszczelki 60 wymiana u mechanika jakieś 100 150 bo sam tego nie zrobisz i powiedz żeby sprawdziła szczelność i czy nie jest odkształcona http://img694.imageshack.us/img694/9056/uszczelka.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vallentino Zgłoś #5 Napisano 25 Stycznia 2010 (edytowane) A sprawdzales czy chlodnica sie nierozszczelnila? Lub jakies polaczenie do niej. Przy niskich temperaturach plyn kurczy sie a przy zagrzanym silniku powinien wrocic do normy, skad od razu taka diagnoza ze uszczelka pod glowica? Juz kiedys przerabialem uciekjacy plyn z chlodnicy. Gdy w zime auto styglo na parkingu cisnienie sie zmniejszalo i plyn sobie uciekal z laczenia chlodnicy. Zaradzilem odpowiednim preparatem i spokoj do dzis. Edytowane 25 Stycznia 2010 przez vallentino Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #6 Napisano 25 Stycznia 2010 Dzięki. W takim razie muszę koniecznie sprawdzić łączenia chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #7 Napisano 26 Stycznia 2010 fakt pewnosci nie mam ... ale zaniepokoila mnie wieksza ilosc oleju ... tak mi sie zdaje ze wieksza ... niczego bialego nie znalazlem pod korkiem ... a i czasem lubi sobie na bialo zadymic ... z tego wychodzi ze to uszczelka ... musialo byc juz cos ruszane przez fachowcow z niemiec bo mam tam silikon (chyba?) ... pozniej postaram sie wstawic zdjecie ... jak to u mnie wyglada ... coraz bardziej boje sie tego samochodu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 26 Stycznia 2010 jeśli masz widzisz sylikon pod uszczelka to napewno nie byli to fachowcy z niemiec tylko nasi cco grzebali nie udolnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #9 Napisano 26 Stycznia 2010 silikon masz zapewne pod kapa zaworow, to niestety bardzo czeste bo 2.0 lubi sie tam pocic;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #10 Napisano 26 Stycznia 2010 zrobie foto i zerkniecie - bedzie wszystko jasne ... na bank robili to spece z niemiec - niemieckiego salonu! bo tam odbieralem mobilka ;] [samochod testowy] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach