tomekyaggi Zgłoś #41 Napisano 5 Stycznia 2011 The_Saint dziekuje Ci faktycznie moze i to to ;p mam jeszcze jedna sprawe... mianowicie: nie wiem czemu zauwzylem, ze passek mi pozera plyn chlodniczy... nie widze aby byl gdzies jakis przeciek ... ale rano zalewam zbiornik wyrownawczy, dnia nastepnego sprawdzam, a on pusty ;/ sprawdzaem opcje z bulgotaniem itp ale nic ... nie mam pojecia co jest bo widocznego przecieku nie widze chyba ze juz na oczy mi pada;) pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wleusz Zgłoś #42 Napisano 5 Stycznia 2011 witam kolege Tomasza. Sąsiad ma benzyniaka i te same perypetie na zimnym silniku. Bedzie wdzieczny jak cos wiecej sie dowie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #43 Napisano 5 Stycznia 2011 nie mam pojecia co jest bo widocznego przecieku nie widze chyba ze juz na oczy mi pada Po wyciekach zostaje biały ślad, najczęstsze miejsca to obudowa termostatu, króciec z czujnikami i króciec z boku głowicy, jescze lubi póścić na wejściach reduktora LPG (jak jest), a najgorsze to nagrzewnica i uszczelka głowicy-tłusty biały nalot na świecach. Jeszcze sama pompa moze puszczać na ośce -na misce olejowej powinny pojawić sie mokre ślady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #44 Napisano 6 Stycznia 2011 Jeszcze sama pompa moze puszczać na ośce -na misce olejowej powinny pojawić sie mokre ślady. U mnie tak sprytnie kapała że nie było nic widać Dopiero na odpalonym silniku z kanału było widać że leci z pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekyaggi Zgłoś #45 Napisano 6 Stycznia 2011 Dzis wyszedlem przed odpaleniem sprawdzilem stan i byl taki sam jak wieczorem ... wiec zglupialem i sam juz nie wiem co sie dzieje ... zwracalem uwage na dymienie itp ale wszystko w normie dymil jak byl zimny ... zauwazylem, ze w zabkach jest polecany mechanik... ja mieszkam na warszawskim brodnie to sobie podjade po weekendzie ... chyba ze macie jakiegos innego polecanego mechanika ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #46 Napisano 6 Stycznia 2011 chyba ze macie jakiegos innego polecanego mechanika ... Zapytaj w tym dziale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekyaggi Zgłoś #47 Napisano 6 Stycznia 2011 ok tylko nie moge zakladac tematow jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #48 Napisano 13 Stycznia 2011 Problem u mnie rozwiązany w sumie przez przypadek, pojechałem do kolegi Awariall, podpieliśmy do Vaga wyskoczyło coś z przepustnicą , no to zrobiliśmy adaptacje i próba przejazdu, od razu wyczuwałna poprawa jezeli chodzi o przyspieszenie i rano mnie zaskoczył... odpalił bez problemu i nie gasł. hmmm a do tej pory mysłałem że ta adaptacja przepustnicy to ściema Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przem_as_Pat Zgłoś #49 Napisano 13 Stycznia 2011 Witam! tomekyaggi, tak coś od Siebie do twojego Paska.. Czasami, rzadko ale się zdarza,że puści uszczelka pod głowicą pomiędzy kanałem wodnym a cylindrem, i potrafi przez noc sączyć na cylinder z tym,że w drugą stronę po odpaleniu pcha kompresję w układ chłodzenia,co wyczuje praktycznie każdy mechanik.. W ekstremalnych przypadkach (nie życzę) pęknie tuleja cylindrowa i też sączy płyn do środka.. Z kolei Olej zrobi się maślany, co też powinien znaleźć pan Mechanik.. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Temex Zgłoś #50 Napisano 15 Lutego 2011 uszkodzony przeplywomierz:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach