rafek13 Zgłoś #1 Napisano 5 Grudnia 2009 Witam, Dziś trochę grzebałem przy moim passacie , sprawdziłem EGR ( zaolejony) i inne połączenia koło turbo i intercoolera. Zaciekwaiły mnie dwa elementy ( w sumie śruba i jakaś główka) , które były między blokiem silnika a kolektorem ( pod EGR). Pewnie komuś tam wpadły i je zostawil jak coś odkręcał przede mną bo wyciągnąc nie było łatwo. Chciałem się zapytać czy ktoś ma pojęcie od czego to może być , ponieważ mam trochę nierówne wolne obroty i może to jest klucz do mojej zagadki :-) {zdjęcia} -śruba ma taka tulejkę luźno latającą z jakąś gumą po środku - bolec jest jednolity - podobny do pionka z szachów. Dzięki za wszelkie porady i odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 5 Grudnia 2009 Ta śruba z pierwszej fotki wygląda jak śruba mocowania osłony silnika. Co do drugiej fotki, nie mam pojęcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek13 Zgłoś #3 Napisano 5 Grudnia 2009 śruba mocowania silnika? tzn dokładniej móglbys napisać, dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 5 Grudnia 2009 śruba mocowania silnika?Przeczytaj dokładnie śruba mocowania osłony silnika Dodam że chodzi o tą osłonę nad silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #5 Napisano 5 Grudnia 2009 Śruba jest od pokrywy zaworów,a ten element to popychacz pompowtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek13 Zgłoś #6 Napisano 5 Grudnia 2009 dzięki, a czy brak popychacza albo coś takiego jaki może mieć wpływ na wolne obroty lbo prace silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 5 Grudnia 2009 Śruba jest od pokrywy zaworów To w takim razie AWX ma całkiem inną pokrywę zaworów niż AVF. Bo u mnie nie ma takich śrub do pokrywy zaworów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek13 Zgłoś #8 Napisano 5 Grudnia 2009 jak rozkręcę w przyszłym tygodniu pokrywę to dam znać czy to taka śuba :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #9 Napisano 5 Grudnia 2009 (edytowane) dzięki, a czy brak popychacza albo coś takiego jaki może mieć wpływ na wolne obroty lbo prace silnika? trzeba by sprobowac popychacza raczej Ci nie brakuje to pewnie stary zdemontowany element co do sruby - u mnie w 98' afn pokrywa zaworow ma inna srube Edytowane 5 Grudnia 2009 przez PrZeMoL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #10 Napisano 5 Grudnia 2009 u mnie nie ma takich śrub do pokrywy zaworów. Sa tylko o tym nie wiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #11 Napisano 6 Grudnia 2009 fota 1- sruba pokrywy zaworow; fota 2- "gdzybek" popychacza PDka. bez "2" nie da sie jezdzic...odczul bys TO !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2009 A mi się wydaje że pierwsza śruba to jest od mocowania obudowy filtra do nadwozia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek13 Zgłoś #13 Napisano 10 Grudnia 2009 Potwierdzam, że pierwsza śruba jest od opokrywy zaworów. Wczoraj odkręcałem i teraz ma jedną w zapasie :591: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin7 Zgłoś #14 Napisano 26 Maja 2011 no właśnie fotka druga to grzybek popychacza pompowtrysku i taki oto grzybek rozsypał mi sie podczas jazdy na kawałki i teraz sie zastanawiam jak pozostałą część tego w grzybka wyjąć z pompki, nie ma za co złapać, w środku sie swobodnie obraca, twardy ten materiał wiec nie nawiercę by wykrętakiem złapać i pociągnąć, już myślałem że może spawarką przyłapać do pręcika jakiegoś i później szarpnąć do góry... macie jakieś patenty na takie problemy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miodzik3 Zgłoś #15 Napisano 26 Maja 2011 Kolego moja propozycja jest taka : poszukaj małego magnesu i spróbuj to wyciągnąć , spotkałem coś takiego jak antena teleskopowa na której końcu umocowany był mały magnesik lub użyj pręcika z tworzywa i próbuj to przykleić na " kropelkę " Jeśli odłamek nie będzie się klinował w otworze to może się uda ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach