barman.m Zgłoś #1 Napisano 28 Listopada 2009 Witam Was... Mam pytanie i dylemat... Dzis zakupilem do swojego Passata B5 AJM Sedan springi Eibacha o ozn. EW 1532001 VA przod oraz tyl EW 8553202 HA. Teraz dopiero zauwazylem ze niby na tyl desygnowane sa springi o oz. EW 8553002 HA Czy to cos zmienia?! Cz nie nadaja sie do mojego Pasia?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 28 Listopada 2009 A co mówi katalog ? http://eibach.com/cgi-bin/htmlos.exe/0148.1.4056245612900031343 Sprawdź do jakiego auta są te numery co kupiłeś.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #3 Napisano 28 Listopada 2009 Juz szukalem i znalazlem ze sa to do Passata 3BG... Moge takie ubrac do Passka?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #4 Napisano 29 Listopada 2009 Katalogowo EW 8553202 HA są przeznaczone na 1070KG nacisku na oś natomiast EW 8553002 HA na 1010KG nacisku na oś Czyli w najgorszym wypadku tyłek może stać trochę wyżej niż dziób. Jak kupowałem moje eibach'y to 10x sprawdzałem te oznaczenia pozdro! Nie wiem czy masz racje ale tu http://www.autoteile-owl.de/eibach-gutachten/E8556-140.pdf jest na[pisane ze moze byc spring o oznaczeniu EW 8553202 HA oraz EW 8553002 HA. Pytalem sie kuzyna ktory 12 lat siedzi w niemczech i powiedzial ze sa dobre. Skad wziales te naciski na os?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #5 Napisano 29 Listopada 2009 Skad wziales te naciski na os?! Zawsze są podawane w specyfikacji technicznej. Ja połasiłem się na 20E taniej i wziąłem dedykowane zarówno pod PB i ON i niestety przód za mocno usiadł i zaczął dobijać ostatni o przedostatni zwój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #6 Napisano 29 Listopada 2009 Moge takie ubrac do Passka?! tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #7 Napisano 29 Listopada 2009 tak A wiec ubiore na wiosne... hehh... Zobaczymy czy bedzie faktycznie duza roznica miedzy przodem a tylem. Naczytalem sie juz dzisiaj i kolega BANG BANG ma racje co do naciskow na os. Oby nie wygladalo to dziwnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barman.m Zgłoś #8 Napisano 30 Listopada 2009 Tak ja pisałem wcześniej... może to wyglądać jak byś miał springi do kombi, 60Kg różnicy nacisku na oś to jedna szczupła osoba, także nie powinno się bardzo rzucać w oczy, ale nie sprawdzisz póki nie założysz Eibach nie wypuścił do passatów sprężyn typu 40mm/30mm tylko zawsze 30mm/30mm (zresztą co to za obniżanie, że przód leży a tyłek w górze?! To taki polski głupi nawyk od naoglądania się muscle car'ów) dlatego po fotkach lub na żywo łatwo poznać czy do danego auta sprężyny zostały dobrane prawidłowo Pozdro! Włoże worek cementu do bagaznika i tak bede jezdzil Ale wydaje mi sie ze 60kg roznicy to praktycznie brak roznicy bo auto moze osiasc o jakies 0,5cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach