yunivers Zgłoś #521 Napisano 4 Czerwca 2010 a w jakiej konfiguracji mieć włączonego climatronika aby spalanie było jak najmniejsze czy tylko pozostaje OFF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #522 Napisano 4 Czerwca 2010 Rozbrajasz mnie :lol3 Jak panel klimy masz na ECON to tylko wentylator działa w zwykłym trybie (bez sprężarki klimatyzacji) A jak chcesz oszczędzać na paliwie, to po co kupowałes auto z klimą. Odłącz wtyczkę przy sprężarce i bedziesz miał spokój. Dodam, ze włączone światła również zwiększają spalanie. Tak samo grające radio czy włączone CB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejW Zgłoś #523 Napisano 4 Czerwca 2010 koledzy mam pytanko gdy mam wyłączonego climatronica i zgaszę autko to przy następnym odpaleniu samochodu climatronic włącza się sam w pozycje auto i muszę od wyłączać a nie jeżdżę z włączonym climatroniciem ze względu na spalanie mówią ze z wyłączoną klima autko więcej pali Dziwna sprawa? Jak ja mam wyłączony climatronic przed zgaszeniem auta, to jak odpalam auto w dalszym ciągu jest wyłączony. Z włączoną klimą na pewno pali więcej. Z drugiej strony różnica 0,5 l do 1 l na setkę to chyba niewielka różnica, za to jaki komfort:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #524 Napisano 4 Czerwca 2010 Z drugiej strony różnica 0,5 l do 1 l na setkę to chyba niewielka różnica, za to jaki komfort no u mnie to prawie 3L więc jest różnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #525 Napisano 4 Czerwca 2010 Jak różnica 3 litry to nie wina klimy tylko twojej jazdy kolego. Popytaj innych co mają takie silniki i się dowiesz, gdzie tkwi przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #526 Napisano 4 Czerwca 2010 Jak różnica 3 litry to nie wina klimy tylko twojej jazdy kolego. Popytaj innych co mają takie silniki i się dowiesz, gdzie tkwi przyczyna. po pierwsze to bedzie problem znajść kogoś takiego z takim silnikiem a po drugie to nie gniotę go bo przy ok 3000 obr. zmieniam bieg na większy więc obciążenia nie ma zadnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #527 Napisano 4 Czerwca 2010 Przeczytałem juz w innym temacie, że pali ci 13 litrów LPG. Tak więc wszystko jest w normie. Poza tym jeździsz na gazie i jeszcze płaczesz nad spalaniem? Otrząsnij się trochę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #528 Napisano 4 Czerwca 2010 witam wyskakuja mi bledy klimy 4F7 i 318 wiem co oznaczaja tylko przypuszczam ze sa to bledy jeszcze z przed nabicia klimatyzacji powiedzcie mi jak je usunac skasowac i zrobie ponownie diagnostyke . szukalem na forum ale szukajka nie wyrabia i juz ok 45 minut robi mnie na szaro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #529 Napisano 4 Czerwca 2010 Otrząsnij się trochę nie płaczę nad spalaniem tylko jeśli pali 13L gazu po 2.08 to = 27,04zł a 1.9TDI przy spalaniu ropy ok 6L po 4,20 to = 25zł więc chyba widzisz różnice? więc cały czas chodzi mi o to że jesli ma mi tyle palić to wole go zmienić na TDI bo taniej wyjdzie i lepsza frajda z jazdy,kumasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #530 Napisano 4 Czerwca 2010 wyskakuja mi bledy klimy 4F7 i 318 wiem co oznaczaja tylko przypuszczam ze sa to bledy jeszcze z przed nabicia klimatyzacji powiedzcie mi jak je usunac skasowac i zrobie ponownie diagnostyke . szukalem na forum ale szukajka nie wyrabia i juz ok 45 minut robi mnie na szaro Nie kłam Błąd 318 - post #79 ---- klik Jeśli czujnik jest OK, to nic z tym nie zrobisz. Po kilku dniach , jak będziesz z poziomu panelu klimy - kasował błędy, to w końcu przestanie się pojawiać. A błąd silniczka klapy, to albo się sam rozrusza - albo wymiana silniczka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #531 Napisano 4 Czerwca 2010 Nie kłam Błąd 318 - post #79 ---- klik Jeśli czujnik jest OK, to nic z tym nie zrobisz. Po kilku dniach , jak będziesz z poziomu panelu klimy - kasował błędy, to w końcu przestanie się pojawiać. A błąd silniczka klapy, to albo się sam rozrusza - albo wymiana silniczka. wiem gdzie jest ten v68 i sprobuje go poczyscic czy cos tam ma to sens tam zagladac ? ide skasowac bledy i sprobuje jeszcze raz zrobic diagnostyke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #532 Napisano 4 Czerwca 2010 Albo coś da, albo nic nie da, albo całkowicie zdechnie. Więc masz 33% szans na powodzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #533 Napisano 4 Czerwca 2010 Albo coś da, albo nic nie da, albo całkowicie zdechnie. Więc masz 33% szans na powodzenie danus bylem skasowac bledy udalo sie i nie ma nic 444 02 ciekawi mnie to czy blad 4f7 mogl byc starym bledem ktory pojawial sie przy pustej klimatyzacji a po nabiciu znika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #534 Napisano 4 Czerwca 2010 A co ma silniczek do stanu napełnienia klimatyzacji ? NIC. Po paru uruchomieniach znowu się przytnie i pokaże błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #535 Napisano 4 Czerwca 2010 A co ma silniczek do stanu napełnienia klimatyzacji ? NIC. Po paru uruchomieniach znowu się przytnie i pokaże błąd. ale to jest silniczek od nasawow temp wiec moze jak mu dawalem LO czujnik temp dostawal inne wskazania niz chcial i sie mu pokielbasilo i odczytal to jako blad ? co o tym myslisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #536 Napisano 4 Czerwca 2010 No moze tak być, ale za bardzo nie wnikałem w zasadę działania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #537 Napisano 4 Czerwca 2010 No moze tak być, ale za bardzo nie wnikałem w zasadę działania teoretycznie szukam oszczednosci po zmianie pracy i niepotrzebne naprawy staram sie ominac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #538 Napisano 4 Czerwca 2010 Więc zostaw tak, jak jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #539 Napisano 4 Czerwca 2010 Więc zostaw tak, jak jest bledow juz nie ma i tam dziubac juz nie bede dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #540 Napisano 4 Czerwca 2010 Po kilku dniach , jak będziesz z poziomu panelu klimy - kasował błędy, to w końcu przestanie się pojawiaćSkad ta informacja? Panel klimy nie uczy sie nawykow uzytkownika. Mi jakos pojawia sie blad, ktory wczesniej skasowalem. Czytałem już wątki o klimatyzacji...I nasówa mi się pytanie-jeżeli na wyświetlaczu po teście pojawia się takie coś: 444 02 to co wtedy,jakiś błąd?według tego co wyczytałem 444 to brak błędów,ale co to 02?Pozdrawiam To nie dokladnie czytales, albo bez zrozumienia. Parokrotnie juz to wyjasniono. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach