Skocz do zawartości

Dasiek88

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dasiek88

  • Urodziny 12.03.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trzebinia

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, z racji tego że nie chce zakładać nowego posta zapytam tutaj. Posiada ktoś może schemat z opisem podcisnienia (bądź nadciśnienia bo wydaje mi się że takowe tam jest) do silnika 1.9 TDI kod AGR. Z Góry Dziekuje za pomoc
  2. Bendiks (Bosch) - 41zł Szczotko trzymacz - 37zł Króciec wodny - 20zł Oringi - 3zł Uszczelka pod pokrywę zaworów (Elring) - 63zł Uszczelka łańcucha rozrządu - 25zł
  3. Problem rozwiązany, okazało się że na mój rozrusznik ciekł sobie płyn chłodzący z uszkodzonego "rozgałęźnika" i olej z nieszczelnej uszczelki pokrywy zaworowej....;/ co spowodowało całkowite jego zalanie. Wymieniony został szczotkotrzymacz i bendiks;) autko kręci aż miło;) Dziękuje wszystkim za pomoc
  4. Dziekuję, jutro biorę się za to dam znać co i jak poszło;)
  5. kurcze chciał bym to sam ogarnąć bo terminy u mechanika takie że szok, a nie wiecie może co trzeba bedzie wymienic w tym rozruszniku?
  6. Kanał mam;) więc z tym nie będzie problemu;) właśnie od góry nie mogłem go zlokalizować a dobry dostęp jest do tych śrub ?
  7. Witam, sytuacja zmuszam nie do demontażu rozrusznika w moim passacie. Mianowicie silnik rozrusznika się obraca słychać że pracuje, niestety nie zazębia w rezultacie silnik nie zapala Moje pytanie brzmi - w jakim miejscu jest zlokalizowany rozrusznik?, czy trzeba coś dodatkowo demontować? i jaka może być przyczyna takiego zachowania rozrusznika?
  8. Kolego moja b3 pomimo wieku jest utrzymana i zadbana bardziej niz nie jedno 5letnie auto. nie oszczedzam na filtrach, olejach i czesciach zamiennych. musial bys dokladnie zobaczyc o co z tym chodzi bo pisac i opisywac to mozna... po jezdzie na PB lub rano to jest doslownie "kszakniecie" i silniczek odpala niestety po jezdzie na LPG musze chwilke przyczymac kluczyk. jutro pojade do gazownika i sie dopytam ale to tak od poczatku jazdy na LPG bylo
  9. to wy koledzy powinniscie wiedziec ze jaki by to gaz nie byl zawsze cos bedzie nie tak... i nie znam kogos kogo auto nie ma problemow z LPG no chyba ze uzywa go raz w miesiacu do kosciola... ale skoro mowicie ze jest cos zepsute podjade do gazownika i wyjasnimy to skoro tak byc nie moze;)
  10. kolego ale ono pali tylko trzeba chwile przytrzymac kluczyk nie jest tak jak po jezdzie na PB... a probe mozna zrobic za to sie nie placi... wiec nie rozumie dlaczego negujecie moje zdanie...
  11. ja mam swoj system sprawdzony;) i tak to wyglada u mnie... a jesli zgasze samochod na LPG trzeba go puzniej krecic. nie chce sie spierac kazdy ma swoj sposób na LPG. kolega w BMW tez tak robil i sie sprawdzalo, jesli bylo by cos nie tak z zaworem to nawed po jezdzie na pb byl by problem z odpalaniem a to sie pojawia u mnie tylko w tedy gdy auto zostaje zgaszone na LPG wiec takie mozna wnioski wyciagnac
  12. no niestety mylisz sie kolego... przy gazniku robilo sie to poto zeby mechaniczna papka zaciagla paliwo;] ja robie w ten sposob ze przelanczam na PB jakas chwile przed zgaszeniem i auto pali jak trzeba... a jesli przytaczasz gaznikowca to moze orjetujesz sie ze tam jest taka opcja jak wypalenie paliwa;) przed przelaczeniem na LPG bo na tym i na tym samochod nie bedzie chodzil...
  13. kolego przerabialem to juz mianowicie sprawa wyglada tak iz jesli jezdzisz na gazie musisz gasic auto w nastepujacy sposob: przelaczenie na bezynie i przegazowka zeby wypalil nazbierany gaz w kolektorze w innym, przypadku musisz pokrecic zeby auto odpalilo z wiadomych wzgledow gaz z powietrzem + PB to nie jest dobra mieszanka;/ a jesli chodzi o jazde na LPG polecam przelanczanie przy 40 stopniach na gaz gdzyz wczesniej paromnik nie odparuje dobrze Ci LPG a jak wiadomo spalania nie odparowanego gazu daje duzo wieksza temp. spalania a sinik cierpi. pozdrawiam
  14. Koledzy ja tu nie widze problemu do sporu poniewaz wybiera sie auto pomiedzy wytrzymalym i mniej kopytnym a autem z super kopytem. ciezko znalesc zloty srodek w samochodach 15-17letch. bo na zrowy rozsadek czego szukaja mlodzi ludzie kopyta malej pojemnosci i zeby nic nie palilo a nie czarujmy sie teraz passata mozna kupic za grosze i nie wiadomo kto przed nami w nim siedzial i taka jednostke z mala pojemnoscia a stosunkowo duza moca odrazdam;) jezeli chcesz zalu i super startu 2.8VR6 a jesli chcesz duzo pojezdzic i w miare ekonomicznie cala rodzine 1,8 to moje zdanie;) pozdrawiam
  15. GPS;)) a odnosnie wczesniejszej wymiany zdan miedzy kolegami to moze passat cięższy ale ale daje rade i nie jeden golf zostal w tyle;) i przede wszystkim to prowadzenie:D passat przy 180km/h idzie jak nóż przez maslo:D wiedz radze sie przewiesc zanim sie cokolwiek powie;) a oddnosnie wagi kolego to passat wazy 1200kg to chyba nie taka krowa na to jaki daje komfort i wygode;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności