Skocz do zawartości

AndrzejW

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O AndrzejW

  • Urodziny 09.04.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam wszystkich. Przyłączę się do tego wątku. Mam AVF, jak do tej pory żadnych problemów. Jednak od wczoraj brakuje mu mocy. Od czasu do czasu załapie i ciągnie normalnie. Zmiana biegu i turbo - dziura. Turbo dziura pojawia w różnych momentach i w różnych momentach znika. Turbina pracuje, spręża raczej ok - cały czas pracuje, jednak ciśnienie jakby za szybko było upuszczane przez jakiś zawór. Po sprawdzeniu komputerem żadnych błędów. Od czego zacząć sprawdzanie przepływomierz, N75, rurki podciśnienia. Nadmienię, że ostatnio wymieniałem dwumasowe koło zamachowe i sprzęgło. Czy jest jakaś szansa na rozszczelnienia związane z w/w naprawą. W zeszłym roku miałem uszkodzony IC ale został pospawany (plastik) i sprawdzony na szczelność w fachowym warsztacie. Poradźcie POMOCY
  2. Czy osuszacz ( prawdopodobnie przytkany - ma 8 lat!!! ) może być powodem wzrostu ciśnienia w układzie klimatyzacji, a co za tym idzie wydłużonej pracy wentylatora na drugim biegu?
  3. Czy osuszacz (np.: przytkany) może powodować wzrost ciśnienia w układzie klimatyzacji?
  4. czy mógłbyś mi powiedzieć, czy opornica może mieć związek z wydłużoną pracą wentylatora na drugim biegu. Ostatnio wymieniłem wentylator klimy na nowy oraz czynnik R134. Musiałem również wymienić czujnik G62 ( wyskakiwał sporadyczny błąd, dodatkowo raz na panelu klimy wyskoczył mi błąd 2c1 - przekaźnik wentylatora klimy ) Co może być powodem wydłużonej pracy wentylatora na drugim biegu? W momencie postoju po dłuższej chwili załącza się 2 bieg i ma jakby problem z przejściem na 1 bieg. Jak tylko ruszę autem po chwili wraca do pracy na pierwszym biegu. Czynnika mam nabite 600g (standard), wentylator nowy, czujnik G62 nowy , vag nie pokazuje błędów. O co chodzi?????????????????????
  5. Gdzie znaleźć ten przekaźnik? Z którym ewentualnie podmienić? ---------- Post added at 20:43 ---------- Previous post was at 20:36 ---------- A możesz powiedzieć coś więcej? Co z tym przekaźnikiem? Czy jego usterka objawia się wydłuuuuuużoną pracą drugiego biegu? Proszę pomocy ---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:43 ---------- Proponuję od poszukania dobrego speca. Samemu chyba trudno takie "cuś" zdiagnozować
  6. Jeżeli 3 litry różnicy to zastanów się nad pożądnym przejrzeniem auta
  7. Dziwna sprawa? Jak ja mam wyłączony climatronic przed zgaszeniem auta, to jak odpalam auto w dalszym ciągu jest wyłączony. Z włączoną klimą na pewno pali więcej. Z drugiej strony różnica 0,5 l do 1 l na setkę to chyba niewielka różnica, za to jaki komfort:)
  8. A jak sprawdzić, aby mieć pewność, czy przekaźnik się skleja czy nie? Z którym ewentualnie można podmienić?
  9. Witam Wykonałem samodiagnostykę klimatronica i wysokczyło mi 2C1. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić o co chodzi? Z tego co doczytałem chodzi o przekaźnik wentylatora chłodnicy. Wentylator mam nowy, obydwa biegi się załączają. Obserwowałem pracę i wydawało mi się, że długoooo chodzi na drugim biegu. Klima chłodzi, auto się nie grzeje. Fakt, że ostatnio na VAG-u kolega wykasowal mi sporadyczny błąd czujnika temperatury układu chłodzenia. Czy może to mieć związek? O co chodzi? Nadmienię tylko, że wentylator klimatyzacji po wejściu na drugi bieg na postoju jakby miał problem z zakończeniem pracy na drugim biegu ( ostatnio stałem przy nim 5 minut ) jednak po ruszeniu autem chwila moment i przechodzi do normalnej pracy tzn. 1 bieg Błąd wykasowałem ręcznie na klimatornicu. Pozdrawiam
  10. Zerknąłem i na temat 2C1 znalazłem niewiele. Błąd wykasowałem - jutro zaobserwuję czy powraca i jak długo będzie pracował drugi bieg. Czy z tym błędem może mieć coś wspólnego sporadycznie występujący błąd czujnika temperatury układu chłodzenia - bo taki ostatnio po podłączeniu u kolegi mi wyskoczył?
  11. Witam Ostatnio padł mi wentylator i wymieniłem na nowy. Nowy chodzi, chłodzi, zauważyłem jednak, że po włączeniu drugiego biegu chodzi jakby długoooooooo. Zrobiłem diagnostykę i wyskoczył mi błąd 2C1 - przekaźnik wentylatora chłodnicy. Który przekaźnik J279 czy J280. A może coś innego. Ostatnio wyczyściłem również błędy, a wyskoczył sporadyczny czujnika temperatury układu chłodzenia. Czy może to mieć związek? Proszę o pomoc
  12. Witam ponownie. Po wymianie wentylatora wszystko chodzi ok, ale........ zauważyłem, że wentylator po włączeniu drugiego biegu chodzi jakby długoooooooooooooooo. Zdiagnozowałem klimę i wyskoczył mi błąd 2C1 - przekaźnik wentylatora chłodnicy. Który przekaźnik to może być skoro oba biegi się załączają ( J279 CZY J280). Nadmienię, że klimę mam odgrzybioną i nabitą Pozdrawiam
  13. Witam Potestowałem i w końcu wentylator STANĄŁ!!!! Skorzystałem z w/w opisu i zdemontowałem go. Wsadziłem nowy VIKA (Czeski). Drogi nie był 162,9 z kosztami przesyłki więc nie kombinowałem z regeneracją. Stary wentylator w porównaniu z obecnie pracującym zachowywał się jakby chciał odlecieć za wszelką cenę ( latał, szarpał i wdawał dziwne dźwięki ). Nowy to jednak nowy (12 m-cy gwarancji) więc polecam każdemu zastanowić się od razu nad zakupem odpowiednika. Na temat demontażu i montażu mogę powiedzieć tylko jedno - NIC TRUDNEGO. Pozdrawiam
  14. Na tą chwilę testuję (dam sobie parę dni, zanim skompletuję potrzebne części do wymiany). Zaskoczony jestem tym, że reaguje normalnie, czyli rusza od razu, nie hałasuje, nie iskrzy - jednym słowem wszystko w normie. Nadmienię, że obydwa biegi załączają się. Szwagier elektryk pomoże rozebrać i zobaczymy. Z wstępnych objawów stawiał na zacięcie szczotek. Po opukaniu "odblokowały się". A jak rozbierzemy to będziemy wiedzieli więcej. Na wszelki wypadek skorzystam z w/w opisu i zabiorę się do tego na dniach. Dam znać. Pozdrawiam
  15. Jak rozebrać wentylator to już wiem. Pytanie czy zrobić to od razu teraz, czy poczekać parę dni i obserwować jak reaguje po opukaniu. Pozdrawiam ---------- Post added at 10:53 ---------- Previous post was at 10:50 ---------- Poprzednia "właścicielka" auta nie skatowała, klimę z tego co mówiła użytkowała z umiarem. Jak kupiłem Pasek miał 63000 km (salon kraj):roza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności