Skocz do zawartości
Gość bogdanisz

Nie pali na benzynie!!!

Rekomendowane odpowiedzi

kiedy jest nagrzany nie idzie odpalić ani na benzynie ani na gazie, po przekręceniu stacyjki nie palą się kontrolki, nie daje prądu na świece ale rozrusznik chodzi.

Dziwne że tylko na ciepłym ale stawiam na kostkę stacyjki.

No może jeszcze przekaźnik , czwarty od lewej górny rząd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszukałem forum i tu najbardziej pasuje mój problem. Historię czas zacząć: Około tydzień temu wyjechałem do sklepu. Samochód odpalił bez problemu. Postał około 5 minut na PB. Przegazówka do ponad 2k obrotów, zmiana na gaz i jedziemy. Podjechałem do sklepu około 2 km. Przy próbie uruchomienia na benzynie samochód nie odpalał. Na gazie bez problemu. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda, że samochód po "odstaniu" odpala bez problemów. Przy ciepłym silniku aby palił muszę mu dać od razu w gaz. Wymieniałem dzisiaj filtr paliwa. Po odpaleniu trzymając gaz samochód schodzi z obrotów. Przy "pompowaniu" wkręca się wyżej. Gdzie szukać problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, regulator ciśnienia paliwa taka membranka obok wtryskiwacza, miałem to samo u siebie czujniki i te sprawy sprawdzałem wszystko ok dopiero podkusiło mnie sprawdzać membrane i była delikatnie uszkodzona wymieniłem i śmiga pięknie ciepły zimy. A dodam że tej membranki nie dostaniesz w sklepie ani aso musisz szukać na szrotach całego wtrysku ja kupiłem w idealnym stanie przez neta za 20PLN, a auto pali ci za zimnym dobrze bo potrzebuje więcej paliwa na ciepłym porostu się zalewa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

membrankę dostaniesz tutaj

http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?kat=43531&pro=272605

lub tutaj nówka od poloneza bo to ten sam element co w passacie

http://allegro.pl/regulator-cisnienia-paliwa-peugeot-polonez-i5292170417.html

Edytowane przez kajaru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety membranka to nie była. Na szczęście znalazłem odpowiedź - silnik krokowy. Po jego odłączeniu samochód ożył. Nie ma problemu z zapalaniem jak jest ciepły. Dopóki nie kupię kolejnego to pomęczę się z niskimi obrotami jak jest zimny i z za wysokimi jak jest ciepły. A i dziękuję za pomoc i wesołych :)

 

@edit: No i nie silnik krokowy... Sprawa wyszła błaha ale może komuś się przyda. Pod gumową osłoną przyłącza do monowtrysku kable się upaliły bądź zardzewiały - w każdym razie nie łączyły i to była przyczyna.

Edytowane przez Kędzior
Rozwiązanie problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności