Gość bogdanisz Zgłoś #1 Napisano 1 Października 2006 Witam, mam Passata z silnikiem 1.8 beznyna + LPG z monowtryskiem. Problem polega na tym ze o tygodnia nie chce odpalic na beznynie. Pompa paliwo podaje, zamienilem wtrysk, sprawdzilem przekaznik przy benzynie i gazie. Jestem bezradny, idzie zima i czesciej sie bedzie jezdzic na benzynie, wiec proszeo jakies porady. Pozdrawiam Forumowiczow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek Zgłoś #2 Napisano 2 Października 2006 Pokręć nim trochę i wykręć świece.Jeśli jest mokra od benzyny to szukaj raczej w zapłonie. P.S.Nie odpala na zimnym silniku czy na ciepłym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #3 Napisano 2 Października 2006 U mnie jak nie odpalał na benzynie, to winny była cewka WN. Miała przebicie przy nasadce, gdzie zakłada się przewód WN łączący cewkę z kopułką. Na gazie udawało mi się odpalać. Łatwo to przebicie sprawdzić bo przy otworzonej masce chodzi silnik i słychac klasyczny "przeskok" iskry to spójrz na cewkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bogdanisz Zgłoś #4 Napisano 2 Października 2006 P.S.Nie odpala na zimnym silniku czy na ciepłym? Nie pali ani na zimnym ani na cieplym, jak chodzi na gazie i przelacze na benzyne, to automatycznie gasnie. Ide do garazu sprawdzic przewody i swiece. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek Zgłoś #5 Napisano 2 Października 2006 Jeśli chodzi na gazie to raczej szukał bym czegoś na paliwie.(pompa-może za słabe ciśnienie podaje,czujnik temp. silnika itd.)Zobacz czy jak pokręcisz rozrusznikiem świece robią się mokre od benzyny - to nam może ułatwić sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bogdanisz Zgłoś #6 Napisano 2 Października 2006 Jeśli chodzi na gazie to raczej szukał bym czegoś na paliwie.(pompa-może za słabe ciśnienie podaje,czujnik temp. silnika itd.)Zobacz czy jak pokręcisz rozrusznikiem świece robią się mokre od benzyny - to nam może ułatwić sprawę. Pompa dziala prawidlowo (podaje paliwo z normalna dawka), czujnik wymieniony, paliwo dochodzi do wtrysku ale on go dalej nie podaje (wtrysk podnieniony), swiece suche, tzn. cos musi byc w elektryce. W srode jade na podlaczenie do kompa wiec sie okaze co to za pierdola tam siedzi. Opisze jak bedzie dzialal. Moze ktos ma jakies pomysly aby odmowic wizyte u mechaniora? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek Zgłoś #7 Napisano 3 Października 2006 Zdejmij pokrywę z wtrysku i złap ręką za wtryskiwacz(jeszcze poproś kogoś żeby zakręcił rozrusznikiem).Powinien cykać tak jak elektromagnes.Poza tym powinieneś widzieć czy podaje paliwo.Jeśli wtrysk jest podmieniony i pompa jest ok to mógł się przerwać któryś z przewodów idących do wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość polo38 Zgłoś #8 Napisano 15 Grudnia 2009 mam problem ze mi pali na gazie i benzynie ale spadaja mi obroty przy zmanie bigów i gasnie jak obroty przekrocza 2000 tys/min to jak z chodza szybko nawet jak dodam gazu to i tak z gasnie niewiem co mam robic . To sie dzieje na gazie i benzynie a na benzynie obroty mi skacza na wolnych obrotach tak powyzej i ponizej 900obr/min prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek Zgłoś #9 Napisano 18 Stycznia 2010 a może będziecie wiedzieć gdzie leży przyczyna że w ogóle nie chodzi mi na benzynie passek silnik 2.0 16v (9A). jak sprawdzałem to w ogóle nie ma prądu na pompie paliwa jak i na wszystkich kostkach od wtrysku-rozdzielacza paliwa. i tylko odpalam na gazie a jak mi braknie gazu to mam wielki problem bo benzyna nie chodzi, coś jak by było odłączone. może wiecie coś na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 18 Stycznia 2010 poszukaj w bezpiecznikach i przekaźnikach przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek Zgłoś #11 Napisano 19 Stycznia 2010 dzisiaj przepatrzyłem wszystkie kable wtyczki. i tak bezpiecznik od pompy paliwa i jak widziałem wszystkie są dobre i teraz taka kwestia przekaźników który może to być. może ktoś to przerabiał albo będę szukał schematu instalacji bo już białej gorączki idzie dostać. a i jeszcze jedno zauważyłem że jednej długiej kostki brakuje co przychodzi do skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami i jej nie ma. czy ma akurat jej nie być czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 19 Stycznia 2010 Przekaźnik przełączajacy benz/LPG - bedziesz miał w komorze silnika - najpewniej na ścianie grodziowej A masz może autoalarm w samochodzie? A czy przy samej pompie - przy baku - sprawdzałeś czy tam jest napiecie na kostce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #13 Napisano 19 Stycznia 2010 Chyba tam sprawdzał i napięcie do wtryskiwacza też nie idzie. A może jest, tak że napięcie do wtryskiwacza nie idzie jak nie ma napięcia na pompie? Generalnie prześledziłbym wszystko co związane z pompą paliwa. Jesteś pewien że nie ma prądu, czy że pompa nie "działa"? Schemat instalacji B3 masz tutaj: http://rtnet.pl/VW_PASSAT_35i_(B3)_1988-1993_UKLAD_ELEKTRYCZNY.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek Zgłoś #14 Napisano 19 Stycznia 2010 byłem przed chwilą patrzeć na ten przekaźnik co rozłącza pompę paliwa i on jest pod piety pod miejsce bezpiecznika i w sumie jak bym nawet wsadził bezpiecznik to już powinna chodzić pompa a tu nic. prądu brak, na krótko chodzi z akumy. po prostu efekt taki jakby benzyna była odłączona całkowicie. i teraz jest zong jak jeżdżę na gazie bo niech stanie w szczerym polu i tylko lina na cpn gaz nabić. pół baku paliwa a benzyna nie chodzi. a powiedzcie mi jak to jest że pod obwód pompy paliwa jest połączone resztę tego hajdziajstwa z rozdzielaczem itp. i nawet jak połączyłem pompę na krótko z akumy to nie pali i tak. nie mam żadnego alarmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #15 Napisano 19 Stycznia 2010 No to kolego - albo padł sterownik od gazu i nie daje przejscia na benzynę. A jeśli masz autoalarm, to może być tak, że alarm, choć się rozbraja, to nie daje napięcia na pompę paliwa. Ja tak miałem w swoim B4. 3 dni z mechanikiem szukaliśmy usterki i mieliśmy już wymienić pól samochodu. Przekaźniki, wtrysk, pompa paliwa....itp. A okazało się, ze zepsuł się po prostu alarm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek Zgłoś #16 Napisano 19 Stycznia 2010 kurde, bo zapomniałem dodać że mam immobilajzer idę go odłączyć. ale w sumie to i by iskry nie dawał jak by nie chodził czy był popsuty. coś trzeba wykminić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #17 Napisano 19 Stycznia 2010 B3 9A ma dwie pompy paliwa było o tym nie raz. Wiem bo taki silnik miałem i nigdy na benzynie nie jezdził bo rozdzielacz padnięty był. Pompy w zbiorniku nie usłyszysz ale te pod spodem tak. Weź miernik i sprawdź czy masz napięcie na tej w zbiorniku jak nie będzie to sprawdź czy jest przejście od niej do bezpiecznika. Jak nie będzie to podaj na krótko i posłuchaj czy pompy pracują i czy da sie autko odpalić. Śmiało możesz podpiąć je na krótko ciśnienie zbije regulator. Wtyczkę z rozdzielacza jak wypniesz i tak autko będzie chodzić tylko kuleć, to wtrysk mechaniczny na gazie chodzi jak pompy przestają pracować. Sprawdź ciśnienie powinno być 6,1 bara (jak pompy zadziałają) jak masz popalone to ci kpl za niewielką kasę sprzedam bo mi już nie będą potrzebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #18 Napisano 19 Stycznia 2010 kurde, bo zapomniałem dodać że mam immobilajzer idę go odłączyć. ale w sumie to i by iskry nie dawał jak by nie chodził czy był popsuty. coś trzeba wykminić To zależy jak ten IMMO jest podłączony i do czego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek Zgłoś #19 Napisano 19 Stycznia 2010 więc jest tak. immo tylko rozłącza zapłon że kontrolki się nie palą jak nie przyłożę. na jednej i drugiej pompie na wtyczkach brak jakiego kolwiek prądu. zastanawia mnie jedna rzecz bo przekaźnik powinien pyknąć dwa razy od pompy? a tylko pyka jak się zapłon włączy i wyłączy, chyba że nie ten przekaźnik patrze. przekaźniki mam ułożone na tablicy tylko na parzystych numerach ale mam jeszcze dwa po za tablicą z tyłu prawie koło ściny grodziowej z bezpiecznikami one są. powiedzcie który to może być bo wg schematu patrzyłem to właśnie tylko ten pyka przy wł. zapł. i wył.. jest zong wielki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #20 Napisano 19 Stycznia 2010 Zrób lepiej fotę tej ściany grodziowej. Bo tak z opisu, to nie mam pojęcia - który przekaźnik wskazać. No i są dwie kwestie - przekaźnik bądź zasilanie przekaźnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach