zima18 Zgłoś #21 Napisano 21 Stycznia 2010 Tak samo słyszałem, żeby zakładać pasek napisami w tą stronę, żeby można było je przeczytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #22 Napisano 28 Stycznia 2010 Słuchajcie zamówiłem komplet rozrządu do mojego paska. Pompa taka jak zamówiłem pasek też. W pudełku INA (wszystko miało być INA). Na jednej rolce jest oznaczenie INA, ale na napinaczu, tłumiku drgań i drugiej rolce jest NTN Japan. Sprzedawca - oszust? Czy NTN to INA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #23 Napisano 28 Stycznia 2010 NTN to NTN ina to ina. W ruvilu tez bylby ntn . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #24 Napisano 28 Stycznia 2010 Czyli INA rozprowadza pod swoją nazwą podobne produkty innych firm? Tak jak Rouville? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus1980 Zgłoś #25 Napisano 28 Stycznia 2010 Koleś mi w sklepie powiedział że Ina i Rouville to tosamo. Kupiłem rolkę prowadzącą wdo rozrządu opakowanie Rouville a w środku Ina także ciężko wyczuć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWLupus Zgłoś #26 Napisano 30 Stycznia 2010 Wiele rozrządów zmieniłem i zawsze na rouvilla rolki, pompy wody,bo to wkońcu INA czyli ori. , paski tlyko Contitecha, żadnych gatesów bo to syf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xemit Zgłoś #27 Napisano 13 Lutego 2010 Czy ktoś może wie czym różnią te paski,oba są zalecane do AWX ,są tej samej firmy, a różnią się końcowa literą? 038 109 119 P , 038 109 119 S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #28 Napisano 13 Lutego 2010 Nie ma rożnych pasków do tego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel89 Zgłoś #29 Napisano 14 Lutego 2010 Firmy rolek, napinaczy sprzedają pod swoimi nazwami części innych producentów, tylko dlatego że nie opłaca się produkowanie wszystkiego we własnych fabrykach, jedna firma przykładowo robi rolki do 1.9TDI a inna do 2.8, no i sprzedają sobie rolki po cenach wytworzenia, temu w pudełku INA są części np. Rouville. Firmy takie dogadują się tylko z takimi firmami co maja wyroby na poziomie ich standardów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #30 Napisano 14 Lutego 2010 Tak wlasnie tak jest,dobrze to ująłeś a mi się nie chciało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #31 Napisano 14 Lutego 2010 Czy ktoś może wie czym różnią te paski,oba są zalecane do AWX ,są tej samej firmy, a różnią się końcowa literą? 038 109 119 P , 038 109 119 S Bardzo prosta przyczyna, nie różnią się niczym oprócz numeru. Pasek z końcówką S został wycofany w dniu 01/08/2008 i jako pasek zastępczy można użyć paska z końcówką numeru P. To jest cała tajemnica różnych numerów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszstep Zgłoś #32 Napisano 16 Grudnia 2010 Witam Jestem od niedawna posiadaczem passiego,i zabieram sie do kupna zestawu wymiany rozrządu. W sklepie oferuja mi zestaw gatesa(jakies 330zl) skf (jakies 380zl) Czy pełny zestaw gatesa bedzie ok,czy tylko paski maja dobre,a reszte z skf kupic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #33 Napisano 17 Grudnia 2010 WitamJestem od niedawna posiadaczem passiego,i zabieram sie do kupna zestawu wymiany rozrządu. W sklepie oferuja mi zestaw gatesa(jakies 330zl) skf (jakies 380zl) Czy pełny zestaw gatesa bedzie ok,czy tylko paski maja dobre,a reszte z skf kupic? mamy na sklepie pare zestawów Gates i w kazdym sa rolki SKF lub Litens, wiec pewnie i w Twoim przypadku tak bedzie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #34 Napisano 17 Grudnia 2010 dodam że litens robił oryginalne rolki dla VW, przynajmniej ja taką znalazłem u siebie - VW LITENS CANADA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1971 Zgłoś #35 Napisano 17 Grudnia 2010 Witam Jestem od niedawna posiadaczem passiego,i zabieram sie do kupna zestawu wymiany rozrządu. W sklepie oferuja mi zestaw gatesa(jakies 330zl) skf (jakies 380zl) Czy pełny zestaw gatesa bedzie ok,czy tylko paski maja dobre,a reszte z skf kupic? Jak masz wątpliwości to zawsze możesz coś kupić z zestawów http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=rozrz%C4%85d+tdi+orygina%C5%82&category=620 wystarczy wybrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #36 Napisano 19 Grudnia 2010 Ja zawsze montowałem do wszystkich VW SKF, ale ostatnio moj mechanik powiedział że SKF sie zepsuł ;-| (w sensie pakowania gorszych zamienników) i kupiłem rolki ruville a w środku jedna ruville a druga NTN Japan... i masz ci los Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #37 Napisano 26 Grudnia 2010 Zakladam zawsze ina dayco gates, contitech nie bardzo, bo sa podrobki i wygladem mieknie w porownaniu do np dayco po przejechaniu 20 tysiecy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach