Skocz do zawartości
Dasiek88

Gaśnie gdy zimny (problemy ze ssaniem?)

Rekomendowane odpowiedzi

The_Saint dziekuje Ci faktycznie moze i to to ;p mam jeszcze jedna sprawe... mianowicie:

 

 

nie wiem czemu zauwzylem, ze passek mi pozera plyn chlodniczy... nie widze aby byl gdzies jakis przeciek ... ale rano zalewam zbiornik wyrownawczy, dnia nastepnego sprawdzam, a on pusty ;/ sprawdzaem opcje z bulgotaniem itp ale nic ... nie mam pojecia co jest bo widocznego przecieku nie widze chyba ze juz na oczy mi pada;)

 

pomocy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolege Tomasza. Sąsiad ma benzyniaka i te same perypetie na zimnym silniku. Bedzie wdzieczny jak cos wiecej sie dowie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mam pojecia co jest bo widocznego przecieku nie widze chyba ze juz na oczy mi pada

Po wyciekach zostaje biały ślad, najczęstsze miejsca to obudowa termostatu, króciec z czujnikami i króciec z boku głowicy, jescze lubi póścić na wejściach reduktora LPG (jak jest), a najgorsze to nagrzewnica i uszczelka głowicy-tłusty biały nalot na świecach.

Jeszcze sama pompa moze puszczać na ośce -na misce olejowej powinny pojawić sie mokre ślady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze sama pompa moze puszczać na ośce -na misce olejowej powinny pojawić sie mokre ślady.

U mnie tak sprytnie kapała że nie było nic widać ;) Dopiero na odpalonym silniku z kanału było widać że leci z pompy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis wyszedlem przed odpaleniem sprawdzilem stan i byl taki sam jak wieczorem ...

wiec zglupialem i sam juz nie wiem co sie dzieje ... zwracalem uwage na dymienie itp ale wszystko w normie dymil jak byl zimny ... zauwazylem, ze w zabkach jest polecany mechanik... ja mieszkam na warszawskim brodnie to sobie podjade po weekendzie ... chyba ze macie jakiegos innego polecanego mechanika ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok ;) tylko nie moge zakladac tematow jeszcze :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem u mnie rozwiązany w sumie przez przypadek, pojechałem do kolegi Awariall, podpieliśmy do Vaga wyskoczyło coś z przepustnicą , no to zrobiliśmy adaptacje i próba przejazdu, od razu wyczuwałna poprawa jezeli chodzi o przyspieszenie i rano mnie zaskoczył... odpalił bez problemu i nie gasł.

hmmm a do tej pory mysłałem że ta adaptacja przepustnicy to ściema

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! :)

 

tomekyaggi, tak coś od Siebie do twojego Paska.. Czasami, rzadko ale się zdarza,że puści uszczelka pod głowicą pomiędzy kanałem wodnym a cylindrem, i potrafi przez noc sączyć na cylinder z tym,że w drugą stronę po odpaleniu pcha kompresję w układ chłodzenia,co wyczuje praktycznie każdy mechanik.. W ekstremalnych przypadkach (nie życzę) pęknie tuleja cylindrowa i też sączy płyn do środka.. Z kolei Olej zrobi się maślany, co też powinien znaleźć pan Mechanik.. :D

 

Pozdrawiam. :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uszkodzony przeplywomierz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności