jakczy Zgłoś #1 Napisano 14 Stycznia 2010 Proszę o poradę.Passat B4 silnik ABS 1,8 benz +LPG.Trudności z odpaleniem tzn.nie odpali bez minimalnego naciśnięcia gazu i trzymania w tej pozycji ok.3 min.po tym czasie już nie gaśnie ale obroty 550-600 i tak aż do ok.80 C po tym już lepiej ale nie idealnie bo trochę faluje 800-1000.Tak jest na benzynie.Na gaz przełączam przy ok.50 C i wolne obroty też nie rosną pow.700 uspokaja się gdy osiągnie 90C ale wtedy przekracza 1000obrotów do ok.1050 .VAG wskazał na potencjometr ale objawy są chyba zbyt duże.Reset praktycznie ne pomaga.Co o tym sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 14 Stycznia 2010 krokowiec do przeczyszczenia, sonda lambda do sprawdzenia, przepustnica do czyszczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #3 Napisano 15 Stycznia 2010 Miałem ten sam problem w moim RP tyle, że mi to po rozgrzaniu obroty skakały nawet do 2500rpm a problemem był silniczek krokowy, po wymianie problem znikł. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #4 Napisano 15 Stycznia 2010 Ja miałem ten sam problem, żadna z wyżej wymienionych czynności nie pomogła. Miałem na podmiankę prawie cały wtrysk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #5 Napisano 15 Stycznia 2010 Jeżeli VAG pokazał na potencjometr to będzie potencjometr:) nie kombinuj, bo wymienisz krokowiec, a potem potencjometr Tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=59267 masz jak sprawdzić silnik krokowy, jego praca jest widoczna, jeżeli działa, to go nie dotykaj, tylko skup się na tym co pokazał VAG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach