dempci Zgłoś #1 Napisano 29 Listopada 2009 Witam, mam Passata b6 z 2005r, i nie posiadam komputera pokładowego, czy jest taka możliwość żeby taki komputer zamontowac, podstawa jest wymiana zegarów na te przystosowane pod komoter, ale co jeszcze trzeba bylo by podzialac i czy w ogole to sie oplaca, dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #2 Napisano 29 Listopada 2009 Na pewno będzie trzeba manetke od wycieraczek albo kierownicę wielofunkcyjną założyć. No i zaadoptować zegary. (immobilizer) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #3 Napisano 29 Listopada 2009 Podobno w B6 imobilizer juz nie jest w zegarach tylko w komforcie ale moge sie mylic. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki252 Zgłoś #4 Napisano 29 Listopada 2009 Immo masz w kolumnie kierowniczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #5 Napisano 29 Listopada 2009 Okey ale ciekaw jestem czy ktos juz podejmowal sie takiej wymiany bo nie wiem czy w ogole oplaca sie to robic. Mam dylemat czy podjac sie tej wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VenR Zgłoś #6 Napisano 29 Listopada 2009 Okey ale ciekaw jestem czy ktos juz podejmowal sie takiej wymiany bo nie wiem czy w ogole oplaca sie to robic. Mam dylemat czy podjac sie tej wymiany Tu masz coś na temat dołożenia komputera MFA+ tylko ze do jetty ale może być podobnie jak w B6:) http://furmanka.blogspot.com/2008/02/mk5-mfd-plus-hi-line-cluster.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #7 Napisano 30 Listopada 2009 Bardzo dziekuje za tego linka, bardzo dobrze pokazuje ze duzo zabawy z tym jest, wiec chyba sobie to odpuszcze bo watpie zeby kazdy warsztat sobie z tym poradzil nawet jak maja speca od vaga, no trudno chyba bede musial dalej jezdzic bez kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #8 Napisano 2 Grudnia 2009 jak chcesz się pobawić to pisz do mnie na PW. aż tak dużo tej zabawy to nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wagen Zgłoś #9 Napisano 4 Grudnia 2009 Ja wymienialem u siebie czas wymiany okolo godziny . po 1. immo nie ma w zegarach jest w ( silniku kolumnie kierownicy i m.k) 2. kupujesz na allegro licznik przekladasz i wszystko dziala 3 potem ustwiasz kilometry ,sprawdzasz vagiem kodowanie i koniec wymiana zegarow w B6 to pryszcz jak chcesz to dzwon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #10 Napisano 4 Grudnia 2009 ty... wagen... co ty mi tu za dywersję robisz? swoją drogą to wiesz o tym że jeśli są zegary z auta po 2006 to już kilometrów nie zmienisz. przynajmniej jak do tej pory nie ma takiego kabla... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #11 Napisano 4 Grudnia 2009 po 2006 roku juz nawet nie przegrasz IMMo które jest w osobnym układzie w zegarach. i o tym na furmance tez jest napisane. Inaczej by nie było tej całej zabawy z Vag commanderm, a własnie to jest do zczytania kodu i całej zawartości immo z tych zegarów. Robiłem ostatnio cos takiego w Touranie. Dodatkowo moduł komfortu został wymieniony i dopiero pojawiło się MFA+ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2009 koledzy mam pytanko. Na allegro widziałem fajne zegary te od najnowszego passata i passata cc. Czy istnieje możliwość zamontowania ich do mojego paszteta z 2005 roku i czy dużo było by roboty przy tym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #13 Napisano 7 Grudnia 2009 po 2006 roku juz nawet nie przegrasz IMMo które jest w osobnym układzie w zegarach. i o tym na furmance tez jest napisane. Inaczej by nie było tej całej zabawy z Vag commanderm, a własnie to jest do zczytania kodu i całej zawartości immo z tych zegarów. Robiłem ostatnio cos takiego w Touranie. Dodatkowo moduł komfortu został wymieniony i dopiero pojawiło się MFA+ kolego nie masz racji... w touranie (golfie i innych) jest od zawsze immo w zegarach. w B6 i CC nie ma go. znajduje się w kompie silnika, module komfortu (dlatego jest problem z podmianą) i kolumnie kierownicy (blokada). zegary są P&P poza tym że te od CC mają inaczej położoną i inną złączkę ale można je też podłączyć jak się człowiek uprze. do adrianos: tak można zamontować. przeczytaj wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aparts Zgłoś #14 Napisano 8 Grudnia 2009 Ja mam odmienny problem. Posiadam MFA a chciałbym zamontować, a raczej rozbudować do MFA + .Co należy dołożyć do autka żeby pokazywał na kompie dodatkowe funkcje?? No i oczywiście czy cała operacja jest warta świeczki?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #15 Napisano 9 Grudnia 2009 musisz zrobić to samo.wymienić zegary i zakodować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aparts Zgłoś #16 Napisano 10 Grudnia 2009 Źle mnie zrozumiałeś. Mam duży FIS , tzn wskazuje tylko spalanie, średia prędk, czas jazdy itd. A chcę rozbudować do MFA plus-dodatkowe funkcje typu doświetlenie, zmiana języka, daty itd.. Myślę że dobrze to przedstawiłem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #17 Napisano 10 Grudnia 2009 Tu masz zdjęcia MFA i MFA+. http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=623151&postcount=13 Z tego co piszesz to masz MFA czyli musisz wymienić zegary na takie z dużym ekranikiem. A funkcje o których piszesz są dostępne w ustawieniach MFA+. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aparts Zgłoś #18 Napisano 10 Grudnia 2009 (edytowane) Mam dokładnie ten co na zdjęciu.Pełny FIS. Ale nie zmienia to faktu że są MFA i MFA+. Mam komp. bez dodatkowych funkcji. Edytowane 10 Grudnia 2009 przez aparts Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m3iaz Zgłoś #19 Napisano 10 Grudnia 2009 kierownica multifunkcyjna i będziesz miał dostęp do wszystkiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VenR Zgłoś #20 Napisano 10 Grudnia 2009 (edytowane) Mam takie pytanie czy idzie uruchomić pokazywanie cyfrowej prędkość w km/h [tak jak w audi lub w wersji z białymi zegarami] ?, tylko ze chce pozostać przy czerwono-niebieskich zegarach ,posiadam MFA+ Tu jest to pokazane w Golfie VI: Edytowane 10 Grudnia 2009 przez VenR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach