Skocz do zawartości
kiciusb3

głowica czy uszczelka?

Rekomendowane odpowiedzi

witam.mam passata b3 91r 1.6tdi jechalem sobie mojm autkiem nagle jakis strzal z pod maski i bialy dym z tlumnika.rozerwalo przewod od ukladu chlodzenia.a w zbiorniku zrobilo sie duze cisnienie (gejzer),woda z tlumnika leci,oleju przybylo.i teraz czy to bedzie uszczelka czy glowica?przyczyna przegrzanie silnika? a dodam jeszcze ze z tylu silnika sie kopcilo i tak jakby bymo czuc spaliny.cos tam sie stalo.ma ktos jakies pomysly?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic tylko zrzucać głowicę, a wtedy do roboty napewno uszczelka i bedzie widać czy poszła też głowica. Narazie chyba tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to juz zakladam najgorsze ze to głowica i nie wiadomo co jeszcze.totalna zalamka.co czlowiek wyjedzie to je...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij głowicę i wtedy będziesz wiedział co trzeba zrobić. Samochód swoje lata ma i głowica też miała prawo się rozlecieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a przypadkiem wsypywałes proszek uszczelniający do głowicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wsypywalem.a ma to jakies zanczenie?

 

---------- Post added at 17:46 ---------- Previous post was at 17:44 ----------

 

sorki!wsypywalem ale uszczelniajacy do zbiornika wyrownawczego.ten do uszczelniania chlodnic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ma znaczenie bo pewnie on ci narobił bałaganu w silniku

masz uszczelke do wymiany i sprawdz uszczelniacze zaworów i czy głowica nie pekała i co z tłokami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wsypywałeś czy nie, nie ma to znaczenia na pad UPG, zdejmij głowicę i daj do sprawdzenia i będziesz wiedział na czym stoisz-na razie nie ma powodu do lamentu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt ci nie odpowie na 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro idzie do mechanika i zobaczymy co on powie.boje sie ze moglem przegrzac silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wsypywalem ale uszczelniajacy do zbiornika wyrownawczego.ten do uszczelniania chlodnic

Ja kiedyś w ten sposób załatwiłem silnik w fiacie 125p mojego ojca, niestety skutki to generalny remont silnika:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalny remont przekroczyl by chyba wartosc samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

altko juz jest u meczanika.gosciu wymienil ten pekniety przewod.i mierzyl cisnienie i mowi ze na dwoch cylindrach nie ma cisnienia.ale podobno alto odpalilo.czy to juz koniec tego silnika?zaproponowal mi silnik 1.9tdi koszt 1500zl silnik +wymiana pytanie czy warto jeszcze inwestowac w to altko?czy moze juz dac mu spokuj moze juz ma dosc?;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ma dawcę i jest pewien, że tamten 1.9tdi jest zdrowy to wkładaj. Koszt naprawy tego będzie niewiele mniejszy od tamtego motoru- zwłaszcza, że jak piszesz głowica, sprężanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje poprzednie auto na tym proszku jeździło u mnie przez 2 lata i... nic... Ludzie robią wszelakie specyfiki na wszystko co się da... cieknie wspomaganie - jest plyn ktory uszczelnia, bierze olej -motodoktor, cieknie chłodnica - specjalny proszek. To jest skuteczne jeżeli się stosuje zgodnie z instrukcją. Opakowanie za 5 zł wystarcza na 20 litrów więc do osobówki wsypuje się max 1/4 opakowania. Są osoby które wsypują połowę i dalej cieknie no to sru drugą połowę... Opakowanie jest malutkie ale producent wyraźnie napisał, że jeżeli nie pomoże to trzeba się skontaktować z mechanikiem a nie sypać 10 opakowań

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i wkoncu dzisiaj odebralem mojego paska.mechanik cos krecil ale zrobil.wydmuchalo uszczelke na dwoch cylindrach.jak narazie altko chodzi tak jak chodzilo tylko ze na wolnych obrotach na postoju kopci troche na bialo a wczesniej tego nie bylo ale w jezdzie nie puszcza dymka.pojezdze troche zobaczymy czy beda jakies ubytki w plynie itp.koszt naprawy 500zl (uszczelka,waz od nagrzewnicy i zbiorniczek wyrownawczy,plyn)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co mam pompa do tego jak wczesniej nie kopcil tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za duza dawka paliwa lub za mała i efekt tego to kolor spalin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności