stanley Zgłoś #21 Napisano 14 Listopada 2009 No wlasnie w kazdym położeniu jak jest mogę go przekrecic i otworzyc tylna klape tzn jak jest w każdym położeniu, to ciągniesz za ten przycisk i słyszysz jak tylna klapa tak jakby otwierała zamek bagażnika, czy jak jest w każdym położeniu, idziesz na tył samochodu wciskasz klamkę w klapie i bagażnik się otwiera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzmond Zgłoś #22 Napisano 14 Listopada 2009 Czyli kupil Ci tylko nowy nie używany zamek od drzwi nic więcej? Kupił tylko jeden lewy nowy zamek. Przełożył pewnie wkładkę skoro kluczyki pasują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #23 Napisano 14 Listopada 2009 (edytowane) Panowie ,wiem ,że chodzi o model 3BG i mam pytanie bo mam paska 3B (UK )i w nim oba zamki pasażera i kierowcy działają tak samo otwierają wszystkie dzwii ,po przytrzymaniu klucza szyby góra /dół i praktycznie nie ma róznicy wiec pytanie czy w 3BG jest inaczej ??? Czy ja mam 2 mastery?? Edytowane 14 Listopada 2009 przez marek664 Brak odp. róznice w zamkach 3B v 3BG-nie wiem moze za trudne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio63 Zgłoś #24 Napisano 14 Listopada 2009 A czy nie prościej zdemontować wkładkę amka drzwi kierowcy,toć to tylko jedna śruba sprawdzić wkładkę czy nic jej nie brakuje, przy okazji przez otwór po wkładce zobaczymy jaki zamek jest, master czy slave.W przypadku gdy jest slave pokusiłbym się o demontarz zaślepki drzwi pasażera i spojżał na zamek.Jeśli masters zakładam wkładkę zaślepka ląduje w drzwiach kierowcy, jesli slave wymiana zamka drzwi kierowcy.Choć wątpię czy instalacja w obu drzwiach jest taka sama.Zamki otwierasz pilotem,czy ważne jest jak przyjdzie ci otwożyć drzwi czy otwierasz pasażera czy kierowcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darius Zgłoś #25 Napisano 14 Listopada 2009 Panowie ja mam angola po przekładce.Więc sprawa z zamkiem w angolu wygląda tak,że w lewym zamku(nie zawsze)nie ma miejsca na płetfę która obraca się przy przekręcaniu kluczyka.Dlatego trzeba wymienić zamek na europejski , wstawić starą wkładkę i wszystko śmiga.Oczywiście klamki zamieniamy miejscami prawa na lewą,a lewa na prawą.Vagiem zmieniamy kraj(nie znam się na tym ,więc nie opiszę procedury)i wyświetlacz na liczniku podaje właściwe komunikaty względem które drzwi mamy otwarte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #26 Napisano 14 Listopada 2009 (edytowane) tzn jak jest w każdym położeniu, Jak przekrece kluczyk i np zostawie zamek w pozycji pionowej to moge otworzyc tym guzikiem dalej klape tak smao jak jest w pozycji poziomej zamekPanowie ja mam angola po przekładce.Więc sprawa z zamkiem w angolu wygląda tak,że w lewym zamku(nie zawsze)nie ma miejsca na płetfę która obraca się przy przekręcaniu kluczyka.Dlatego trzeba wymienić zamek na europejski , wstawić starą wkładkę i wszystko śmiga. Darius jak mzoesz to wes mi napisz dokladnie jak miales zrobiona ta wymiane, jaki zamek kupic i co dalej. Bo zamek MAster znalazlem ale do 2 drzwiowych aut ;/ na allegro Edytowane 14 Listopada 2009 przez maly3310 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darius Zgłoś #27 Napisano 27 Listopada 2009 QUOTE=darius] Musisz mieć obudowę wkładki zamka(zdjęcie)ponieważ od angola nie pasuje o ile dobrze pamiętam i skombinować blaszkę do blokowania wkładki inaczej wypada z drzwi,(a płetfę weźmiesz z zamka drzwi prawych). Mając taki element jak na zdjęciu wyciągasz wkładkę,co sprawia trochę problemu,ponieważ z wkładki którą zdobyłeś musisz wyciągnąć wszystkie blaszki-zapadki inaczej nie zamontujesz swojej wkładki.Nie można w to niczym uderzać bo już tego nie rozbierzesz,a więc śrubokręt i szczybce - blaszka za blaszką i rozbierasz.Później wkładasz swoją wkładkę składasz i sadzisz k..wy bo ciężko to pospinać. Zamek raczej nie istotne jaką ma nazwę-ma być od lewych drzwi do twojego modelu z europejczyka i tyle.Zakładam,że sterownie masz przełożone na właściwą stronę.Inaczej nic z tego. właśnie sprawdziłem w ETKa,że na dzień dzisiejszy zamek kosztuje ok.130 zł,a wkładka z bębenkiem po klucz ok.100zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #28 Napisano 25 Marca 2010 podpinam się do starego tematu ale może ktoś mi jeszcze doradzi. Prawdopodobnie a raczej na pewno mam niesprawny mikro styk w zamku kierowcy, nie zapala mi się lampka nad lusterkiem i ta pod drzwiami jak je otwieram, znalazłem na allegro zamek od anglika za 45zł to chyba niewiele. http://moto.allegro.pl/show_item.php...2+wys%C5%82any. Z tego co wyczytałem to raczej powinien pasować i wszystko będzie ok ale wole zapytać może ktoś już wie na 100% czy zamek od anglika na pewno będzie sprawny w wersji eu. Zastanawiam się też nad drugim wyjściem i wymiana samego mikro styku ale nie mogę znaleźć odpowiedniego tematu gdzie było by to fajnie krok po kroku pokazane, może ktoś mógł by mi podrzucić jakiś link będę wdzięczny pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach