papencjusz Zgłoś #21 Napisano 20 Stycznia 2010 Panowie u mnie jest ten sam problem, czasem, ale to czasem dzieje się tak że po odpaleniu na benzynie zaraz gaśnie, i po przełączeniu z gazu na benzynę gaśnie natychmiast. Jednak nie wiadomo czemu problem samoczynnie ustępuję i odpala potem normalnie na benzynie. Acha jak próbuje dodać gazu to tak jakby coś przeszkadzało i muliło i gaśnie. Pompa działa paliwa działa, świece nowe. Co to za problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #22 Napisano 20 Stycznia 2010 Co to za problem? Filtr paliwa kolego. Masz go pod spodem auta w okolicach tylnych prawych drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #23 Napisano 20 Stycznia 2010 Danek zmieniałem go 2 lata temu, już byłby zapchany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #24 Napisano 20 Stycznia 2010 Jak tankujesz H... wie gdzie to tak może byc. Czasem wystarczy raz zatankować na złej stacji i oprócz filtra możesz mieć wtryski do wymiany. No jak dajesz mu w pedał a on gaśnie, to najszybciej dawka paliwa, co nie? Zreszta nie zaszkodzi VAG-a podłączyc - może coś pokaze dodatkowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek Zgłoś #25 Napisano 21 Stycznia 2010 powód tego był że nie chodził. prąd który idzie do tablicy i później przez bezpiecznik i przekaźnik itp. nie dochodzi. jak podepnę na krótko z tablicy pod kabel od pomp paliwa bo one razem są połączone to chodzą i od pala na benzynie, tablice mam po*****a bo nawet prądu nie ma na bezpieczniku jak w/w pisałem. tylko teraz jest następujący problem taki że zimny pali na benzynie a ciepły już nie ma szans i dusi się i strzela z kolektora nie raz?? będę szukać coś na ten temat chyba że coś wiecie to podzielcie się wiedzą.ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SebastianKRK Zgłoś #26 Napisano 11 Grudnia 2010 Koledzy mam podobny problem nie chce palić na benzynie jest to passat b4 wymieniłem już pompe paliwa,przekaźnik (167),sprawdziłem styki przy pompie czy dochodzi wogóle napięcie i przez jakieś 2-3 sekundy pokazuje 12 coś i znika,sprawdziłem też styki przy rególatorze ciśnienia paliwa są wporządku a autko nadal nie chce zapalić na paliwie pompy nie słychać,gdy ja wymieniłem na nową to zaczeła pracować ale przestała i teraz już nie wiem co to może być może macie jakieś przemyślenia co do mojego problemu . Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BARAKUSIK Zgłoś #27 Napisano 19 Grudnia 2010 PLISS mam taki problem Mam paska B4 1.8 PB+LPG ale nie chodzi na PB Pompka pracuje podaje ciśnienie i powrót też jest prawidłowy, przewody do wtrysku też są dobre sprawdzone , prosze o pomoc co moge sprawdzić?" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #28 Napisano 19 Grudnia 2010 Czy wtrysk działa czy nie może sie zapiek jak nie uzywałeś benzyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #29 Napisano 29 Grudnia 2010 (edytowane) Sprawa wygląda tak: Samochód stał całą noc na dworze. Rano jak wyjeżdżałem z pracy to normalnie zapalił na benzynie, poczekałem chwilkę i ruszyłem, dalej na Pb. Przejechałem z 1,5 kilometra, z nawiewów zaczęło lecieć ciepłe powietrze więc przełączyłem na LPG. No i tak przejechałem ok 53 kilometry. Pod domem zgasiłem samochód, oklepałem ze śniegu i chciałem wjechać do garażu. No i tu pojawił się zonk, bo nie chciał odpalić na benzynie. Niby zaskoczył, ale strasznie przerywał, całym autem trzęsło, nie reagował na gaz, przygasał i zaczęło śmierdzieć benzyną, czyli tak jakby go zalewało. Przełączyłem na gaz i wjechałem do garażu. Poczekałem aż auto ostygnie. Próbuje odpalić na Pb, ale dalej te same objawy. Przełączyłem na LPG to odpalił od strzała i chodzi normalnie. Co może być tego przyczyną Pomijając opcję, że jest mało paliwa w baku Pompa chodzi, odłączyłem czujnik temp. płynu, ale też nie odpalił. Tak wygląda próba odpalenia na benzynie [ame] [/ame] Znikomy brak reakcji na wciśnięce pedału gazu. Na filmie słychać, ze momentami obroty idą w góre. To wtedy właśnie próbowałem dodać gazu. Strzela z rury, słychać jakby momentami na któryś z cylindrów nie pracował. Strasznie śmierdzi nie przepaloną benzyną Edytowane 29 Grudnia 2010 przez zdun_VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
papencjusz Zgłoś #30 Napisano 29 Grudnia 2010 Podpinam się pod temat. Samochód przestał odpalać. Iskra jest, paliwo też jest, świece suche, pompa pracuje, a nie odpala. Samochód umarł w czasie jazdy. Co się stało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #31 Napisano 29 Grudnia 2010 A Ja myślę, że rozwiązałem swój problem. Chciałem podmienić cały zespół wtryskowy. Pomyslałem, że może akurat to w tym problem. Odłączyłem aku i poszedłem wymyć części na podmiankę, bo w kurzu i smarach były. Wracam do garażu i coś mnie tknęło: "A podłącze aku i sprawdzę czy odpali" Odpalił od strzała, nie przerywa, chodzi równo. Najwidoczniej wystarczył reset ECU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #32 Napisano 29 Grudnia 2010 Najwidoczniej wystarczył reset ECU. Sam już kiedyś rozwiązanie znalazłeś Bo to PassatJechałeś w słusznym celu więc sam zwalczył w sobie infekcję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robi_GT Zgłoś #33 Napisano 29 Grudnia 2010 Witam. Podepnę się pod temat Mam paska GT kombi z 92r., 2.0 (2E) z gazem, climatronic, skrzynia manual. Problem polega na tym, że gdy temp. jest niższa niż ok.-5*C, to nie pali na benzynie. Na gazie pali. Jak pochodzi chwilę na gazie (ok. 5 min), to na benzynie też już chodzi. A tak w ogóle, to jak jest cieplej, zapali na benzynie, to obroty ma cały czas ok.1000. Powinny być chyba wyższe i stopniowo maleć ? Nie załącza się ssanie ? Który czujnik jest za to odpowiedzialny ? Jaki powinien być u mnie do cieczy ? Druga sprawa, to jak jest silnik zagrzany, to na benzynie na biegu jałowym falują obroty (800-1500). Gdzie szukać przyczyny ?? Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za sporo pytań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk@sz Zgłoś #34 Napisano 29 Grudnia 2010 Z tymi obrotami to może silniczek krokowy, a co do odpalania na Pb to kiedy wymieniałeś filtr paliwa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robi_GT Zgłoś #35 Napisano 29 Grudnia 2010 No szczerze to nie pamiętam A co z tym ssaniem ?? To nie będzie to ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #36 Napisano 29 Grudnia 2010 No szczerze to nie pamiętam A co z tym ssaniem ?? To nie będzie to ?? A na jakiej zasadzie działa ssanie O samochód się pytam jakby co Wg. mnie to polega to na tym, że silniczek krokowy odpowiedzialny za obroty na biegu jałowym dostaje sygnał od czujnika temp. płynu, że jest kur*a zimno i trzeba podnieść obroty Tak poinformowany krokowiec otworzy bardziej przepustnice, czyli podniesie obroty. Jeżeli czujnik źle działa to i źle poinformuje krokowiec... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robi_GT Zgłoś #37 Napisano 29 Grudnia 2010 Wg. mnie to polega to na tym, że silniczek krokowy odpowiedzialny za obroty na biegu jałowym dostaje sygnał od czujnika temp. płynu, że jest kur*a zimno i trzeba podnieść obroty Tak poinformowany krokowiec otworzy bardziej przepustnice, czyli podniesie obroty. Jeżeli czujnik źle działa to i źle poinformuje krokowiec... No to dlatego pytam, bo u mnie nie działa. Który czujnik jest za to odpowiedzialny ? Jeżeli ten w króćcu przy głowicy, to jaki powinien być do mojego silnika ? Teraz mam czarny/żółty 4 stykowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #38 Napisano 29 Grudnia 2010 Witam. Podepnę się pod temat Mam paska GT kombi z 92r., 2.0 (2E) z gazem, climatronic, skrzynia manual. Problem polega na tym, że gdy temp. jest niższa niż ok.-5*C, to nie pali na benzynie. Na gazie pali. Jak pochodzi chwilę na gazie (ok. 5 min), to na benzynie też już chodzi. A tak w ogóle, to jak jest cieplej, zapali na benzynie, to obroty ma cały czas ok.1000. Powinny być chyba wyższe i stopniowo maleć ? Nie załącza się ssanie ? Który czujnik jest za to odpowiedzialny ? Jaki powinien być u mnie do cieczy ? Druga sprawa, to jak jest silnik zagrzany, to na benzynie na biegu jałowym falują obroty (800-1500). Gdzie szukać przyczyny ?? Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za sporo pytań Druga sprawa, to jak jest silnik zagrzany, to na benzynie na biegu jałowym falują obroty (800-1500). Gdzie szukać przyczyny ?? To najprawdopodobniej silnik krokowy, nie baw sie w czyszczenie bo kiedyś czyściłem i nie pomogło , kup tani ale nowy zamiennik bo używke to juz przecież masz i ciesz sie dalsza jazdą tak jak ja kiedyś a była to China dla niewiadomego producenta i było ok przez 3-lata poczym auto sprzedałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neeg Zgłoś #39 Napisano 20 Stycznia 2011 Witam! Moje doswiadczenie z tym tematem zaczeło się od wyjecia wtyczek z przekaznika do instalacji gazowej- przez pomyłkę. Po I próbie złożenia do pierwotnej postaci-klapa - nie pali na benz. jak i na gazie. Nastepne próby dały rezultat .Z gazu można korzystać i co dalej? Nie pali na benzynie-Szukanie na tym i innych forach podpowiedzi. Znalazłem na forum podpowiedz oraz dokupiłem nowy przekażnik - cena 12 zł . Załozyłem wtyczki /parami/ wg rys na przekażniku i podpowiedzi na jednym z forów /sposób podłączenia przekażnika/. Odjąłem klemę ,zresetowałem kompa i po kłopocie. Pali.:mlask:mlask Panowie dzięki za wskazówki.:dobrze:dobrze:dobrze Może moja przygoda z tym tematem komuś sie przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SopeL Zgłoś #40 Napisano 19 Kwietnia 2011 Witam! Mój ojciec ma problemy ze swoim Passatem, jest teraz za granicą więc trochę trudno mi tu będzie wytłumaczyć o co chodzi. Z tego co mi mówił to Passat (B4 1.8 + LPG) odpala tylko rano lub wieczorem kiedy jest zimno. W dzień, kiedy jest nagrzany nie idzie odpalić ani na benzynie ani na gazie, po przekręceniu stacyjki nie palą się kontrolki, nie daje prądu na świece ale rozrusznik chodzi. Wcześniej były takie problemy, z tym że z kontrolkami było wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach