Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

a w jakiej konfiguracji mieć włączonego climatronika aby spalanie było jak najmniejsze :) czy tylko pozostaje OFF? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozbrajasz mnie :lol3 Jak panel klimy masz na ECON to tylko wentylator działa w zwykłym trybie (bez sprężarki klimatyzacji) A jak chcesz oszczędzać na paliwie, to po co kupowałes auto z klimą. Odłącz wtyczkę przy sprężarce i bedziesz miał spokój.

 

Dodam, ze włączone światła również zwiększają spalanie. Tak samo grające radio czy włączone CB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy mam pytanko gdy mam wyłączonego climatronica i zgaszę autko to przy następnym odpaleniu samochodu climatronic włącza się sam w pozycje auto i muszę od wyłączać a nie jeżdżę z włączonym climatroniciem ze względu na spalanie :) mówią ze z wyłączoną klima autko więcej pali :P

 

Dziwna sprawa? Jak ja mam wyłączony climatronic przed zgaszeniem auta, to jak odpalam auto w dalszym ciągu jest wyłączony. Z włączoną klimą na pewno pali więcej. Z drugiej strony różnica 0,5 l do 1 l na setkę to chyba niewielka różnica, za to jaki komfort:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z drugiej strony różnica 0,5 l do 1 l na setkę to chyba niewielka różnica, za to jaki komfort
no u mnie to prawie 3L więc jest różnica :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak różnica 3 litry to nie wina klimy tylko twojej jazdy kolego. Popytaj innych co mają takie silniki i się dowiesz, gdzie tkwi przyczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak różnica 3 litry to nie wina klimy tylko twojej jazdy kolego. Popytaj innych co mają takie silniki i się dowiesz, gdzie tkwi przyczyna.

po pierwsze to bedzie problem znajść kogoś takiego z takim silnikiem :P

a po drugie to nie gniotę go bo przy ok 3000 obr. zmieniam bieg na większy więc obciążenia nie ma zadnego :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem juz w innym temacie, że pali ci 13 litrów LPG. Tak więc wszystko jest w normie. Poza tym jeździsz na gazie i jeszcze płaczesz nad spalaniem? Otrząsnij się trochę :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wyskakuja mi bledy klimy 4F7 i 318 wiem co oznaczaja tylko przypuszczam ze sa to bledy jeszcze z przed nabicia klimatyzacji :) powiedzcie mi jak je usunac skasowac i zrobie ponownie diagnostyke . szukalem na forum ale szukajka nie wyrabia i juz ok 45 minut robi mnie na szaro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Otrząsnij się trochę

nie płaczę nad spalaniem tylko jeśli pali 13L gazu po 2.08 to = 27,04zł

a 1.9TDI przy spalaniu ropy ok 6L po 4,20 to = 25zł więc chyba widzisz różnice? :)

więc cały czas chodzi mi o to że jesli ma mi tyle palić to wole go zmienić na TDI bo taniej wyjdzie i lepsza frajda z jazdy,kumasz? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyskakuja mi bledy klimy 4F7 i 318 wiem co oznaczaja tylko przypuszczam ze sa to bledy jeszcze z przed nabicia klimatyzacji :) powiedzcie mi jak je usunac skasowac i zrobie ponownie diagnostyke . szukalem na forum ale szukajka nie wyrabia i juz ok 45 minut robi mnie na szaro

 

 

Nie kłam :wsciekly

 

Błąd 318 - post #79 ---- klik

 

Jeśli czujnik jest OK, to nic z tym nie zrobisz. Po kilku dniach , jak będziesz z poziomu panelu klimy - kasował błędy, to w końcu przestanie się pojawiać. A błąd silniczka klapy, to albo się sam rozrusza - albo wymiana silniczka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie kłam :wsciekly

 

Błąd 318 - post #79 ---- klik

 

Jeśli czujnik jest OK, to nic z tym nie zrobisz. Po kilku dniach , jak będziesz z poziomu panelu klimy - kasował błędy, to w końcu przestanie się pojawiać. A błąd silniczka klapy, to albo się sam rozrusza - albo wymiana silniczka.

wiem gdzie jest ten v68 i sprobuje go poczyscic czy cos tam :) ma to sens tam zagladac ? ide skasowac bledy i sprobuje jeszcze raz zrobic diagnostyke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo coś da, albo nic nie da, albo całkowicie zdechnie. Więc masz 33% szans na powodzenie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo coś da, albo nic nie da, albo całkowicie zdechnie. Więc masz 33% szans na powodzenie :D
danus bylem skasowac bledy udalo sie i nie ma nic 444 02 ciekawi mnie to czy blad 4f7 mogl byc starym bledem ktory pojawial sie przy pustej klimatyzacji a po nabiciu znika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ma silniczek do stanu napełnienia klimatyzacji ? :zeco NIC. Po paru uruchomieniach znowu się przytnie i pokaże błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co ma silniczek do stanu napełnienia klimatyzacji ? :zeco NIC. Po paru uruchomieniach znowu się przytnie i pokaże błąd.
ale to jest silniczek od nasawow temp wiec moze jak mu dawalem LO czujnik temp dostawal inne wskazania niz chcial i sie mu pokielbasilo i odczytal to jako blad ? co o tym myslisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No moze tak być, ale za bardzo nie wnikałem w zasadę działania :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No moze tak być, ale za bardzo nie wnikałem w zasadę działania :P
teoretycznie :) szukam oszczednosci po zmianie pracy i niepotrzebne naprawy staram sie ominac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc zostaw tak, jak jest :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc zostaw tak, jak jest :D
bledow juz nie ma i tam dziubac juz nie bede :) dziekuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po kilku dniach , jak będziesz z poziomu panelu klimy - kasował błędy, to w końcu przestanie się pojawiać
Skad ta informacja? Panel klimy nie uczy sie nawykow uzytkownika. Mi jakos pojawia sie blad, ktory wczesniej skasowalem.

 

Czytałem już wątki o klimatyzacji...I nasówa mi się pytanie-jeżeli na wyświetlaczu po teście pojawia się takie coś: 444 02 to co wtedy,jakiś błąd?według tego co wyczytałem 444 to brak błędów,ale co to 02?Pozdrawiam

To nie dokladnie czytales, albo bez zrozumienia. Parokrotnie juz to wyjasniono.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności