michal25 Zgłoś #1 Napisano 16 Listopada 2009 Witam byłem u gazownika i zmienił mi temperaturę z 35 na 20 st oczywiście gaz sekwencja.Pytanie czy tak niska temperatura przełączania nie psuje silnika i parownika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #2 Napisano 16 Listopada 2009 Spokojnie 20 stopni wystarczy, nic się nie stanie. To dla oszczędności tak ustawili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #3 Napisano 16 Listopada 2009 Taa na pewno nic się nie stanie.Odjeżdżając od gazownika miałeś z 80 st więc się ładnie przełączył a zobaczymy jutro rano,będzie cię rzucało jak gestapo ż****. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #4 Napisano 16 Listopada 2009 Nie wiem jak sekwencja przełącza ale w drugiej generacji 5 st spokojnie daje radę, obroty na 500 i startuje z rozrusznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #5 Napisano 16 Listopada 2009 Ja mam na 25 st i jak na razie jest spoko i w zimke zeszłą też nic sie nie działo ale zobaczysz jak przetestujesz swoją maszynę i odpisz czy jest spoko czy jak pisze KAROL27 -trzęsiawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #6 Napisano 16 Listopada 2009 ksiazkowo około 40 st powinno miec - jesli np. jezdzisz na krotkich odcinach do pracy to specjalnie sie tak ustawia temperature Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #7 Napisano 16 Listopada 2009 Na valdemarach miałem 30 i było ok,lecz dla magicznych już za mało-musiałem podciągnąć do 37. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #8 Napisano 16 Listopada 2009 Ja mam valdki i ciągnie ale muszę je co 30 tysi czyścić a filtry wymieniane co 15 tysi . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal25 Zgłoś #9 Napisano 16 Listopada 2009 ok jutro przetestuje i odpisze czy coś się dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #10 Napisano 17 Listopada 2009 Hejka Generalnie to problem z niższa temp jest we wtryskach i co z tym zrobi sterownik . Jeżeli wtryski wytrzymają , a sterownik skoryguje po temperaturz i silnik chodzi prawidłowo to według mnie nie ma problemu. Tak na marginesie to własnie mi się popsuł czujnik temp w reduktorze i przełącza się odrazu. Póki co Planijet taki hardcore wytrzymuje . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #11 Napisano 17 Listopada 2009 U mnie na 20st szarpało, przestawiłem na 30 i jest ok. Stag 300, zeta s i czerwony waldemar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal25 Zgłoś #12 Napisano 18 Listopada 2009 odp: no teraz jest ok nic się nie dzieje nie szarpie ani nie gaśnie i szybko przechodzi na gaz w 3minutki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarobarca Zgłoś #13 Napisano 4 Lutego 2010 20 stopni smialo wystarczy, nic sie nie przejmuj. Mam tak samo ustawione;) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach