kat825 Zgłoś #21 Napisano 6 Grudnia 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=66919 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #22 Napisano 6 Grudnia 2009 TO znalazłem, ale te to są raczej "obcięte". Więc raczej TE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yokuze Zgłoś #23 Napisano 6 Grudnia 2009 Tak, tylko ze jak jest ta karteczka zielona z kodami wyposażenia auta, mam na mysli tą dla pracownika, to jest tam podane w kodach obnizone, czy sportowe zawieszenie, już nie pamiętam dokładnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rudi888 Zgłoś #24 Napisano 7 Grudnia 2009 Weitec ktore pokazales sa ciete z przodu Bardzo polecam sprezyny Lesjofors jezdzilem na nich tyle ze ja troszke wiecej obnizylem niz 40mm wiec mialem komplecik z amorkami:P:P Autko wspaniale sie prowadzilo i dobrze wygladalo!!! Teraz sam szukam jakiegos zawieszenia do B3 Co do ciecia sprezyn jeden zwoj duzo nie da wizualnie.... Ja nie jestem zwolennikiem takich metod wiec nie polecam,lepiej kupic krotsze sprezyny!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Utek Zgłoś #25 Napisano 18 Grudnia 2009 No i w końcu coś znalazłem jak myślicie te sprężyny są do paska b4 czy b5 ?? http://www.bazarek.pl/produkt/0/560330/sprezyny-sportowe-vw-passat-variant-18-turbo23-v519-tdi.html http://www.bazarek.pl/searchx.php/fraza,spr%C4%99%C5%BCyny++passat+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #26 Napisano 18 Grudnia 2009 Z pierwszego linka masz do B5-ki, w drugim masz do 35i jak wynika z opisów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matisim Zgłoś #27 Napisano 18 Grudnia 2009 obcinanie sprężyn to kicha. jechałem znajomego passatem b5- poprzedni tuningowiec uciął sprężyny no i pasek jest niższy ale każde wyboje czuć na kierownicy buja nim strasznie i ciężko go opanować. żeby nie mial książki serwisowej i wydruku z stacji kontroli pojazdów myslałbym że ma 500tys przebiegu a skuteczność tłumienia 15%.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laska404 Zgłoś #28 Napisano 19 Grudnia 2009 (edytowane) Po obcięciu sprężyn po pierwsze amor skończy się 3 razy szybciej, po drugie wcale dużo nie siądzie, po trzecie zobaczysz jak radykalnie zmieni się hamowanie w zakręcie i ogólne prowadzenie auta podczas gwałtownego przeniesienia masy. Używane sprężyny -40, które możesz jeszcze założyć na seryjny amor będą kosztowały 200-300zł i masz pewność, że auto siądzie tak jak trzeba bez pogorszenia właściwości jezdnych. (sprężyny wejdą z Golfa II, III (nie varianta), Vento. Powinny także siąść z Polo 6n i pochodnych. Unikaj Cuplinów, supersportów i tym podobnych. Weitec z doświadczenia wiem, że siada 1 do 2 cm niżej niż powinien, ale jest bardzo komfortowy, OMP bardzo twarde, FK godne polecenia, Eibach świetny. Lepiej kupić firmową używkę niż np. nowe GT Cupline. tu masz FK http://allegro.pl/item823700072_vw_golf_iii_nowe_sprezyny_sportowe.html Weitec http://allegro.pl/item845818246_weitec_40_40_golf_passat_b3_sportowe_obnizajace.html - tylko tak jak mówie on siądzie nawet i 6cm, a wtedy zwykły amor sie nie nadaje, bo ma za długa lagę i auto będzie dobijało i skakało jak piłeczka. Edytowane 19 Grudnia 2009 przez laska404 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach