Aleiz Zgłoś #21 Napisano 24 Kwietnia 2017 Sprawdź kable od czujników położenia/obciążenia do samopoziomowania, możliwe że przetarł się kabel, miałem podobną sytuację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wilander Zgłoś #22 Napisano 25 Kwietnia 2017 Mówisz o czujnikach tych na wachaczach ??? Te czujniki są z przodu i z tyłu po lewej stronie tak ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wilander Zgłoś #23 Napisano 25 Kwietnia 2017 Widzę ze na tylnym wachaczu ramię od czujnika wisi ono jest mocowane na wcisk i wypadło czy najakas śrubę ?? Może sam dam radę to naprawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #24 Napisano 25 Kwietnia 2017 Hej, może ktoś wrzucić schemat samopoziomowania świateł xenon passat b7??!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #25 Napisano 25 Kwietnia 2017 Hej, może ktoś wrzucić schemat samopoziomowania świateł xenon passat b7??!! O to chodziło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #26 Napisano 25 Kwietnia 2017 Tak ? wrzuć jeszcze wersje z recznym poziomowaniem. Tam gdzie jest pokretlo wysokości swiecenia świateł. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #27 Napisano 25 Kwietnia 2017 Tak ? wrzuć jeszcze wersje z recznym poziomowaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #28 Napisano 25 Kwietnia 2017 Super schemat, z tym że tu też nie ma nic o tym pokrętle w kabinie od regulacji wysokości reflektorów. Obadałem już wszystko i mam zrobione wiązki na przeróbkę z halogenów na bixenon. Mam sterownik, czujnik poziomowania, lampy skrętne, kable. Największy problem jest z tym pokrętłem, bo w wersji z bixenonem nie ma go w środku. Jest tylko pokrętło od siły świecenia zegarów itd. Muszę rozpracować co z kablami od pokrętła wysokości świecenia lamp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #29 Napisano 25 Kwietnia 2017 Nie będą wykorzystane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #30 Napisano 25 Kwietnia 2017 Super schemat, z tym że tu też nie ma nic o tym pokrętle w kabinie od regulacji wysokości reflektorów. Już jest: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #31 Napisano 8 Września 2017 Odświeżam temat. Spryskiwacze biksenona leją jak oszalałe za każdym razem użycia spryskiwaczy szyby. Czy któryś z kolegów zastosował rozwiązanie VCDS-em z poprzedniej strony wątku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #32 Napisano 9 Września 2017 Swego czasu u siebie bajt po bajcie sobie tłumaczyłem opisy i ustawiłem różne rzeczy, spryski lamp np. że mają lać co 7 załączenie zwykłych spryskiwaczy a czas do ich załączenia przestawiłem na chyba 1,5 sekundy od pociągnięcia dźwigni wycieraczek. Zrobiłem tak bo wydawało mi się że za często się włączają. Tylko nie należy przesadzać z jak najrzadszymi ustawieniami spryskiwania bo przy zmianie płynu z letniego na zimowy nie zdąży on się wymienić w przewodach i dyszach. Nie raz już widziałem rozsadzone dysze. Mróz potrafi przyjść w kilka dni tak więc proponuję już wcześniej mieszać płyn lub lać zimowy. I ostrzegam przed koncentratami do np. -70 , gumowe elementy w pompkach puchną i nie przełączają spryskiwania przód tył, zresztą widać czasami działanie płynów na masce pojazdu lub innych elementach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #33 Napisano 10 Września 2017 Dzięki Łukasz, to już wiem gdzie mam podjechać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach