kiciusb3 Zgłoś #1 Napisano 23 Listopada 2009 witam.mam passata b3 91r 1.6tdi jechalem sobie mojm autkiem nagle jakis strzal z pod maski i bialy dym z tlumnika.rozerwalo przewod od ukladu chlodzenia.a w zbiorniku zrobilo sie duze cisnienie (gejzer),woda z tlumnika leci,oleju przybylo.i teraz czy to bedzie uszczelka czy glowica?przyczyna przegrzanie silnika? a dodam jeszcze ze z tylu silnika sie kopcilo i tak jakby bymo czuc spaliny.cos tam sie stalo.ma ktos jakies pomysly? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #2 Napisano 23 Listopada 2009 Nic tylko zrzucać głowicę, a wtedy do roboty napewno uszczelka i bedzie widać czy poszła też głowica. Narazie chyba tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciusb3 Zgłoś #3 Napisano 23 Listopada 2009 ja to juz zakladam najgorsze ze to głowica i nie wiadomo co jeszcze.totalna zalamka.co czlowiek wyjedzie to je... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 23 Listopada 2009 Zdejmij głowicę i wtedy będziesz wiedział co trzeba zrobić. Samochód swoje lata ma i głowica też miała prawo się rozlecieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #5 Napisano 23 Listopada 2009 a przypadkiem wsypywałes proszek uszczelniający do głowicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciusb3 Zgłoś #6 Napisano 24 Listopada 2009 wsypywalem.a ma to jakies zanczenie? ---------- Post added at 17:46 ---------- Previous post was at 17:44 ---------- sorki!wsypywalem ale uszczelniajacy do zbiornika wyrownawczego.ten do uszczelniania chlodnic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 24 Listopada 2009 no ma znaczenie bo pewnie on ci narobił bałaganu w silniku masz uszczelke do wymiany i sprawdz uszczelniacze zaworów i czy głowica nie pekała i co z tłokami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #8 Napisano 24 Listopada 2009 Czy wsypywałeś czy nie, nie ma to znaczenia na pad UPG, zdejmij głowicę i daj do sprawdzenia i będziesz wiedział na czym stoisz-na razie nie ma powodu do lamentu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzywyy82 Zgłoś #9 Napisano 24 Listopada 2009 nikt ci nie odpowie na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciusb3 Zgłoś #10 Napisano 24 Listopada 2009 jutro idzie do mechanika i zobaczymy co on powie.boje sie ze moglem przegrzac silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #11 Napisano 24 Listopada 2009 wsypywalem ale uszczelniajacy do zbiornika wyrownawczego.ten do uszczelniania chlodnic Ja kiedyś w ten sposób załatwiłem silnik w fiacie 125p mojego ojca, niestety skutki to generalny remont silnika:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciusb3 Zgłoś #12 Napisano 24 Listopada 2009 generalny remont przekroczyl by chyba wartosc samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciusb3 Zgłoś #13 Napisano 28 Listopada 2009 altko juz jest u meczanika.gosciu wymienil ten pekniety przewod.i mierzyl cisnienie i mowi ze na dwoch cylindrach nie ma cisnienia.ale podobno alto odpalilo.czy to juz koniec tego silnika?zaproponowal mi silnik 1.9tdi koszt 1500zl silnik +wymiana pytanie czy warto jeszcze inwestowac w to altko?czy moze juz dac mu spokuj moze juz ma dosc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #14 Napisano 28 Listopada 2009 Tak czy siak ja bym głowicę ściągnoł i oblukał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasfenix Zgłoś #15 Napisano 29 Listopada 2009 Jak ma dawcę i jest pewien, że tamten 1.9tdi jest zdrowy to wkładaj. Koszt naprawy tego będzie niewiele mniejszy od tamtego motoru- zwłaszcza, że jak piszesz głowica, sprężanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomw88 Zgłoś #16 Napisano 4 Grudnia 2009 Moje poprzednie auto na tym proszku jeździło u mnie przez 2 lata i... nic... Ludzie robią wszelakie specyfiki na wszystko co się da... cieknie wspomaganie - jest plyn ktory uszczelnia, bierze olej -motodoktor, cieknie chłodnica - specjalny proszek. To jest skuteczne jeżeli się stosuje zgodnie z instrukcją. Opakowanie za 5 zł wystarcza na 20 litrów więc do osobówki wsypuje się max 1/4 opakowania. Są osoby które wsypują połowę i dalej cieknie no to sru drugą połowę... Opakowanie jest malutkie ale producent wyraźnie napisał, że jeżeli nie pomoże to trzeba się skontaktować z mechanikiem a nie sypać 10 opakowań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciusb3 Zgłoś #17 Napisano 5 Grudnia 2009 no i wkoncu dzisiaj odebralem mojego paska.mechanik cos krecil ale zrobil.wydmuchalo uszczelke na dwoch cylindrach.jak narazie altko chodzi tak jak chodzilo tylko ze na wolnych obrotach na postoju kopci troche na bialo a wczesniej tego nie bylo ale w jezdzie nie puszcza dymka.pojezdze troche zobaczymy czy beda jakies ubytki w plynie itp.koszt naprawy 500zl (uszczelka,waz od nagrzewnicy i zbiorniczek wyrownawczy,plyn) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #18 Napisano 5 Grudnia 2009 A teraz do pompiarza na ustawienie pompy i kopcenie zniknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciusb3 Zgłoś #19 Napisano 6 Grudnia 2009 a co mam pompa do tego jak wczesniej nie kopcil tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 6 Grudnia 2009 za duza dawka paliwa lub za mała i efekt tego to kolor spalin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach