Szychu Zgłoś #21 Napisano 19 Listopada 2009 Jeżeli masz wahania temperatury tzn. raz pokazuje więcej a raz mniej to albo termostat do wymiany albo czujnik temperatury. Zrób test - rozgrzej na postoju auto do 90 stopni a potem jedź szybko jeśli temperatura spadnie tzn, że termostat jest cały czas otwarty i dlatego płyn chłodzi się w chłodnicy co powoduje spadek temperatury. Powinno być po rozgrzaniu cały czas 90 stopni. Jeśli wahania temp. są przypadkowe tzn. nie zależą od stylu jazdy to prawdopodobnie czujnik temperatury szwankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #22 Napisano 19 Listopada 2009 No co może piszczeć-check engine,wypadanie zapłonów(z komutera auta)A nie miga kontrolka od gazu?Jezeli pika podczas porządnego wciśnięcia gazu(w zalezności od typu/firmy instalacji zamiga zielona kontrolka,co oznacza zbyt ubogą mieszankę,zbyt duży spadek ciśnienia na reduktorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #23 Napisano 19 Listopada 2009 a czy napewni pika z licznika, bo u mnie to sobie radio tak pika raz na jakiś czas (szukanie fal), a jesli chodzi o temp. to ma być 90 stopni, nieważne od stylu jazdy, jeśli trzyma 90 to znaczy, że termostat dobrze pracuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #24 Napisano 19 Listopada 2009 Dzięki narazie wszystkim za pomoc. Alexx zobaczę może to radio pika.Ale nie wydaje mi się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #25 Napisano 20 Listopada 2009 To podczas jazdy temp nie może opaść trochę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejszczesny Zgłoś #26 Napisano 20 Listopada 2009 To podczas jazdy temp nie może opaść trochę? Jeśli termostat nie działa prawidłowo, przy szybkiej jeździe w zimny dzień może być niższa niż w korku w mieście. O ile silnik w drugiej sytuacji nie gotuje się, można jeździć, ale trzeba kontrolować poziom płynu. Przy zbyt niskim, może się zagotować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #27 Napisano 21 Listopada 2009 Poziom płynu g12 jak najbardziej ok. Zauważam czasem, że jak popierniczam po trasie, to temp czasem trochę spadnie, potem wraca na 90. Myslałem, że to za sprawą strug powietrza lecących na chłodnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #28 Napisano 22 Listopada 2009 Ja w sprawie jeszcze tego pikania.To nie od radia.Dzisiaj wsiadam do samochodu i zapikało. A kiedyś jak się jechało 80, 100 to pikało.Wiecie co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #29 Napisano 22 Listopada 2009 Spadek ciśnienia na reduktorze,napisz jeszcze jaką masz instalację ,reduktor wtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #30 Napisano 22 Listopada 2009 Po co.To pikało jeszcze przed założeniem gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #31 Napisano 22 Listopada 2009 Weż chłopie sprecyzuj,bo tu naprawdę nikt nie wróży on line.A może to telefon ci pika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #32 Napisano 22 Listopada 2009 Pikało jak przekraczało się prędkośc 80,100.Pikanie było słychać z deski rozdzielczej. Dzisiaj rano weszlem do auta przekrecilem kluczyk i piknelo.Nie wiem od czego to jest. A telefon nie pika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin2780 Zgłoś #33 Napisano 22 Listopada 2009 Jeździsz z benzyną w okolicach rezerwy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #34 Napisano 22 Listopada 2009 A co do temperatury to magicy od gazu wcinają się w kable od czujnika temperatury i może źle się wpieli. Sorry,ale ja nie wiedziałem instalacji LPG ,aby było podłączenie pod oryginalny czujnik temperatury w instalacji tak, wyjechałem z serwisu, jechałem przez miasto.I jak byłem w realu(markecie) patrze na temp a tam 90C Przecież 90 stopni auto ma utrzymywać nie zależnie od stylu jazdy.Nawet na LPG nie zależnie jak jeżdżę(po chipie) temperatura trzyma się 90 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #35 Napisano 23 Listopada 2009 Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #36 Napisano 23 Listopada 2009 kolego jak ci nie pokazywało 90 stopni, albo temp sie waha w trasie 70st. a miasto 90st. to wymieniaj termostat:] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #37 Napisano 23 Listopada 2009 Jaki jest koszt takiego termostatu do 1.8T? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #38 Napisano 23 Listopada 2009 Nie. Widzę ambitną odpowiedź :-) Jeżeli u Ciebie tak nie jest zastanów się czy masz wszystko w porządku Koszt około 60-70zł \sztukę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #39 Napisano 8 Grudnia 2009 Przejechałem 6km dzisiaj wieczorem, było zimno.Temp silnika była około 70st.Nie jechałem szybko, coś około 80 bo mgła była.Czy ta temp w takich warunkach jest dobra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #40 Napisano 8 Grudnia 2009 To zależy czy zdążył Ci się zagrzać .Jeżeli nie (zawsze tak pokazuje) to mało....na blacie ma być zawsze 90stopni (co chodzi o benzynę) ,a w Vagu różnie to wygląda.U mnie po wymianie czujnika (pokazywał max 72stopnie,kiedy rzeczywista temperatura była 90 stopni) na blacie nie zależnie co bym robił z autem jest równo 90 stopni,a w Vagu zmienia się od 88-96 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach