pawelb6 Zgłoś #21 Napisano 13 Listopada 2007 Hmm a czy silnik 2.0 benzyna 130 konny to juz lepsza konstrukcja ??? oczywiście,o niebo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość uki145 Zgłoś #22 Napisano 13 Listopada 2007 Witam! czy ja wiem ,czy to taki lepszy silnik . na pewno konstrukcyjnie bardzo podobny do 1.8 20v. na starym jak swiat bloku (pamietajacym jeszce lata 80te) zamontowano nowoczesna głowice ( w 1.8 głowica jest na starym bloku z z 1.8 8v). 2.0 20v ma praktycznei identyczna głowice jak 1.8 20v . tez 5 zaworów na cylimder ,2 wałki połaczone łancuchem(z uwagi na mała ilosc tych silników na rynku nie mam jednak informacji odnosnie usterek głowicy w tym motorze) . ten silnik srednio pali około 1l wiecej niz 1.8 T .osiagi gorsze ,jesli ma to byc ktorys z trojki(2.0 20v, 1.8 20v,1.8 20vT) to znow 1.8 T ma spora przewage . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wmf Zgłoś #23 Napisano 25 Marca 2008 od kilkunastu dni mam 1.8 20V ADR i jestem bardzo zadowolony. silnik pracuje cichutko i równo, choć ma przebieg 230 tys. jeśli chodzi o moc to dla mnie wystarczająca. jedyne co mnie niepokoi to spalanie. na razie sprawdzam i wychodzi mi 13-14 litrów przy spokojnej jeździe! jak go testowałem to palił jeszcze więcej. jutro jadę na kompa bo Koledzy podpowiedzieli, ze to może lambda lub przeplywka. mam nadzieje, ze to unormuje. poza tym póki co polecam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość qper Zgłoś #24 Napisano 26 Marca 2008 Panowie jazda na gazie jest czymś wspaniałym.A przede wszystkim w passacie 1.8T 20V 150 kucy.Śmigam takim i nie zamienie go na nic innego.mocy pod dostatkiem,komfort jazdy swietny,awarie---nic specjalnego,powiedział bym ze normalna eksploatacja,ale jak robie za 24zł 100 km i pedał wciśnięty do podłogi to morda sie uśmiecha przy tankowaniu.Ogólnie atuko moim zdaniem jest nie do zajechania dla normalnych użytkowników.nie mówie tu o katach bo na nich to nie ma auta.polecam takiego paska bo naprawde warto:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slavek83 Zgłoś #25 Napisano 30 Listopada 2009 I jak kolego o loginie wmf, udało CI się zredukować spalanie?! Mam identyczny model 3B, 98r 1.8 ADR i pali mi na trasie 6.8-8l natomiast w mieście min.10 do 12l i zastanawiam się czy można szczególnie w mieście w jakikolwiek sposób zejść np na 9...ale jest to chyba z tym modelem niemożliwe :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
82dlugi Zgłoś #26 Napisano 10 Grudnia 2009 Sławek, spalanie które podałeś jest standardowe, mnie też tyle pali i większości Kolegów (z tego co wyczytałem) też.. Także pali Ci tyle ile powinien i mniej nie będzie.. Odnośnie tematu wątku.. Ja moim póki co przejechałem 15kkm, na początku na benzynie, ale kupiłem go pod gaz, więc instalacja pojawiła się szybko. Jeśli chodzi o spalanie to Pb jak wyżej, a gazu wciąga mi nieco poniżej 10l w trasie i ok 12 w mieście (nie szaleję, ale też go nie oszczędzam). Póki co i instalacja i silnik jako taki spisują się bez zarzutów, nie ma żadnych problemów, jest cicho, spokojnie, jeździ się płynnie, chociaż demonem mocy nie jest.. No właśnie.. moc jest tu najczęściej podnoszonym na "nie" argumentem. Z moich obserwacji wynika, że jeśli przymierzający się do tego samochodu jeździ zazwyczaj sam, a pasażerów czy grubszy bagaż zabiera rzadko, to nie ma sprawy: z jedną 1-2 osobami na pokładzie zbiera sięc całkiem przyzwoicie, a jeśli czasem śmiga się z większym obciążeniem.. cóż, można się przemęczyć, chociaż nie taka znowu straszna ta męczarnia.. Natomiast jeśli myślisz nad tym silniczkiem po to, żeby wozić nim 4 osoby z bagażami, ciągać przyczepki, wozić coś ciężkiego na dachu i takie tam, to rzeczywiście wybór warto jeszcze przemyśleć, bo możesz się męczyć. Ja w każdym razie zazwyczaj śmigam sam i na razie jestem i z Paska i z tego silnika bardzo zadowolony.. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość veco Zgłoś #27 Napisano 10 Grudnia 2009 ja posiadam również ten silnik 1.8 20v adr w audi a4 na gazie jest zrobione ok 50 000 tys oczywiście sekfencja auto sprawuje się bardzo dobrze ,spalanie to max 14 L w miescie przy mojej młodej nodze :)na trasie ok 9 L fakt turbo duzo lepiej sie zbiera lecz myśle że jak na 125km jest to autko do dobrego pomykania zarówno po mieście jak i na trasie Bardzo fajnie mi się jezdzi w trasie bardzo szybko przyśpiesza od 120-180 nie jeden mój znajomy sie zdziwił Pozdrawiam wszystkich fanów VW AUDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #28 Napisano 10 Grudnia 2009 witam ja tak samo jestem zadowolony z tego silnika ,jeżdżę w większości sam i moc mi wystarcza ,"licznikowo" 235 km/h na benzynie idzie ,w trasie się dobrze jedzie,gorzej jak trzeba w kilka osób ale i tak nie jest zle,spalanie tak jak kolega wyżej napisał ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kimo Zgłoś #29 Napisano 11 Grudnia 2009 Ja mam 1.8 APT. Przejechane 255.000. Od nowości w rodzinie. W silniku nie robiłem jeszcze nic oprócz napinacza łańcucha rozrządu. Oleju nie dolewam w ogóle. Chodzi cicho i ładnie. Silnik jest elastyczny. Spalanie....ja go nie oszczędzam i w mieście potrafi dojść do 12l. Ok. 3 miesiące temu byłem na hamowni i po tym przebiegu mam 124km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #30 Napisano 11 Grudnia 2009 jeżdżę w większości sam i moc mi wystarcza ,"licznikowo" 235 km/h na benzynie idzie Wymień sobie licznik Na niemieckiej autostradzie, żebym nie wiem jak cisnął i ile czasu to do 220 nawet mi wskazówka nie dojdzie. A w kwestii tematu to podobnie jak większosc, powiem, że moc powalajaca nie jest - ale wystarczajaca. Ponad 250 tkm na blacie i jeszcze żadnej awarii ani nawet małej usterki w silniku nie było. Nie ma turbiny, to sporo problemów odpada No i na trasie z klimą jak równo jedziesz 100-110 km/h, to nawet poniżej 8 litrów spalanie spada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #31 Napisano 11 Grudnia 2009 Danek nie idzie ci 235 bo ty masz przebieg, 250 tkm ale po milionie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #32 Napisano 11 Grudnia 2009 Danek nie idzie ci 235 bo ty masz przebieg, 250 tkm ale po milionie To nie diesel, że miałby mieć taki przebieg No i licznik mam nie skręcany - takwiec luzik. A przekłamania w liczniku są zawsze - ale na 235? No nigdy mi się nie udał taki wyczyn, żeby licznikowo go dociągnac chociaż do 220. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach