addasko Zgłoś #481 Napisano 13 Maja 2010 ale mi wieje dosc mocno ze musze zamykac wloty powietrza acz kolwiek niejezdze na wylaczonej klimie dosc czesto ale sie zdaza , a teraz robi sie ciepło iiii jak bede jezdził na klimie to bedzie wpadac mi do srodka zimne powietrze z klimy i cieplejsze z zewnatrz przeciez tak byc niemoze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #482 Napisano 13 Maja 2010 Może masz gdzieś rozszczelnione rury doprowadzajace powietrze do kratek. A jak dasz na "jedynkę" to też mocno wieje? A może kokpit łapie ci powietrze z grodzi silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
addasko Zgłoś #483 Napisano 13 Maja 2010 jak daje na jedynke to wieje słabiej tak jak na jedynce a jak mam wlaczona klime i wlanczam obieg zamkniety i wtedy wylanczam wszystko to jest ok niewieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #484 Napisano 13 Maja 2010 No bo przy obiegu zamkniętym, klapka blokuje wlot powietrza od strony filtra. Więc wszystko jest w porządku. Będziesz jechał 60 km/h z wyłączonym wentylaotrem i będzie wiało przypuśćmy, że JAKO TAKO. Natomiast jak będziesz leciał ze 140 to wiadomo, że wtedy perukę ze łba zdmuchnie bo jest większa ilość powietrza łapana w krótszym czasie A wentylator jest właśnie po to, by również stabilizować przepływ niezależnie od predkości. A tak w ogóle to nie rozumiem ludzi, co mają panel klimy na OFF. Oszczędzasz AKU czy co? Bo nie czaję. Czy może na paliwie oszczędasz? Bo wiadomo, że klima powoduje większe spalanie, ale przecież wciskasz ECON i nawiewy działają wtedy w normalnym trybie - dla przykładu - jak w polonezie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
addasko Zgłoś #485 Napisano 14 Maja 2010 witaj na samym poczatku napisałem ze pierwszy raz zdazyło mi sie wyłaczyc klimie off a ty juz tu szukasz dziury w całym poczytaj co pisze albo naucz sie czytac !!! chodzi o to ze jak bede jezdził na klimie bo po to ja chyba teraz nabijałem i odgrzybiałem zeby mi słuzyła a nie była wyłaczona to bedzie mi wlatywac schlodzone powietrze i powietrze cieplejsze z zewnatrz ? wiec klima bedzie chlodzic slabiej tak to rozumiem czyz nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #486 Napisano 14 Maja 2010 a ty juz tu szukasz dziury w całym poczytaj co pisze albo naucz sie czytac !!! Dobra, dooooobra - nie pyskuj Nic ci słabiej nie będzie chłodzić. Klima będzie utrzymywać zadaną temperaturę, nawet jeśli z zewnątrz będzie napływac ciepłe powietrze. Wtedy tylko będzie ci dmuchać z większą siłą w celu szybkiego osiągniecia ustawionej wartości. Zauwaz jak to jest na poczatku, po odpaleniu auta. Wieje mocno , by jak najszybciej schłodzic wnętrze a potem siłą nadmuchu maleje. Co nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszwrobel2 Zgłoś #487 Napisano 15 Maja 2010 Witam Mam pytanie, czy klimatronik nalezy wyłączać przed zgaszeniem silnika? tak jak to sie powinno robic w przypadku klimatyzacji? jak nie wyłącze to bardzo słychac przelewanie sie czynnika chłodzącego. To normalne? Bo jeśli przed zgaszeniem silnika wyłacze klimatyzacje na OFF nie słychac tego szumu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #488 Napisano 15 Maja 2010 czy klimatronik nalezy wyłączać przed zgaszeniem silnika? To jest zachowanie to idealne rozwiazanie, ale w praktyce czasami trudne. jak nie wyłącze to bardzo słychac przelewanie sie czynnika chłodzącego. To prawda, czynnik hałasuje, nie ma powodu do obaw. Bo jeśli przed zgaszeniem silnika wyłacze klimatyzacje na OFF nie słychac tego szumu. Tak, bo czynnik już nie krąży w układzie w takim tempie jak bezpośrednio po zgaszeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #489 Napisano 16 Maja 2010 addasko, wieje bo masz jak większość z właścicieli klimatronika problem z jednym z silniczków sterujących klapami :fajny w twoim przypadku chyba jest to V71 od klapy ograniczenia powietrza ta sama co w obiegu zamkniętym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
addasko Zgłoś #490 Napisano 16 Maja 2010 szklana ale na obiegu zamknietym jak wyłanczam klime to jest ok niewieje wiec to chyba nie ten silniczek a zaczeło sie tak dziac po wymianie filtra przeciwpylkowego i odgrzybieniu klimy ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #491 Napisano 16 Maja 2010 na bank to ten, mam to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
addasko Zgłoś #492 Napisano 16 Maja 2010 ok dzieki sliczne trza bedzie go wymienic czy da sie go zrobic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #493 Napisano 17 Maja 2010 po pierwsze podłącz Vag-a i sprawdź czy faktycznie chodzi o ten silniczek, koszt nowego ok.450 zł, na forum jest temat o wymianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1984 Zgłoś #494 Napisano 17 Maja 2010 Witam. Mam pytanie tego typu. Nabiłem klime oststnio i wszystko chodzi jak należy z takim wyjątkiem że gdy włącza sie spręzarka słychac dziwne dzwięki (jak by świerszcze siedziały pod maską) czy wystarczy napiąć bardziej pasek?? mechanik rzucił okiem i mówi że jest troszke luźny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #495 Napisano 17 Maja 2010 gdy włącza sie spręzarka słychac dziwne dzwięki (jak by świerszcze siedziały pod maską) czy wystarczy napiąć bardziej pasek?? Może to być: 1. zużyty znacznie pasek, 2. źle napięty pasek, 3. któreś z łożysk sprężarki, 4. sprzęgiełko sprężarki, 5. zużyte koło pasowe na wale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1984 Zgłoś #496 Napisano 18 Maja 2010 Z góry dzieki. Pojade i napniemy pasek wtedy zobaczymy . pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pc-et Zgłoś #497 Napisano 27 Maja 2010 Witam! U mnie po diagnozie climatronica wyskakuje błąd 256 i po prawej stronie 02. To na pewno 256 a nie 25b , wydaje mi się że odróżniam 6 od b Jedyne co znalazłem na forum po dłuuugich poszukiwaniach o błędzie 256 to że to niby jest to USTERKA HYDRAULICZNA/MECHANICZNA. Dziwi mnie to bo moja klima działa bez zarzutów, sprężarka załącza się normalnie, chłodzi super i nawiewa z wszystkich nawiewów jak powinno. Poradźcie co może być przyczyną wyskakiwania tego błędu. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Play3R Zgłoś #498 Napisano 27 Maja 2010 Witam. Mam pytanie dotyczace climatronica. Od pewnego czasu temperatura otoczenia zaczyna przeklamywac, pokazuje w te "sloneczne" dni temperatury minusowe i inne cuda. Okazalo sie ze prawdopodobnie jest do wymiany czujnik pod filtrem kabinowym. Dzisiaj kupilem kabel, podlaczylem i uzyskalem blad 1206 Sygnał wyłączenia zapłonu - blad sporadyczny. Byc moze jeszcze nie do konca potrafie obslugiwac ten program, ale zadnych innych bledow nie pokazuje. Moze mi ktos powiedziec czy jedno z drugim ma cos wspolnego czy moze po tym bledzie da sie stwierdzic jedna usterke ? Z gory dziekuje. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #499 Napisano 27 Maja 2010 Czujnik temperatury zewnętrznej ci pada. Lub jest coś z wtyczką od niego lub też przewodami. A tamten błąd zapłonu nie ma z tym nic wspólnego. ps: A czy nie dostałeś na to odpowiedzi parę dni wcześniej? :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Play3R Zgłoś #500 Napisano 28 Maja 2010 Czujnik temperatury zewnętrznej ci pada. Lub jest coś z wtyczką od niego lub też przewodami. A tamten błąd zapłonu nie ma z tym nic wspólnego. ps: A czy nie dostałeś na to odpowiedzi parę dni wcześniej? :dupablada Dostalem dostalem, tylko nie do konca wiedzialem za ktory czujnik sie zabrac, poniewaz pisales ze to ten przed chlodnica a Tony skierowal mnie na posty w ktorych bylo napisane o tym pod kabinowka, wczoraj sprawdzilem Vagiem i zero sladu po tym czujniku tylko inny blad, ktory niestety nie wiem co oznacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach